צבעים מהמדף: אקססוריז שווים

"דון דון", תיק מקולקציית הקדם-קיץ של פאולה קדמארטורי | צילום: יח"צ חו"ל
"דון דון", תיק מקולקציית הקדם-קיץ של פאולה קדמארטורי | צילום: יח"צ חו"ל

מה שאת רוצה: תיק ברזילאי חדש, סנדלי עור איטלקיים צבעוניים וכפכפים שיקחו אתכם לים. אקססוריז ייחודיים שיהפכו אתכם לאצני סטייל

88 שיתופים | 132 צפיות
האקססוריז שיגרמו לך לבלוט בחדר מלא אנשים
האקססוריז שיגרמו לך לבלוט בחדר מלא אנשים

מימין לשמאל:

בלתי שביר אמייל הוא חומר צבעוני הנוצר מהתכת אבקת זכוכית. הפרעונים הקדמונים גילו את זה קודם אבל בתכשיטי Shuna הישראליים עושים מזה קסמים אמיתיים. השרשרת מגיעה בכמה צבעים. 410 ש"ח, בעלי המלאכה 12 תל אביב.

אפצ'י "מנגבים" את הצבע מעל רשת צפופה שעוצבה במיוחד, שוטפים, גוזרים, חותכים לריבועים ומניחים על מסוע באורך של 38 מ' המחולק לרשתות ושוב "מנגבים" צבע, ולכן מטפחת המשי הכה נהדרת הזו של לואי ויטון עולה 1,670 ש"ח, בקניון רמת אביב.

או־לה מעצבת התיקים פאולה קדמארטורי מעצבת באיטליה תיקים נהדרים עם אדג' המגיע היישר מארץ הולדתה, ברזיל. התיק הזה מקולקציית קדם־קיץ 2015 עונה לשם החמוד "דון דון" והוא יימסר לאימוץ תמורת 1,350 יורו באתר המעצבת paulacademartori.com ובקרוב גם בהלגה כיכר המדינה.

מכפכפת הכפכפים המטאליים של סטודיו אקנה מזכירים קצת את כפכפי הגומי של אדידס לים, אבל בדיסקו סטייל. הסוליה גומי, כל השאר עור. הכפכפים עונים לשם האקזוטי ווילמה, והם יכולים לעורר עניין במראה מחויט הנוטה לשעמם. 2,190 ש"ח, בוטיק ורנר.

מסונדלת סנדלי העור האיטלקים של MSGM לקיץ 2015 מכניסים צבע למלתחה. 262 פאונד, net-a-porter.com.

[tmwdfpad]