מורחים קרם גוף

הקרם משפיע על עורנו רק כאשר הוא מונח פיזית על פני העור | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | Konstantin Chagin, shutterstock
הקרם משפיע על עורנו רק כאשר הוא מונח פיזית על פני העור | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | Konstantin Chagin, shutterstock

האם מספיק למרוח אותו פעם ביום, מה ההבדל בינו ובין שמנים צמחיים טבעיים, ומה לעשות במקרה של עור רגיש? 5 טיפים על מריחת קרם הגוף

88 שיתופים | 132 צפיות

לרובינו יש יותר מקרם גוף אחד בבית ולרוב יש לנו גם אחד סגור בארון, אז באיזו קרם כדאי לנו לבחור ובכלל איך כדאי להשתמש בו? קבלו טיפים שימושיים:

1. יש לזכור שהקרם משפיע על עורנו רק כאשר מורחים אותו על פני העור, אין לקרם גוף אפקט מצטבר. אם מרחת קרם פעם ביום וחשבת שכיסית את 24 השעות הבאות של צרכי העור שלך בלחות, אז טעית. מה גם שעור שנוטה להיות יבש יותר זקוק לטיפול אינטנסיבי יותר.

2. אם העור שלך נוטה להיות רגיש, יבש וסדוק הקרם צריך להיות נטול בושם ולהכיל מרכיבים שנספגים היטב בשכבה העליונה של העור (באפידרמיס) כגון: וזלין, גליצרין, אוריה, חומצה לקטית וכן תוספים אנטי-אוקסידנטיים כמו ויטמין E. מרכיבים אלה נספגים באפידרמיס ומשמרים את לחות העור לאורך זמן רב.

3. שמנים צמחיים טבעיים אינם מקנים לך את אותם היתרונות אשר קרם לחות טוב יכול להעניק לך. אנשים רבים משתמשים בשמן זית או בשמן קנולה לשימון העור, אך השהיה שלהם על פני העור נמשכת דקות ספורות בלבד. ההשפעה היא מהירה אך קצרת טווח. לעומת זאת, שילוב המרכיבים שנמצאים בקרם גוף טוב , מאפשרים שהייה ממושכת על פני העור וכך שומרים על אפקט הלחות לאורך זמן.

4. חשוב שקרם הגוף יהיה מותאם לרמת החומציות הטבעית (Ph) של העור שלך. כדי לשמור על החומציות הטבעית מומלץ להשתמש בתכשירים בעלי חומציות ברמת pH 3.5.

5. לא לשכוח שלצד טיפוח ושימור העור בעזרת קרם לחות יש גם צורך בפעולות מניעתיות לשימור העור כגון הימנעות ממקלחות ארוכות, ממים חמים ומשימוש בסבונים מייבשים.