מקום לחופשה רומנטית: לא לצאת מהחדר

צוקי פרא המשתפלים אל הים בחופי אמלפי שבאיטליה | צילום: shuterstock
צוקי פרא המשתפלים אל הים בחופי אמלפי שבאיטליה | צילום: shuterstock

שקיעות בוערות מול הר געש, לילה לוהט באיגלו קפוא, בית סירה בלגונות אקזוטיות וחדר במפרץ מבודד. חמישה לוקיישנים לחופשה זוגית שלא תשכחו

88 שיתופים | 132 צפיות

הודו: שַיט בבית סירה

זה אולי לא הדימוי המיידי שהודו מעלה בראשכם, אבל כראוי למולדת הקאמה סוטרה הודו צופנת בחובה מקומות שאין כמותם לחופשה לא שגרתית של אהבה. לחוויה ייחודית ורומנטית במיוחד תוכלו לבלות את הלילה בבית סירה השט בסבך תעלות המים בקרלה, המכונה על ידי המקומיים “ארצו של אלוהים". בבית הסירה ימתינו לכם צוות של משיטים, טבח שיבשל במיוחד עבורכם וחדר שינה מאובזר בריהוט מהודר. כאן תוכלו להתכרבל ביחד במיטת הרביצה שעל הסיפון ולהשקיף על המראות המרהיבים לאורך הלגונות ותעלות המים, שעל גדותיהן צמחייה טרופית סבוכה, עצי קוקוס ושדות אורז. אם כל השלווה והיופי המסעיר שמסביב לא יספיקו כדי לטעון את מצברי האהבה עד גדותיהם, תוכלו תמיד לעצור בדרך באשראם האם המחבקת (Matha Amrithanandamayi) באמריטאפורי (Amritapuri). זהו מקום משכנה של אחת המנהיגות הרוחניות הבולטות בהודו, שבאמצעות חיבוקיה מעבירה אנרגיות של אהבה ונתינה. ברקורד של הגורו המבוקשת הזו יותר מ־33 מיליון חיבוקים לאנשים מכל רחבי הגלובוס, כך שיהיה עליכם להמתין בתור.

שיט בבית סירה בהודו | צילום: רויטל חורש
שיט בבית סירה בהודו | צילום: רויטל חורש

מחיר הרומנטיקה עלות השיט היא 3,000־6,000 רופי (180־360 ש"ח) לזוג ל־24 שעות, כולל ארוחות, וניתן להזמינו דרך סוכנויות מקומיות. אולם במקרה הזה אין כמו מראה עיניים ומומלץ פשוט להגיע למזח באלפי, קוטאיים או אלאפוזה, ולבחור במקום.

הוואי: האי הגדול

למשקיענים שמוכנים לחצות אוקיינוסים למען האהבה, ממתין בדיוק בקצה האחר של כדור הארץ אחד האיים הרומנטיים בתבל. באי המרהיב הזה תוכלו לשחות במפלים בלב יערות גשם סבוכים על רקע קשת מרהיבה שצובעת את השמים, לחלוק ביחד רגעים מכושפים מול זוהר הלבה הזורמת מלועו של הר הגעש הפעיל בעולם, ולצפות בשקיעות שלא ראיתם כמותן מימיכם מפסגת Mauna Kea – הר הגעש ההופך עם רדת החשכה לתצפית הכוכבים הטובה ביותר על פני כדור הארץ. אלו שעבורם מה שיותר עמוק יותר כחול יוכלו לצלול כאן בצוותא עם צבי ים ענקיים ודולפינים ומנטות המרחפות סביבם בריקוד מופלא בחשכה, וחובבי החיים הטובים ימצאו כאן מלונות המאובזרים בכל הפינוקים שזוג מאוהב יכול לחלום עליהם.

לצלול עם דולפינים, מנטות וצבי ים ענקיים בהוואי | צילום: shutterstock
לצלול עם דולפינים, מנטות וצבי ים ענקיים בהוואי | צילום: shutterstock

מחיר הרומנטיקה מקום רומנטי בתקציב לא מוגבל: Four Seasons Resort Hualalai, החל מ־1,000 דולר ללילה.

להזמנת מקום במלון:

booking

רומנטי בפחות מ־100 דולר:  Dragonfly Ranch.

שווייץ: לוהט באפס מעלות

אם אתם זקוקים לעוד סיבה טובה להיצמד זה לזו שעות נוספות, העפילו לאגם Trubsee במרומי הר טיטליס שבשווייץ. שם, בגובה של כ־1800 מ' מעל פני הים, במקום רכב הסעה שגרתי תמתין לכם מזחלת שלג שתוביל אתכם ל־Igloo Village, שבו תבלו לילה בלתי נשכח. לא תמצאו שם מקלחות או מים זורמים ומובן שגם על חימום אין מה לדבר, אבל מהר מאוד תגלו שגם לילה באיגלו קפוא יכול להיות לוהט במיוחד. אפילו המיטה מסותתת כאן מקרח אבל על גביה פזורים כרים רכים, מזרן ואריגים מצמר כבשים. ביניהם פרוש שק שינה זוגי מבודד, שמגיע בליווי המלצה להיפטר בתוכו מכל פריט לבוש שהוא. לאחר ארוחת פונדו במסעדת ההרים תוכלו ללגום משקה בבר הקרח, שקירותיו מפוסלים ביד אמן, ולסגור את הלילה בטיול בנעלי שלג במרחבי השלג האינסופיים שמסביב, רק אתם והשקט ואלפי כוכבים זוהרים בפסגת העולם. כשהקור יעשה צחוק מכל שכבות הבגדים, זה הזמן להיפטר מהן ולטבול בג‘קוזי מהביל תחת כיפת השמים או להשתרע בסאונה, שבתנאים הללו הופכת אטרקטיבית במיוחד.

איגלו לוהט. חופשה רומנטית בשוויץ | צילום: shutterstock
איגלו לוהט. חופשה רומנטית בשוויץ | צילום: shutterstock

מחיר הרומנטיקה Igloo Vilage Engelberg – Titlis. מ־109 עד 209 יורו ללילה כולל ארוחות ויין. כפרי איגלו נוספים מוקמים בעונת החורף גם בגשטאד, דאבוס וזרמאטט

איטליה: סרנדה בחוף אמלפי

כמעט בלתי אפשרי לדבר על יעדים רומנטיים בעולם מבלי להזכיר לפחות אזור אחד באיטליה, שבה כמעט כל מקום שאליו תיקלעו הוא תפאורה מושלמת לחופשה של אוהבים. אווירה רומנטית במיוחד תמצאו לאורך חופי אמלפי, בתוך יופי עוצר נשימה של צוקי פרא המשתפלים אל הים, משובצים בעיירות קטנות וכפרים ציוריים הנושקים למפרצי טורקיז וטובלים ביערות אורן, גפנים ומטעי הלימונים שהפכו לסמלו של האזור. רומנטיות במיוחד הן העיירות פוזיטנו, אמלפי, רבלו ופריאנו הקטנטנה, ותוכלו למצוא בהן וילות ומלונות בוטיק רומנטיים הבנויים על צלע הר, ולהשקיף מהן על כל היופי הזה פרוש לרגליכם מהמרפסת הפרטית שבחדר. להשלמת האווירה שכרו סירה והפליגו בין מערות הים, עצרו לשחייה והתרעננות במפרצונים מבודדים וחופים שטרם נכבשו על ידי עדרי התיירים (כן, כן, עדיין ישנם גם כאן כמה כאלה, כגון למשל חוף Santa Croce, מעט ממערב לאמלפי, שאליו ניתן להגיע רק בסירה או בירידה וטיפוס של 400 מדרגות, או Fornillo beach בפוזיטנו), בקרו בקפרי היפה, קחו את הזמן באחת המסעדות הקטנות המציעות מטבח ים תיכוני במיטבו עם יין מקומי משובח ולימונצ׳לו לקינוח, וסגרו את היום באחד המפרצים המוקפים בתפאורה מושלמת ללחוש זה לזו מילים יפות.

צוקי פרא המשתפלים אל הים בחופי אמלפי שבאיטליה | צילום: shuterstock
צוקי פרא המשתפלים אל הים בחופי אמלפי שבאיטליה | צילום: shuterstock

מחיר הרומנטיקה הכי רומנטי ונפלא (וגם כמעט הכי יקר): Villa Treville בפוזיטנו. החל מ־1,000 יורו ללילה; למעט באפריל ובאוקטובר, אז מעט זול יותר. להזמנת מקום במלון:

booking

רומנטי בכעשירית המחיר La Locanda del Fiordo בפורורה. להזמנת מקום במלון:

booking

סנטוריני: ללא בגד ים

מפרצי טורקיז צלולים, מעיינות חמים, חופים עם חול שחור ואדום שבחלקם בגד הים הוא פריט מיותר לחלוטין וכפרים ציוריים הזרועים במעלה צוקים המשתפלים אל הים, הופכים את סנטוריני לגן עדן לאוהבים. השאירו את חום יולי־אוגוסט להמוני התיירים הגודשים את האי בתקופה זו והגיעו מעט לפני או אחרי, כשהחום הגדול עובר להציק באזורים אחרים של העולם וסמטאות האבן היפות של האי כבר אינן עמוסות כל כך. אל תחמיצו את מראה השקיעה ממרומי המצוק באויה (Oia) או ביקור בנמל העתיק של פירה והפלגה רומנטית בשקיעה עם עצירה לשחייה במעיינות החמים. קחו את הזמן עם אוזו בטברנות התוססות המשקיפות על הנוף המרהיב של הים האגאי וסיימו את היום באחד ממלונות הבוטיק המקסימים הפזורים באי (אויה והכפר אימרוויג‘לי אידיאליים במיוחד ללינה רומנטית) במיטה מפנקת עם הרבה מקום לאהבה וים מול העיניים.

לא להחמיץ את מראה השקיעה ממרומי המצוק באויה (Oia) | צילום: shutterstock
לא להחמיץ את מראה השקיעה ממרומי המצוק באויה (Oia) | צילום: shutterstock

מחיר הרומנטיקה אחד המלונות הרומנטיים ביותר באי הוא Perivolas שחדריו בנויים במערות החצובות במצוקים הסמוכים לאויה, עם ג’קוזי מפנק, מיטה בגומחה, ובחלקם גם יש בריכה פרטית מול הים האגאי. לילה לזוג כולל ארוחת בוקר החל מ־540 יורו. להזמנת מקום במלון:

booking

רומנטיקה בתקציב מתון יותר תמצאו ב־Bellonias Villas המצוין שמציע יחידות אירוח ברמת ארבעה כוכבים על חוף פרטי ב־Kamari עם בריכה, ספא ושאר פינוקים. החל מ־150 יורו. לאתר belloniasvillas.com

להזמנת מקום במלון:

booking