כל העולם במה

צילום: ג'ראר אלון
צילום: ג'ראר אלון

לאן חולמת השחקנית יבגניה דודינה לנסוע, איזו עיר הותירה בה רושם עז ולאן היא הייתה רוצה לחזור

88 שיתופים | 132 צפיות

איך את בוחרת את יעדי הנסיעות שלך?

"מרבית הנסיעות האחרונות שלי היו לפסטיבלים ברחבי העולם או נסיעות עבודה עם התיאטרון הלאומי, הבימה. גם הנסיעה האחרונה שלי מיוזמתי הייתה ללונדון כדי לצפות בהצגה "חשמלית ושמה תשוקה", הצגה שבה אני משתתפת בימים אלה בארץ".                                                                    

איזה מקום הותיר בך את הרושם העמוק ביותר?

"העיר אודסה הותירה בי רושם עמוק מכיוון שמדובר בעיר מלטפת וקסומה במיוחד, שדומה מאוד לפריז אך בניגוד אליה משרה על המטיילים רוגע ושלווה. ביקרתי שם במסגרת פסטיבל סרטים שבו שימשתי כשופטת, והאווירה המיוחדת הזאת בעיר בשילוב הסרטים האיכותיים שראיתי, המסיבות שנערכו במסגרת הפסטיבל על חוף הים והאנשים המיוחדים שפגשתי יצרו חוויה נעימה באופן יוצא מן הכלל".

 

בית האופרה באודסה. צילום: shutterstock
בית האופרה באודסה. צילום: shutterstock

איזו חוויה מיוחדת זכורה לך?

"לפני כחצי שנה נסענו ליוון רק אני ובתי אנה. האינטימיות שנוצרה בינינו וזמן האיכות שבילינו יחד בשילוב הנופים המרהיבים יהיו חקוקים בזיכרוני לעד, אך מה שאזכור בעיקר יהיה התענוג הצרוף שבלראות אותה מאושרת ומלאת השראה לצדי".

מה את הכי אוהבת בנסיעות?

"אין ספק שאני הכי אוהבת ללכת לאיבוד, לטייל בלי מטרה וללא הגבלת זמן ורצוי במקומות פחות מתוירים, כדי לחוש את האותנטיות של אותו מקום".

לאן את חולמת לנסוע?

"לאיסלנד. מכיוון שאני לא יודעת עליה כלום ומכיוון שקר שם – ואני מאוד אוהבת מזג אוויר קר".

 

האם יש מקום שהיית רוצה לחזור אליו?

"המקום שאליו הייתי מבקשת לחזור הוא המקום שבו נולדתי, מוגילב שבבלרוס".

 

יבגניה דודינה, שחקנית התיאטרון הלאומי, הבימה. משחקת בהצגות: "אדיפוס: תיאור מקרה", "חשמלית ושמה תשוקה", "הכיתה שלנו" ו"אדם לא מת סתם"