הדברים שהוא לא יגיד לך

צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב |  ImageryMajestic , Shutterstock
צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | ImageryMajestic , Shutterstock

הוא לפעמים מפנטז על אחרות בזמן סקס איתך, מגזים במספר הנשים שאיתן שכב ורוצה לעשות דברים קינקיים. הנה 6 סודות (וגם כמה שקרים) בנושא סקס שהגבר שלך לא יספר לך בחיים, וגם כמה טיפים לשדרוג הסקס

88 שיתופים | 132 צפיות

כולנו יודעות שיש דברים שבחורים מעדיפים להסתיר מאיתנו (כמו סרטים כחולים ותמונות של אקסיות מיתולוגיות). אבל לא תאמיני כמה מידע חושני הם באמת מצליחים להסתיר ממך. הכנו עבורך רשימת סודות כמוסים, שממש חבל שיישארו חסויים. רשימה זו מהווה הצצה מקיפה אל מה שקורה במוח של הגבר שלך, כשהעניינים במיטה מתלהטים. עכשיו כבר לא תוכלי להגיד: "לא ידעתי".

1. הם רוצים שתפתי אותם

אחד הדברים שהכי מסעירים גברים הוא כשאת יוזמת את הצעד הראשון. "הציפייה היא אמנם שהגבר יוביל, אך החלום הרטוב שלו הוא שבת הזוג שלו תקפוץ עליו בתשוקה מדי פעם", אומר ד"ר מייקל פרי, מטפל מיני מקליפורניה.

"יש בחורות ביישניות, או כאלה שאינן יודעות כיצד ליזום, אחרות מסתפקות ביוזמות של הבחור ויש כאלה שפשוט רוצות להישאר קשות להשגה ומחוזרות תמידית, גם כשמדובר בבן זוגן הקבוע", אומרת שלי פסטרנק-כץ, יועצת ומדריכה מינית.

טיפ לשדרוג הסקס:

החליפי תפקידים עם הגבר שלך. "אין דבר שמדליק גבר יותר מאשר הידיעה שאינך יכולה להתאפק ואת רוצה אותו כאן ועכשיו", אומרת פסטרנק-כץ. "נשים זקוקות ליותר זמן של משחק המקדים כדי להתגרות, אז עשי את את הצעד הראשון במשחק המקדים. פתחי את רוכסן המכנסיים שלו ושלחי אליו ידיים בזמן שהוא מדבר בטלפון עם חבר. את יכולה גם לנצל את זקפת הבוקר שלו. סקס הוא קצת כמו אוכל, ועם האוכל, בא התיאבון".

 

2. הם בוחרים בתנוחות שמחמיאות לגופם במיטה

"גברים לא מוטרדים רק מהזרועות המפוסלות שלהם או מהקוביות שיש להם בבטן", אומרת הסקסולוגית ד"ר פאטי בריטון. חשוב להם גם לעמוד בציפיות שלך, תרתי משמע.

דודי (34) מגלה: "הסיבה הסודית שבגללה גברים רבים אוהבים את התנוחה שבה את למעלה, היא כי לא רק שהיא גורמת לבטן שלנו להיראות שטוחה, היא גם גורמת לזקפה שלנו להיראות מרשימה. כשאנחנו שוכבים על הגב היא נראית גדולה במיוחד".

טיפ לשדרוג הסקס:

עמדי על ארבע, ואפשרי לו להביט על עצמו חודר אלייך מזווית מחמיאה. או לחילופין, שכבי על גבך והניחי את כפות רגלייך על כתפיו. התנוחה המהודקת הזו תגרום לו להרגיש ממש ענק כשהוא חודר אלייך.



הם אוהבים כשאת למעלה כי זה גורם לבטן שלהם להיראות שטוחה יותר… צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב | MJTH, Shutterstock

3. הם מגזימים בסיפורים על ניסיונם העשיר במיטה

"גברים סובלים לפעמים מתסמונת 'המספר הנוסף', בעוד שנשים נוטות דווקא להחסיר מספרים מהרשימה שלהן", מסבירה פסטרנק-כץ. "גבר נמדד בעיני חבריו מבחינה כמותית – כמה גולים הבקיע במשחק, כמה טלפונים ניידים יש לו, וכמה בחורות כבש. את, לעומת זאת, תעדיפי לדעת שבן זוגך הצליח לנהל מערכת יחסים קבועה לאורך זמן".

שי (28) מודה: "אף פעם לא ממש עשיתי רשימה

מסודרת, אבל נתתי לחברה שלי להבין שהייתי עם הרבה יותר נשים במיטה מאשר היו לי באמת. בכל שנות התנסותי המינית הייתי רק עם חמש נשים, וזה תמיד נראה לי מעט מדי".

השורה התחתונה הארוטית היא זו: ניסיון רב שווה בטחון רב, וגברים רבים פשוט חוששים מחוסר מיומנות מינית.

טיפ לשדרוג הסקס:

כשאתם במיטה, אחזי בידו והדגימי בפניו בדיוק את המהירות והלחץ שבהם את אוהבת שמענגים אותך. השתמשי במילים כמו "כאן", "חזק" ו"לאט יותר", והמטירי עליו שבחים כשהוא עושה את זה בדיוק כמו שרצית. "את תתמלאי בסיפוק והוא יתענג על הידיעה שאין לו שום בעיה להביא אותך לשיא", אומר ד"ר פרי.

4. יש להם פנטזיות על אחרות בזמן הסקס

רגע, אל תיבהלי. "אין שום דבר רע בכך שגבר מפנטז על מישהי אחרתמלבד בת זוגו בזמן סקס", אומר ד"ר פרי. "זו פעולה כמעט רפלקסיבית בזמן שהגירוי שלו מתעצם ומגיע לשיאו".

דני (25) הוא דוגמה מצוינת: "אני יוצא עם מישהי סקסית ביותר, אבל, כן, לפעמים כשאנחנו עושים את זה, במיוחד בדיוק לפני שאני גומר, אני מפנטז על האקסית שלי, על מישהי מהמשרד או אפילו על דמות מסרט כחול שראיתי. לפעמים זו סתם מישהי דמיונית. אבל אני לעולם לא אספר את זה לחברה שלי, כי היא תיפגע נורא".

טיפ לשדרוג הסקס:

למרות שאין צורך שתתעמקי בדמיון הפורה של בן זוגך, את כן צריכה לקבל את העובדה שיש לו אחד כזה. אם זה בסדר מבחינתך, את מוזמנת לחקור אותו קצת. "אם מתחשק לך להצטרף לחוויה מענגת של פנטזיה משותפת, בקשי ממנו ללחוש באוזנך תיאור של סצנה סקסית בהשתתפותך, כשאתם עושים אהבה", מציע ד"ר פרי, "אבל אם הוא מתבייש, שתפי אותו קודם באחת הפנטזיות שלך".


אין צורך שתתעמקי בדמיון הפורה של בן זוגך. את כן צריכה לקבל את העובדה שיש לו אחד כזה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב | altafulla, Shutterstock

5. הם שואלים את עצמם אם את נהנית

חלק מהעונג המיני של הגבר קשור בכך שהוא רואה את בת הזוג שלו מרוגשת מינית. "אם ההנאה שאת משדרת לא נראית לי אמינה, זה יסיח את דעתי, והסקס יהיה פחות מלהיב", אומר עמית (27). "הייתי בטוח שהחברה שלי אוהבת שאני יורד לה. שנתיים אחר כך גיליתי שבמשך כל הזמן הזה היא זייפה אורגזמות, וזה די הדהים אותי. אחרי שנפרדנו, התחלתי לצאת עם נשים אחרות, ותהיתי אם גם הן משחקות איתי בכאילו".

טיפ לשדרוג הסקס:

"אין שום סיבה מוצדקת לזייף אורגזמה", אומרת פסטרנק-כץ. "בדרך זו את משיגה בדיוק את ההיפך ממה שרצית: את לא נהנית ופוגעת לא רק בבחור שלך, אלא גם בשאר הנשים שאינן מזייפות ונחשדות ככאלה".

אין צורך להיסחף עם גניחות בסגנון סרטי פורנו, אלא אם כן זה מה שמתחשק לך – ואז אל תעצרי את עצמך. רמז: ככל שתהיי יותר ברורה מבחינה פיזית, כמו לגנוח לפי תנועות הגוף שלו כשהוא בתוכך, או להצמיד את ידו לאזורים המתלהטים בגופך, כך יהיה ברור לו שאת באמת נהנית מכל רגע.

6. הם מתביישים לבקש ממך לנסות דברים קינקיים בין הסדינים

לא קשה למצוא גברים שהיו רוצים לעשות משהו "אסור" בין הסדינים, "אבל הם בדרך כלל עוצרים את עצמם ולא מבקשים שום דבר שעלול להיחשב כסוטה", אומר ד"ר פרי.

החשש הזה הוא מה שמנע מקובי (30) לחשוף את סודותיו: "יש כמה דברים קצת מוזרים שהייתי ממש רוצה לנסות, כמו לשחק ברופא וחולה עם החברה שלי, אבל אני לא מסוגל להגיד לה את זה. יכול להיות שזה מתוך כבוד שאני רוחש כלפיה. אני מרגיש שהיא עלולה להזדעזע ממני אם אני אגיד לה דבר כזה".

טיפ לשדרוג הסקס:

"זכרי שסקס הוא משחק תמידי, וכדי להשאירו מעניין ומגוון צריך לשנות לפעמים את התפאורה ואת הטקסט", אומרת פסטרנק-כץ. אם את פתוחה להרפתקנות ארוטית, שתפי אותו בסקרנות המינית שלך: זרקי רמז, כתבי מכתב או פשוט נשמי עמוק ושאלי אותו. ברגע שתיפתחי בפניו, סביר להניח שגם הוא יתוודה בפנייך על מחשבותיו השובבות.

ומה יקרה אם התשוקות הסודיות שלו לא יסתדרו עם הגבולות שהצבת לעצמך? את תמיד יכולה לרכך במקצת את הבקשה הנועזת. "אל תעשי משהו שאת סולדת ממנו, אבל נסי להישאר עם ראש פתוח ולא להגיב באופן אימפולסיבי", היא אומרת. "והכי חשוב, גם אם הפנטזיות שלו אינן לטעמך, אל תהרסי לו. את אולי לא תעזרי לו להגשים אותן, אך הוא לפחות יוכל להמשיך לפנטז לבד".