שופינג מודרך בסיילים שהחלו החודש

נעלי החתול ששווה לשבור בשבילן את קופת החיסכון, עגילי זהב על זמניים בהנחה ונרתיק מניקור משמח בצורת גלידה - הפריטים שעשו לנו את זה מעשרה סיילים שווים לחודש יולי

88 שיתופים | 132 צפיות

 

מגפוני קיץ של ג׳פרי קמפבל בשופרא

ברשת שופרא תמצאו עד 30% עד דגמי קיץ נבחרים של נעלי נשים וגברים. טווח המחירים לאחר הנחה 176-1064 ש"ח.

הבחירה שלנו: לשופרא לא הולכים כדי למצוא סנדל שחור בסיסי, אלא כדי לקנות זוג יחודי שישמח את ארון הנעליים במחירים סבירים לחלוטין באופן יחסי לאיכות ולעיצוב. אלת הדיסקו הפנימית שבנו לא יכלה לעמוד בפני מגפוני העקב הזהובים לקיץ עם סיומת הפיפ-טו, של מותג הנעליים האמריקאי ג'פרי קמפבל. אנחנו עדיין לא בטוחות בדיוק עם איזה אאוטפיט הם ילכו, אבל אנחנו חייבות אותם. מחיר: 417 במקום 595 ש"ח.

עד 31 באוגוסט, בחנויות הרשת.

מגפוני עקב זהובים עם פיפ-טו של ג'פרי קמפבל | צילום: נעה הרמן
מגפוני עקב זהובים עם פיפ-טו של ג'פרי קמפבל | צילום: נעה הרמן

שמלה של House of Holland באסוס

באסוס נפתחה מכירת סוף העונה, עם עד 50% הנחה על כמות פריטים שתסחרר את ראשכן. טווח מחירים אחרי הנחה 2-285 פאונד

הבחירה שלנו: בימים כתיקונם המחירים של רוב המותגים הנמכרים באסוס בין כה וכה לא גבוהים, ולכן המחיר הסופי המתקבל אחרי הנחה הופך לאטרקטיבי עד מאוד. כשמתחיל הסייל העונתי אנחנו מיד עטות על קטגוריית מותגי המעצבים. הפעם מצאנו שמלה של המותג האנגלי הנהדר והכיפי House of Holland עם פרינט של לוגו המותג, בשלל פונטים וסגנונות, כך שכמעט לא ניתן להבחין שמדובר בלוגו. רוצות. מחיר: 60.5 פאונד במקום 110 פאונד.

עד גמר המלאי באתר

 

שמלה של House of Holland | צילום מסך מתוך האתר www.asos.com
שמלה של House of Holland | צילום מסך מתוך האתר www.asos.com

 

תיק באקט של פורלה

במותג התיקים פורלה תמצאו 30% הנחה על דגמים מקולקציית אביב-קיץ 2015. טווח מחירים לפני הנחה 170-3,390 ש"ח.

הבחירה שלנו: תיק בצבע ורוד בלרינה שדומה מאוד לדגם הבאקט של מותג התיקים האמריקאי המופלא מנסור גבריאל, שהתחיל את הטרנד. מכיוון שפורלה הוא מותג שמציע מחירי ביניים שלא מתמחה בהעתקים זולים ומתפרקים לטרנדים עכשוויים, ההשקעה במקרה הזה משתלמת. מה גם שלאחר ההנחה מדובר במחיר נמוך משמעותית מהמקור. מחיר: 1,050 במקום 1,500 ש"ח.

במהלך כל חודש יולי בפורלה, ויצמן 46 ב (ככר המדינה) תל אביב ובמתחם שרונה, תל אביב.

תיק בצבע ורוד בלרינה של פורלה | צילום: יח"צ
תיק בצבע ורוד בלרינה של פורלה | צילום: יח"צ

 

מכנסיים קצרים בחנות האינטרנטית Legal Outfit

בחנות האונליין המקומית Legal Outfit המציעה פריטים מיובאים, מציעים עד 50% הנחה על פריטים איכותיים המיובאים מפריז, לעשרה ימים בלבד. טווח מחירים לפני הנחה 49-599 ש"ח.

הבחירה שלנו: אין צורך להכביר במילים לגבי השורטס האלה. מדובר במכנסיים הקצרים המושלמים לעונה, בצבע שימושי, גזרה מחמיאה, אורך שמתאים לשלל מבני גוף, מבד שלא מתקמט ועם גומי במותניים. מגיע במידות 36-42 ומחירו 249 במקום 349 ש"ח.

1-10 ביולי בחנות האונליין

שורטס מושלמים של Legal Outfit | צילום: אבי ולדמן
שורטס מושלמים של Legal Outfit | צילום: אבי ולדמן

 

 

נעליים של שרלוט אולימפיה בנט-א-פורטה

הסייל העונתי של אתר נט-א-פורטה החל כבר לפני כשבועיים, אבל חיכינו בסבלנות מופתית עד שיעמיקו ההנחות לעד 70%, במחירים שהם לעתים נמוכים אף יותר מהמחירים שאותם פריטים יקבלו באתר האאוטלט, אליו יגיעו אם לא יאזלו מהמלאי. בקיצור, זה הזמן והמקום לרכוש פריט מעצבים נחשק. טווח מחירים אחרי הנחה 8-7,411 פאונד.

הבחירה שלנו: כל חובבת נעליים חייבת בשלב מסוים לשבור את קופת החזיר ולרכוש זוג של המעצבת הבריטית הקסומה שרלוט אולימפיה. דגם נעלי החתול הולך איתה מהקולקציה הראשונה ובכל פעם מקבל פרשנויות שונות של צבע, חומר וקונספט. הפעם בחרנו בנעלי הקש שרקומות בוורוד ניאון ויתאימו בול לקיץ. מחיר: 158 במקום 317 פאונד.

עד גמר המלאי, באתר

נעלי חתול של שרלוט אולימפיה | צילום: יח"צ
נעלי חתול של שרלוט אולימפיה | צילום: יח"צ

 

סט מניקור של מותג הלנז׳רי fix

במותג fix המחודש, שעבר מתיחת פנים כיפית במיוחד עם אריזות חדשות ומעוצבות מעולם האוכל, מציעים 1+1 על קולקציית הקיץ לצד מבצע של ארבעה זוגות תחתונים ב-59.90 ש"ח. טווח מחירים 9.90-100 ש"ח.

הבחירה שלנו: סט מניקור קטן שמגיע בנרתיק משמח בצורת גלידה. גם שימושי, גם חמוד. מחיר: 19.90 ש"ח.

עד סוף חודש יולי, בחנויות הרשת.

סט מניקור קטן בנרתיק בצורת גלידה | צילום: דנה קרן
סט מניקור קטן בנרתיק בצורת גלידה | צילום: דנה קרן

 

 שמלה של גרטרוד

ברדת הבוטיק הקטנה גרטרוד תמצאו מגוון פריטים מקולקציית הקיץ בהנחה של עד 30% לשבוע אחד בלבד. טווח מחירים לאחר הנחה 177-610 ש"ח.

הבחירה שלנו: שמלה שהיא תמצית כל מה שאנחנו אוהבות במותג – נשית, רכה, מיוחדת במידה ונפלאה לקיץ החם. מחיר: 425 במקום 534 ש"ח.

1-8 ביולי, בחנויות הרשת.

שמלה נשית ורכה של גרטרוד | צילום: רוני כנעני
שמלה נשית ורכה של גרטרוד | צילום: רוני כנעני

 

עגילים בעיצוב מיכל בן עמי

מעצבת התכשיטים מיכל בן עמי מעניקה 25% הנחה על קולקציית האביב כולה בסטודיו ובחנות המקוונת החדשה שלה. הקולקציה מורכבת מפריטים גיאומטרים מדויקים שמשלבים חומרים וצבעוניות לכאורה פשוטים, אבל שתופסים את תשומת הלב מבלי להיות טרנדיים מדי. טווח מחירים לפני הנחה 100-850 ש"ח.

הבחירה שלנו: מתוך הקולקציה אהבנו במיוחד את מבחר העגילים, ובחרנו בזוג על זמני שמשלב זהב עם טקסטורת עץ וצורות גיאומטריות שונות, ויילך נפלא עם שמלה לבנה או שחורה. מחיר: 165 במקום 220 ש"ח.

1-24 ביולי בסטודיו המעצבת בברנט 5, תל אביב ובחנות המקוונת

זוג עגילי זהב על-זמני של מיכל בן עמי | צילום: חיה גולד
זוג עגילי זהב על-זמני של מיכל בן עמי | צילום: חיה גולד