סוכריות קופצות: חשבונות אינסטגרם מתוקים

88 שיתופים | 132 צפיות

 

כל מי שאוהב לאפות מכיר את הסיטואציה הבאה – ראיתם מתכון נפלא באינטרנט, עקבתם אחר ההוראות, הכנסתם לתנור, הוצאתם ו… הטעם אולי מדהים, אבל למה זה לא נראה כמו בתמונות?! לא נעים להודות, אבל כולנו מקווים שהמאפים שלנו יראו טוב באינסטגרם כדי שנוכל להשוויץ שאפינו, ולא רק להאכיל את בני הבית. עד היום היינו צריכים להסתובב בין חנויות המתמחות בצרכי אפייה ולאסוף התאמות צבעים מהמדפים.

לאחרונה יצאה חברת ניקול בסדרה של עזרים שונים לבישול ולאפייה שיבטיחו שידרוג משמעותי באסתטיקה ללא המטרד של חיפוש אקססוריז מיוחדים שיקשטו את השולחן. בין עזרי האפייה שהתווספו לסדרה אפשר למצוא מנג'טים במגוון גדלים וצורות, תבניות אפייה בצורות שונות, מעמד קאפקייקס וקישוטים למאפים שמגיעים בשתי קולקציות: האחת צבעונית ומתאימה לילדים והשניה בוגרת בגרפיקה מודרנית ונקיה. הסדרה יכולה להוסיף המון להגשה וגם להסתיר את החלק של העוגה שיצא קצת עקום. בשביל ההשראה, אספנו עבורכם חשבונות אינסטגרם מפתים של מאפים מרחבי העולם.

הדרך לשדרג את שולחן הקינוחים במינימום מאמץ 

בפרופיל האינסטגרם של סמנתה אתם עשויים רגע להתבלבל: חתולים מחופשים לסוס פוני, חתולים קופצים מתוך דונאט וחתולים עטופים באורז ואצת נורי. אבל שלא תחשבו שהגעתם לפרופיל אוהב חתולים מגרגרים ומתלטפים, אלא לחשבון העוגיות ההיסטרי ביותר שתכירו. סמנתה היא אופת עוגיות מקנדה שתגרום לעוגיות השוקולד צ'יפס שלכם להרגיש עלובות במיוחד.

Which pool float would you crawl into? ☀️?? // Ice cream and pineapple designs inspired by @cozyreverie

A photo posted by s a m a n t h a (@elleventy) on

 

הבלוגרית לינדזי ידעה שהיא רוצה לאפות מאז אחזה בידיה קטלוג עוגיות מקיף לחג המולד של מרתה סטוארט. מאז, היא פיתחה סגנון משלה, מתקתק וצבעוני בהרבה משל האמא הרוחנית שלה. פה זה המקום לכל מי שמתרגש מסוכריות צבעוניות, חדי קרן וקיטש מתוק ופוטוגני.

That's right…I made Piñata CAKE! And just in time for Cinco de Mayo!

A photo posted by Lindsay Nathanson (@sprinklesforbreakfast) on

אם עדיין לא שמעתם על חשבון האינסטגרם היפהפה של הישראלי טל שפיגל, זו כמעט חובה מוסרית לספר עליו. שפיגל, שמתגורר בפריז, דובק בנוסחה אחת מוצלחת – צילומים של קינוחים מהפטיסרי המשובחות בעיר על רקע הנעליים שלו, שמתחלפות מיום ליום וחושפות אוסף צבעוני ומגוון.

די ברור מה אפשר לצפות מחשבון אינסטגרם של בלוג הנקרא "בלוג העוגות", והפנטזיה אכן מתקיימת. בחשבון הזה תמצאו עוגות. המון עוגות. עוגות שכבות, עוגות בחושות, קאפקייקס, עוגות מעוצבות וכל מה שעוד תוכלו לעלות על דעתכם. הכל מעורר תאבון ומלא קרמים, בצקים אווריריים, פירות טריים וקישוטים אכילים.

נחמד להזיל ריר על המסך, אבל עוד יותר נחמד לראות מאפים ברי השגה, כך שהיינו חייבים לפרגן לאינסטגרם של המאפייה האמריקאית נולה ששוכנת בתל אביב. זה המקום לא רק לבהות בקינוחים יפים, אלא להתעדכן בספיישלים היומיים של המקום וללכת לזלול אותם.

Today on @myday_blog our fun & delicious DONUTS ???? with the lovely @tziporot_studio & @35mm_photography A photo posted by NOLA american bakery (@nola_american_bakery) on

מחפשים הצעות הגשה? באינסטגרם של ניקול חוגגים את סדרת מוצרי האפייה המעוצבים החדשים עם שלל דוגמאות איך להוציא מהם את המיטב, החל מיום הולדת לילדה ועד לפיקניק משפחתי. מה תמצאו בסדרה? מנג׳טים מודפסים, מעמד לעוגה, קישואים נלווים והפייבוריט שלנו – קופסאות מעוצבות לפופקורן שישדרגו מיד את ערבי הצפייה.

מעדיפים חשבון אלגנטי עם הצעות הגשה לאירועים מתוחכמים? נעמי היא האישה שאתם חייבים לעקוב אחריה. ההגשה שלה תמיד יפהפייה ועשירה, אבל כאן לא תמצאו צבעי מאכל, אלא אם הם נועדו לציור עדין על מקרונים. בנוסף, זה המקום למי שחובב את המאפים שלו גם מלוחים. אה, ויש לה גם בן זוג לוהט. בתאבון!

 

One more pic of my hand painted #Easter macarons for #GoodFriday on a new find from @shacharlior that I'm loving!

 

A photo posted by naomi | Snapchat?bakersroyale (@bakersroyale_naomi) on

הכתבה בשיתוף ניקול