שוברות שגרה: כל הטיפים לריענון חיי סקס עייפים

מעבר להרי החושך של השגרה והשעמום מסתתר סקס אחר שישאיר את שניכם מוטרפים מעונג. צאו למסע וחזרו עם הפתעות נועזות במיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

בוקר. את גוררת את עצמך מהמיטה, עומדת חסרת כוחות מתחת לזרם המים בתקווה שהוא ישטוף ממך את העייפות וחוסר החשק הבולט ללכת לעבודה. את מגיעה לעוד יום במשרד, ולפתע רואה את אחת החברות שלך עם לוק של מיליון דולר. היא קורנת, זוהרת, מפזרת חיוכים לכל הכיוונים. כן, היה לה לילה סוער, ועכשיו היא בדרך אלייך כדי לא להחסיר שום פרט מהעלילה. את מקשיבה, משתדלת להסתיר את הריר שמאיים לנזול מצדי הפה, ושואלת את עצמך איך זה שהלילות שלה נשמעים כמו פנטזיה מהאגדות, ואילו שלך בקלות יכולים היו להיות מסופרים בא"ש לילה?

אם בא לך לפקוח את העיניים בבוקר ולראות את החיוך הקטן שעוד נשאר על שפתיו של הבחור שלצדך, הנה הטיפים שיעזרו לך להכין את הקרקע ולקצור את הפירות. עצרי רגע, עצמי את העיניים והפכי את המדריך הבא למציאות. אל תדאגי, לא נגלה לו איך הפכת בן לילה לנמרה בין הסדינים…

הכנה מוקדמת

לפני שאת מתחילה לפנטז על איך ייראה הערב שלכם במיטה, חשבי על מה הגבר שלך יראה, ישמע ויריח כשהוא ייכנס הביתה. החוקר דיוויד אולדריג' מאוניברסיטת דורטמונד, גילה שהאוזניים משחקות תפקיד חשוב בתשוקה. ככה, למשל, אם מתחשק לך הערב משחק מקדים ארוך במיוחד, מוזיקת ג'אז תסייע לך להשיג את המטרה. מוזיקת בלוז תיצור אווירת פתיחות שמעודדת לדבר על סקס, ושירי עם יוכלו לעזור לך לשבור את המתח (אם קיים כזה). אם את או בן הזוג שלך סובלים מחרדות ביצוע כאלה ואחרות, הישועה תבוא ממוסיקת ניו אייג', ואם חסר ביניכם שיתוף פעולה והבנה במיטה, לכי על מקצב לטיני.

נרות, קטורת, לבוש מינימלי וגם אוכל מתאים יכניסו אותו לאווירה הנדרשת. אבל שימי לב – אם את רוצה לפנק אותו בארוחה רומנטית, השאירי הפעם בצד את השניצל והצ'יפס, גם אם זה המאכל הלאומי שלו. לכי על מנות קטנות והשתמשי במוצרי מזון שמתאימים לאווירה. בספר עינוגים (מאת שוש רהב ומוסיה אקהויז) תוכלי למצוא שלל המלצות על עיצוב בננות, ביצים קשות, תותים ועוד מטעמים סקסיים במיוחד.

משחק מקדים?

אחרי שהעניינים מתחממים ואתם עוברים לקטע גופני יותר, יש גברים שיעדיפו משחק מקדים לוהט, לעומת אחרים שיבקשו להגיע ישר לעיקר. אצלך, לעומת זאת, הכללים קצת יותר ברורים. "גברים הרבה יותר ממוקדים בעניין המגע מאשר נשים", אומר ד"ר יצחק (צחי) בן ציון, סקסולוג וסגן מנהל המרכז הרפואי-אוניברסיטאי סורוקה.

"נשים אוהבות מגע בשדיים, יש כאלו שמתגרות כאשר נוגעים להן בצוואר, ורוב הנשים נמסות כשעושים להן 'נעים בגב' או מלטפים ברכות בנקודת החיבור שבין הצוואר לראש ובין עמוד השדרה לישבן. אצל גברים העסק מרוכז יותר. גברים אוהבים מגע באיבר המין וסביבתו, בחיבור בין הרגליים לגוף, בחיבור בין האשכים לישבן ובפי הטבעת. החלק הרגיש ביותר באיבר המין של הגבר הוא נקודת החיבור בין גוף האיבר לראשו. באזור הזה יש מעין פס שעובר לכל אורך האיבר ואם תלקקי אותו כמו שמלקקים גלידה, הגבר שלך יעשה כל מה שתרצי. זוהי נקודת הג'י", מסכם ד"ר בן ציון.

צילום: ShutterStock
צילום: ShutterStock

שינוי טמפרטורה ועבודת רגליים

סקס על פי הטנטרה
בהודו גילו את המין לפני אלפי שנים, בעוד שאצלנו במערב העסק קצת יותר איטי. הנה הטיפים של ההודים, שיהפכו את החדר השינה שלך למקדש אהבה: המין הטנטרי כולל התחברות, מודעות והמון ריכוז, ויש חמישה אלמנטים שיעזרו לך לעשות את זה כמו שצריך:
מבטים – תסתכלי לו בעיניים, אין לך מושג איזו תחושת אינטימיות תהיה ביניכם.
נשימות – נסו להגיע למצב של נשימה משותפת, או הפוכה (כלומר, כשהוא נושף את שואפת ולהפך)
קולות – נמאס לך להיאנח ולהישמע כמו בסרט פורנו? אין בעיה. תרשי לעצמך ליילל כמו חתולה, לגרגר כמו כלב ובכלל – לתת דרור לכל הקולות שגופך מייצר.
כיווצים – בפעם הבאה שאת הולכת לשירותים, תתחילי באימוני שרירי רצפת האגן. איך? כווצי את השרירים ועצרי את הזרם בזמן שאת עושה פיפי. בפעם הבאה שהוא יהיה בתוכך, שחקי עם כיווץ ושחרור השריר הזה. למתקדמים: אחרי שהוא גומר, כווצי את השרירים ואל תתני לו לצאת.
דחיית סיפוקים – לא הגעת לאורגזמה? שיחקת אותה! באופן הזה האנרגיה המינית נאגרת, ובפעם הבאה שתיכנסו למיטה החוויה תהיה מסעירת חושים.

אם אתם כבר בעניין של גלידות, נסי לקרר או לחמם את הפה באופן קיצוני ואז לבצע באיבר המין שלו את זממך. "שתיית תה חם או לחילופין מציצת קוביות קרח גורמים לשינוי טמפרטורה בפה, ואז המין האוראלי הרבה יותר מגרה ומהנה", מגלה ד"ר בן ציון. "אפשר גם למצוץ סוכריית מנטה או ללעוס מסטיק חריף במיוחד, ולקבל אותה תחושת קרירות בעת המציצה". אגב, אל תתני לבן הזוג שלך תענוג בלעדי. מייד אחרי שתרימי את הראש, תדאגי שהוא ימצוץ קרח ויחזיר לך באותו המטבע.

אחרי שמיציתם את ענייני הטעם ומשחקי הלשון, הגיע הזמן למעט עבודת רגליים. אצל דנה (27) וטל (27) מדובר באחד השלבים הכי מרטיטים בסקס. איך זה הולך? "הרעיון פשוט מאוד. במקום שהידיים שלי ילטפו את האיבר שלו, הרגליים שלי עושות את העבודה", מספרת דנה. "אני משמנת את כף הרגל שלי בכמות נדיבה של שמן ארומטי ריחני, ומעסה את האיבר שלו באמצעות כף הרגל שלי. זה חייב להיעשות מאוד בעדינות, כדי לא להפחיד את בן הזוג, שהיה רגיל עד היום רק לידיים ולשפתיים שלך.

"אצלנו העיסוי הולך בשני שלבים: קודם אני עוברת עם העקב על האיבר המזדקר שלו, ואחר כך עם האצבעות. באחת הפעמים טל מרח את כף הרגל שלי בקצפת עשירה וביקש ממני מסאז', שבסופו חיכה לי (ולו, כמובן) קינוח במרקם מתוק במיוחד…"

אם את אוהבת עיסויים אבל מתבאסת מהשמנוניות שמורגשת על הגוף גם אחרי המקלחת, ד"ר בן ציון ממליץ על שימוש בטלק או אפילו בקורנפלור. לחומרים האלו יש מרקם עדין שהופך את העור ואת המגע איתו לחלקים ורכים במיוחד. ועדיין, על עניין המקלחת לא תוכלי לוותר גם הפעם…

חיים חדשים במקלחת

גם במקלחת הגיע הזמן להזרים קצת חיים חדשים. בבתים רבים יש מראות גדולות שיאפשרו לבן הזוג שלך לראות איך הוא מענג אותך. "הסוד הקטן שלנו נמצא ממש מתחת לאף, אבל אנחנו דואגים להסתיר אותו היטב", מגלה יפעת (23). "אנחנו נכנסים יחד למקלחת (זו לא חייבת להיות אמבטיה טקסית, אלא גם קוויקי), מפרקים את ההברגה בין צינור המים לשפופרת המים ומתיזים זרמים מדויקים אחד לאיבר המין של השני. המים יחד עם האצבעות או הלשון גורמים לניצוצות של טירוף לעוף ברחבי הבית. אה, שכחתי להזכיר שכל אותו הזמן הווילון באמבטיה נשאר פתוח כדי שרן יוכל לראות אותי בשיא העונג".

"הרבה נשים מתגרות משינויי שפה", מספר ד"ר בן ציון. "לא מדובר רק על דיבורים 'מלוכלכים', אלא גם על שימוש במבטא, דיבור בשפה גבוהה, או אפילו סקס בשפה אחרת". אצל עדי (25) הטריק הזה עושה פלאים. "ביום-יום בחיים לא תשמעו אותי משתמשת במילים גסות. בדיחות על סקס מביכות אותי, ובכלל – אני בעד שימוש בשפה נקייה. כל זה נכון עד שעידו ואני נכנסים הביתה ומורידים את הבגדים. גיליתי שהוא נדלק מאוד כשאני מדברת בשפה מלוכלכת. הוא מתגרה כשאנחנו עושים את זה בכל מיני תנוחות בבית ואני נשארת עם הבגדים עליי ומשתמשת במילים גסות. האמת היא שזה מאוד כיף גם לי. זה מין משחק כזה ששייך רק לשנינו ואף אחד אחר לא שותף בו".

אם אתם עושים סקס בדממת נימוס, יש על מה לעבוד. "אני מאוד קולנית במיטה, וכל הפרטנרים שהיו לי מאוד אהבו את זה", מגלה אפרת (26). "בשנתיים האחרונות אני חיה עם מישהו שכמעט לא מוציא הגה במהלך הסקס. רק אחרי שהכל נגמר הוא אומר שהוא אוהב אותי. ניסינו לדבר על זה, אבל הוא כל הזמן אמר שהוא לא מרגיש בנוח לגנוח ולכן הוא מעדיף לעשות סקס שקט. באחת הפעמים ששכבנו התעקשתי שנישאר בתנוחה המיסיונרית, למרות השעמום והבנאליות. הפעם, במקום לנשוך לו את הכתף, קירבתי את הפה שלי לאוזן שלו והתחלתי להיאנח. אחרי כמה פעמים התחלתי לשמוע גם אנחות ממנו. אמנם גם היום הוא לא ממש צורח במיטה, אבל לפחות אני יודעת שהוא נהנה מכל רגע…"

בכל מקרה, אם את רוצה לשנות משהו בהתנהגות של בן הזוג שלך במיטה, עשי זאת בצורה עדינה ולא בוטה. מצד שני, אל תסתפקי בפיזור רמזים שהוא אמור לאסוף כדי להבין למה את באמת מתכוונת. "במקום להתלונן על הדברים הלא טובים, תשתדלי לדבר על מה יעשה לך יותר טוב", אומרת מרים ברנר, מטפלת מינית מוסמכת. "למשל, כשאת מרגישה ששכחת את טעמה של הלשון שלו, נסי לומר 'אני נורא נהנית להתנשק איתך, אולי נעשה את זה קצת יותר?' בצורה הזו בן הזוג מקבל מחמאה וירצה להמשיך ולהרשים אותך בביצועי הלשון שלו".

ריכוז ושותפות

בכלל, לעיתים יש תחושה שקצב החיים המטורף מזדחל גם לחדר המיטות. אם את מרגישה שבזמן שהוא מלטף אותך המחשבות שלך נודדות ומונעות ממך הנאה מושלמת מהמגע, אל תבזבזי זמן.

"הריכוז הוא גורם חשוב מאוד בהנאה. כדי לחוות את החוויה החושית במלואה, המיקוד כולו צריך להיות בכאן ובעכשיו", אומרת ברנר. "במהלך הסקס נשים וגברים לא תמיד מרוכזים, כיוון שהם עסוקים בלחשוב האם בן הזוג באמת נהנה, מה צריך לעשות עכשיו, איזו תנוחה כדאי לנסות ועוד. במקום להתפזר בכיוונים שונים, שבו אחד מול השני ועשו מעין תרגיל של ליטוף לפי התור. לטפו אחד את השנייה בכל חלקי הגוף. בצורה הזו גם תוכלו לחוש מה מענג יותר את בן הזוג ותאפשרו לו להיות מרוכז במגע שלכם, בלי לחשוב האם גם את נהנית או האם הביצועים שלו טובים מספיק בעינייך. קחו את הזמן ותתרכזו אחד בשנייה. התוצאות", מבטיחה ברנר, "לא יאחרו לבוא".

במקביל לריכוז, גם תחושת השותפות מסייעת לחוויית הסקס. "התאמת נשימות היא אחד הדברים שהופכים את הסקס לחוויה אינטימית של כוונה והתכווננות", מוסיף ד"ר בן ציון. "נסו עד כמה שאפשר לנשום יחד עם בן הזוג. אם תצליחו לייצר נשימות משותפות, תחושת ה'ביחד' והתפקוד כגוף אחד תהפוך לחזקה פי כמה ממה שהכרת עד היום".

הרבה פעמים מתחשק לך לעשות סקס בתנוחה מסוימת, בעוד שבן הזוג דווקא בעניין של פוזות אחרות. במקום להתווכח ולכבות את הלהט והתשוקה, הפכו את העניין למשחק. "באחד הערבים הנחתי לפני יוני קופסה עם ניירות צבעוניים", מספרת דפנה. "על כל פתק היתה כתובה תנוחה או לוקיישן סקסי ברחבי הבית. בהתחלה יוני לא הבין מה אני רוצה, אבל אחרי שהוא משך את הפתק הכתום והיה צריך לבצע בדיוק את מה שכתוב בו, הוא הבין את הרעיון. אחרי שהיינו על השיש במטבח, הוא טס לסלון כדי להביא שוב את 'תיבת ההפתעות' הפרטית שלנו".

בין כל הטריקים והעינוגים שבינך לבינו, השאירי מקום של כבוד גם לפנטזיות הכי כמוסות שלכם. "החבר שלי ואני פתוחים מאוד בענייני סקס", אומרת מיכל. "אין לי בעיה להגיד לו איפה ואיך אני רוצה שהוא ייגע בי, ואיזו תנוחה מתחשק לי לתרגל היום. הדבר שהכי מדליק אותו זה שאני מגיעה לחדר השינה לבושה בתחתונים וחזייה סקסיים במיוחד שהוא קנה לי בעבר. באחת הפעמים הוא ביקש שנצפה יחד בקטעי פורנו באינטרנט ונהפוך את הסרט למציאות. זה היה אחד הלילות היותר מספקים שהיו לנו יחד".

"אישה שמפנטזת משפרת פי כמה את חווית האורגזמה שלה", אומר ד"ר בן ציון. "דרך המלך לאורגזמה לתפארת עוברת דרך רוגע נפשי וגופני לצד פנטזיות מוטרפות. ההסבר לזה הוא פשוט – הפנטזיה משחררת את האישה מכל מיני עכבות שאולי היו לה, והופכות אותה לפעילה וסוערת הרבה יותר". אחרי הכל, אין כמו חלום שהופך למציאות, וכשמדובר בסקס – כשחלום הופך למציאות, המציאות הופכת לחלום מסוג אחר…