סוד הקסם הפולינזי

מלון ארבע העונות בורה בורה. צילום: מיכה שגב
מלון ארבע העונות בורה בורה. צילום: מיכה שגב

על אי באוקיינוס השקט, בלב לגונה בעלת חופים לבנים ומים צלולים כבדולח, שוכן מלון ארבע העונות בורה בורה. ברוכים הבאים לארץ החלומות

88 שיתופים | 132 צפיות

במשך שנים חלמתי להגיע לאי בורה בורה (Bora Bora) שבפולינזיה הצרפתית, אך כדי להגשים חלום כזה נדרשו תקציב מתאים וכמובן זמן. ההזדמנות צצה באחד מביקוריי המשפחתיים בהונג קונג, מקום שהיה מספיק קרוב מבחינתי לפולינזיה הצרפתית. אמנם הייתי צריכה לטוס לאוקלנד, ניו זילנד, משם להמשיך בטיסה לטהיטי ומשם לעלות לטיסה קצרה לבורה בורה, אבל מה לא עושים כדי להגשים חלום. לקראת הגעתי חיפשתי מלון מהחלומות, והחלטתי על מלון מרשת ארבע העונות – Four Seasons Resort Bora Bora.

הבונגלוס המפוארים של מלון ארבע העונות בורה בורה. צילום: מיכה שגב
הבונגלוס המפוארים של מלון ארבע העונות בורה בורה. צילום: מיכה שגב

מלון למעלה, דגים למטה

הנחיתה בשדה התעופה הקטן והמאכזב למראה עוררה בי ספקות – האם זוהי ארץ החלומות שלה כל כך השתוקקתי? ואולם, התזמורת הקטנה שקיבלה את פני הבאים השכיחה את החששות ורמזה על הבאות. נציגי המלון חיכו לי בשדה התעופה וליוו אותי לסירה שהפליגה למלון. אין באוצר המילים שלי מספיק ביטויים שיצליחו לתאר את היופי שהתגלה לעיניי עם הכניסה למתחם. המבנים החומים שראיתי במהלך ההפלגה התגלו כבונגלוס שבהם לנים האורחים, אך מילה זו חוטאת למציאות, שכן הבונגלוס הפשוטים ביותר שם הם מבנים בעלי שני חדרים, אמבטיה מפוארת ורצפת זכוכית המאפשרת לראות דרכה שלל דגים ששוחים במי הים התכולים. המלון ממוקם בלב לגונה בעלת חופים חוליים לבנים ומים צלולים כבדולח, שגוניהם משתנים במהלך שעות היום. מתחם המלון כולל בריכות שחייה הנראות כאילו הן נשפכות לאוקיינוס וספא נפלא והוא מציע פעילויות כמו דיג, שחייה וצלילה או סתם הפלגה בשעת שקיעה.

חוש הטעם גם הוא לא היה מקופח. במלון יש כמה מסעדות ומכולן נשקפים נופי הים הנפלאים. המסעדות מציעות מטבח פולינזי ומטבח בינלאומי עם השפעה צרפתית, ומתקיימים בהן מופעים של מחול פולינזי ושל ריקודי אש.

לחלומות יש פרק זמן מוגבל, וכשהגיע המועד להפסיק לחלום לא רציתי לעזוב ואפילו השתעשעתי במחשבה להישאר כחלק מהצוות או סתם להשתקע באי.

המלון אינו זול, אך מציע דילים רבים ושווים (למשל לילה רביעי מתנה), וכשמשווים למחירי המלונות באירופה מבינים שהעסקה משתלמת גם מבחינה כספית.

דבורה רוטברט – מרצה לספרות ותרבויות עולם, טיילת מושבעת, משוטטת בעולם בעקבות ספרים

טיפ לדרך

כדאי לצאת לטיול (ברכב שכור או במונית) להר פאהיה (Pahia) ובכביש המקיף את האי כדי לראות את המדרונות הירוקים של הרי הגעש ואת נופי הלגונה. מומלץ גם לבקר בחוות הפנינים השחורות ובחוות עצי הווניל. מכיוון שלבורה בורה מגיעים דרך טהיטי, כדאי לקחת עוד יומיים של חופשה וללון בעיר פאפטה (Papeete), בירת פולינזיה הצרפתית, שנמצאת על האי טהיטי. קראו את יומנו של פול גוגן הצייר "נואה נואה" וטיילו באי בעקבות הספר, אז תוכלו להבין את סוד הקסם הפולינזי.

להזמנות לחצו:

booking
booking