שעת כושר

עברי לידר לקסטרו | צילום: דודי חסון
עברי לידר לקסטרו | צילום: דודי חסון

עברי לידר משתף פעולה עם קסטרו בפעם השנייה, באווירה אלסטית וברוח ספורטיבית. המראה האתלטי עליו מתבססת הקולקציה אמנם רחוק מלהיות חדשני, אבל בכל היא מצליחה להציג אוסף פריטים שלם, כזה שגברים רבים ירצו לאמץ

88 שיתופים | 132 צפיות

"נוח" הוא אחד הכינויים אותם אפשר להצמיד לקולקציה החדשה, השנייה במספר, של עברי לידר לקסטרו מן, ולא רק בגלל שהיא מורכבת ברובה מחומרים רכים או אלסטיים, השאובים מעולם הספורט. אחרי הכל, המראה האתלטי עליו היא מתבססת – החל ממכנסי וחליפות ריצה ועד בדי צוללנים ספוגיים – נחשב לאחד מהמגמות העיקריות ביותר באופנה העכשווית, מה שהופך אותה לא רק לרלוונטית מאוד, אלא גם למסחרית מאוד.

צילום: דודי חסון
צילום: דודי חסון

בכלל, אופנת פנאי שזוכה לעיצוב מחודש היא אחת הקטגוריות המתפתחות ביותר כיום. כמעט כל מעצב או רשת אופנה מעניקים פרשנות לעניין, כך שעברי לידר מספק הזדמנות טובה לקסטרו לחקור קצת יותר לעומק את הטרנד, ולבדוק על ידי כך את תגובת הקהל הרחב (אגב, זה המקום לציין שהקולקציה של אלכסנדר וונג ל-H&M, שיוצאת כמעט במקביל, מושפעת – במקרה כמובן – מאותו הסגנון בדיוק).

צילום: דודי חסון
צילום: דודי חסון

וכך, אם הקולקציה הקודמת של עברי לידר לקסטרו, שהושקה בשנה שעברה, הייתה מחויטת יחסית וחזקה בז'קטים מחוייטים ומעילי אופנוענים, זו מאותת על גישה הפוכה לגמרי. במידה מסויימת, אם הקודמת הכתיבה ישיבה זקופה, זו מאפשרת תנועות יוגה ומתיחות. חליפות ניילון בכחול צי, עליוניות פוטר בצבע ליים זרחני או מכנסי טייץ אלסטיים הם מההצעות הבולטות הפעם. גם הפרטים העיצובים עצמם מצטטים לבוש ספורט מקצועי – רוכסנים מחופים בגומי או חולצות העשויות מחומרים קלים ומנדפי זיעה.

צילום: דודי חסון
צילום: דודי חסון

זוהי קולקציה שגדולה מסך חלקיה. גם אם היא אינה חדשנית – והיא רחוקה מלהיות כזו – היא בנויה היטב ומצליחה להיות אוסף שלם, כזה שגברים רבים ירצו לאמץ, ולא אסופת פרטים רנדומלית וחסרת משמעות. היא מלתחה של ממש. בדרך הזו, היא מגדירה היטב איך גברים רוצים להתלבש היום – שיחשבו שיש להם סגנון חיים אקטיבי, גם אם אלו בגדים שאפשר לישון בתוכם.

צילום: דודי חסון
צילום: דודי חסון

 

צילום: דודי חסון
צילום: דודי חסון

100 – 400 שקלים; בכל חנויות קסטרו מן