לאכול טוב עם ג'יני הנדריקס

זוביזו | צילום: יח"צ
זוביזו | צילום: יח"צ

לא, זו לא טעות, זה שם של קוקטייל, אחד מיני רבים ומיוחדים שתוכלו לקבל ב־ Zou Bisou - בר תל אביבי שדון דרייפר היה שמח לפקוד

88 שיתופים | 132 צפיות

זוביזו הוא בדיוק מה שקורה כששתיים מקבוצות חיי הלילה של תל אביב נפגשות.

האחת, בראשותו של יאיר קינדלר, מדברת קולינריה שוטפת (ויקי קריסטינה, בוסתן, בנדיקט, הדופלקס) והשנייה, שבה שותף בין היתר דן נפתלי, היא חיית לילה ערנית ומעודכנת (ביר גארדן בשרונה, רובי, מנדלימוס, מורפיום, ווליום) וביחד נוצר מקום מדויק לגוד טיים.

העיצוב המרשים, שמתחיל בדלת העץ המסתובבת, ממשיך בקירות שחורים וספות אדומות ומגיע עד כלי ההגשה והמנורות שעל הבר, מכוון ללוק אנד פיל של ניו יורק בשנות ה־50 וה־60, או במילים אחרות: דון דרייפר. אבל האווירה דווקא חופשית ונינוחה, כך שהקהל המגוון מרגיש נוח בתוך העיצוב המוקפד.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

דן אסט, אחד השותפים, מסביר כי הייחוד של המקום הוא השילוב של מקום ששותים בו וגם אוכלים טוב: "את המטבח אפשר להגדיר ניו יורקי מעודכן עם נגיעות תאילנדיות ולטיניות. היות ואנחנו קודם כל בר, המנות הן יותר לכיוון השרינג, ופחות כמנות אישיות – והן מותאמות לאלכוהול ולאווירה". גם המוזיקה, בסגנון האלקטרו־פופ לא תשתלט לכם על השיחה ובהחלט תאפשר מינגלינג ואפילו אינטימיות מסוימת.

בחזית האלכוהול תמצאו לצדם של דרינקים מוכרים גם קוקטיילים שנרקחו במיוחד עבור זוביזו, כמו למשל ג'יני הנדריקס – ג'ין, יוזו, לימון, בזיליקום ומלפפון טרי, או הדסון – ג'ינג'ר, רום, לימונים, אבטיח וליצ'י. גם את הקוקטיילים, שמתעדכנים בהתאם לעונה, אפשר להזמין בגרסת בקבוק לטובת השרינג. כל הקוקטיילים מוצעים בימים אלה ב־47 ש"ח לכוס.

איך נראה ערב שגרתי?

"אנשים מתחילים להגיע סביב 20:00־20:30 בעיקר לדרינק ואוכל, וככל שהערב מתקדם עולה אחוז האלכוהול ואיתו גם המוזיקה".

זוביזו מחולק לאזורי אירוח: יש בו בר המציע 30 מקומות ישיבה, חדר אירוח שמתאים גם לאירועים קטנים, בר־סיגר שופ למעשנים וגם אזור שולחנות.

מי בעיקר ייהנה כאן?

"אנשים שאוהבים מקומות מעודכנים כדי לשתות בהם טוב בליווי אוכל איכותי, מוזיקה טובה ואווירה נכונה".

להזמין מקום מראש?

"בהחלט אפשרי ומומלץ, אבל אפשר גם בלי".

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

Zou Bisou, בן יהודה 186, תל אביב טל' 054-3880000

 

 

 מתוך גיליון אוקטובר 2014 של אטמוספירה.