טעויות שגברים עושים במיטה

צלם: אילוסטרציה: ingimage
צלם: אילוסטרציה: ingimage

כל אישה אוהבת דברים אחרים במיטה, אבל יש כמה דברים שכולן יכולות להעיד שמורידים להן את החשק. קבלו 20 טעויות שגברים עושים במיטה, וחבל שכך. לקרוא, להעביר ולתלות על המקרר

88 שיתופים | 132 צפיות

יש טעויות נפוצות שגברים עושים בסקס הראשון, וזה עוד בסדר – אבל כשהדברים חוזרים על עצמם – זה כבר בעיה. אז כדי לשפר את הסקס הראשון שלכם (ואת הבאים אחריו), אספנו כמה מהטעויות הקריטיות שהם עושים. אנחנו מציעים לך לקרוא, להעביר לידידים, ואפילו להדפיס ולתלות על המקרר – כדי לרמוז לגבר שאיתך מה הוא צריך להפסיק לעשות.

1. מנשקים נשיקה צרפתית אגרסיבית ומלאת רוק

תבינו, נשיקה היא דבר אינטימי. תנו לנו להתרגל קודם לשפתיים שלכם, ורק אחר כך נסו להוסיף את הלשון לתמונה. ולא משנה מה, אל תדחפו את כל הלשון שלכם לתוך הפה שלנו. "זרמו" עם התנועה של הלשון שלנו. זה אמור לבוא בטבעיות. גם נשיקה שמכניסה את השפתיים שלנו לפה שלכם היא דבר שכדאי לכם לוותר עליו, ומהר.

2. לא מתלהבים מהלנז'רי שלנו

אנחנו יודעות שמה שמעניין אתכם זה מה שמסתתר מאחורי הבגדים, סקסיים ככל שיהיו, אבל כדאי שתדעו שאת הביריות השחורות ואת הכותונת המחוררת לא קנינו כדי ללבוש למשרד – אלא כדי להכניס את שנינו לאווירה. אז אם כבר השקענו את מיטב כספנו בלנז'רי סקסיים ובחוטיני קטנטנים אכילים מפרווה, נשמח להתלהבות קלה…

3. לא משקיעים במשחק המקדים

משחק מקדים של חצי דקה רק כדי שנהיה רטובות, לא נחשב משחק מקדים. זה גם לא מגרה אותנו כמו שצריך. האריכו את זמן הליטופים והנשיקות. זה יגביר את תחושת האינטימיות ואת הריגוש שלנו מהציפייה להרגיש אתכם.

4. מנסים לשכנע אותנו לוותר על הקונדום

אמירות כמו "בדיוק עברתי בדיקות והכל בסדר", "אני אגמור בחוץ", "את היחידה שאני שוכב איתה" ודומיהן, עושות לנו רק רע. אנחנו לא צריכות לריב איתכם על שימוש בקונדום. חוץ מזה, זה גם אינטרס שלכם – חוץ מהסכנה להכניס מישהי להריון, אתם מהמרים על הבריאות שלכם, וחבל.

5. מסתבכים עם הקונדום

אולי זו הסיבה שאתם לא רוצים לשים קונדום… בכל אופן, המצב הזה מביך וזה לא הכי גברי. מסתבכים? תעשו את זה לבד עד שתשתלטו על העניין. מלפפון או גזר יכולים להיות אביזרים נהדרים לתרגל עליהם…

6. מתמקדים באזור אחד

התחלתם לנשק את תנוך האוזן שלנו ואנחנו מגיבות בהנאה? נהדר. אבל גם אלו שנורא אוהבות את זה, יתחילו להשתעמם אחרי זמן קצר. גוונו, עברו לאזורים אחרים, ותחזרו מדי פעם גם לאוזן (או לכל אזור שגיליתם שאנחנו נורא אוהבות שאתם מקדישים לו תשומת לב).

אל תיתקעו באזור אחד. המשיכו לנשק אותנו באזורים אחרים בגוף… אילוסטרציה: ingimage

7. מגזימים עם השאלות

אנחנו שמחות לדעת שאכפת לכם מאיתנו ושחשוב לכם שנהנה, אבל אל תשאלו כל הזמן אם תזוזה מסוימת טובה לנו. קחו את העניינים לידיים וקראו את שפת הגוף שלנו. כך תוכלו ללמוד מה עושה לנו טוב. אם בכל זאת נתקלתם בבחורה שלא מגלה שום סימני התלהבות, שאלו אם טוב לה, ואם לא – מה אתם יכולים לעשות כדי לשפר את המצב. אבל בלי להגזים…

8. לא מורידים לנו את החזייה

למשוך את הקאפ (החלק שמכסה את החזה) למטה כדי שהחזה שלנו יציץ החוצה ותוכלו להתעסק איתו (ועל כך קראו בסעיף הבא), זה לא נעים, לא נוח, לא סקסי, לא גברי וגם הורס לנו את החזייה. גם להסיט את הכתפיות של החזייה בלי לטרוח לפתוח אותה קודם זה לא נעים במיוחד. יש לכם שתי אפשרויות: או ללמוד לפתוח חזייה – המתקשים יכולים גם בשתי ידיים, לא ניתפס לקטנות, או לתת לנו לפתוח אותה, ומה שתצטרכו לעשות זה רק להסיר אותה (או שגם את זה תתנו לנו לעשות).

9. מוצצים פטמות בצורה תינוקית

חבר'ה, אנחנו לא אמא שלכם. מציצות עדינות – במיוחד כאלה עם עם קולות מציצה מביכים – לא מחרמנות אותנו. הצעה שלנו: נסו מציצה קצת יותר אגרסיבית בשילוב שימוש עדין בשיניים – כדי שנזכור שמדובר בגבר. אם אנחנו מראות סימני התלהבות, אתם מוזמנים להדק את האחיזה. אם לא, הרפו.
* ואם כבר בפטמות עסקינן – אנא רשמו לפניכם שהן לא כפתורים של טרנזיסטור שאתם צריכים לסובב כדי לכוון. התמקדו בליטופים ובצביטות קלות, שכאמור יכולות להתפתח לקצת יותר חזקות.

10. שותקים במהלך כל האקט

אנחנו צריכות ורוצות לדעת אם אתם נהנים. כמו שאתם נהנים לשמוע אותנו, גם אנחנו רוצות לשמוע אתכם. אתם לא צריכים לצרוח (וגם לא כדאי לכם), גם קולות עדינים של הנאה יעזרו לנו להבין שאנחנו עושות לכם טוב.

11. לא מחמיאים לנו תוך כדי

נשים תמיד אוהבות שמחמיאים להן, אבל כשעושים את זה תוך כדי סקס, הדבר מדליק אותן עוד יותר. אמירות כמו "את מדהימה", "את יפהפייה" ו"את נורא עושה לי את זה" מגבירות אצלנו את התשוקה ואת ההתלהבות, ועוזרות לנו להסיר מחסומים.

12. לא מלטפים אותנו תוך כדי

אינטימיות חשובה לנו, גם אם מדובר בסטוץ. לטפו אותנו לפני, לטפו אותנו אחרי, לטפו תוך כדי. זה נעים ומרגיע ומראה לנו שאכפת לכם – גם אם זה ללילה אחד.

13. לא מסתכלים עלינו תוך כדי

מבטים שמצטלבים במהלך הסקס יכולים לעשות את ההבדל בין סתם סקס לסקס שהוא קצת יותר מיוחד. חוץ מזה, כשהעיניים שלכם עצומות אתם לא יכולים לראות את הבעות הפנים שלנו ולהבין אם אנחנו נהנות או לא. להסתכל האחד לשנייה בעיניים הופך את האקט למהנה, אינטימי ונעים יותר.

14. לא מגוונים

אין דבר משעמם יותר מגבר שנתקע על תנוחה מסוימת ולא מחליף. וזה עוד במקרה הטוב – יש גברים שאפילו לא מוכנים לזרום עם תנוחות שהאישה יוזמת (או רומזת עליהן). אז כן, אנחנו יודעות שאתם נורא אוהבים דוגי סטייל. אבל כמה אפשר? אז בינינו, אנחנו לא מצפות לביצועים אקרובטים – אבל לפחות שנו תנוחה מדי פעם. חוץ מזה, אם אתם ביישנים או שממש אין לכם רעיונות – תנו לנו להוביל ואל תהיו מקובעים…
אל תעזו להירדם בלי שאתם בטוחים שגם אנחנו גמרנו… אילוסטרציה: ingimage

15. מפמפמים אותנו

לא כולן אוהבות שהראש שלהן נדפק בגב המיטה באגרסיביות. אנחנו ממצות את העניין אחרי כמה שניות. זרמו עם הקצב שלנו ואל תתנו להרגיש כאילו אתם דופקים אותנו (אלא אם אנחנו מבקשות).

16. לא יורדים מיוזמתם

זכרו דבר אחד: אם אתם לא יורדים לנו, אנחנו לא נרד לכם. וכמו שאתם נהנים שהבחורה שאיתכם יורדת מיוזמתה ובלי שתצטרכו לבקש ממנה לעשות את זה – גם אנחנו מרגישות כך. אנחנו לא צריכות לבקש. אתם צריכים ליזום.

17. דוחפים את הראש שלנו למטה כדי שנרד לכם

רוצים שנרד לכם? אתם יכולים לרמוז בעדינות בעזרת שפת גוף. אם זה לא עובד, אתם יכולים לדבר. משפטים כמו: "ממי, תוכלי לרדת לי קצת?" או "אני מת שתרדי לי", יעשו את העבודה. וטיפ קטן: רוצים שנמשיך עוד ועוד? החמיאו לנו תוך כדי. משפטים כמו "את פשוט מדהימה", "שיו, את פשוט מדהימה" ו"וואו, את כזו מדהימה", יעשו לנו את זה ויגרמו לנו לרצות לעשות לכם טוב עוד ועוד. אבל הדבר הכי חשוב הוא לא בכוח. אם הבחורה שאיתכם לא בקטע, אל תלחצו.

18. מנסים מין אנאלי בלי לבדוק איתנו קודם

גברים יקרים: אנחנו יודעות שאתם מספיק חכמים מכדי "לפספס" את האזור הטבעי (והנוח) ולנסות להיכנס "בטעות" לאזורים אחרים… אם אתם בקטע של מין אנאלי, אנא ודאו איתנו קודם שאנחנו גם בעניין, ותעשו את זה כמו שצריך.

19. לא שואלים אותנו אם גמרנו אחרי שאתם גמרתם

מצליחים לזהות מתי אנחנו מגיעות לאורגזמה? מצוין. אבל אם אתם לא בטוחים שגמרנו, שאלו! גבר שלא שואל הוא גבר שלא אכפת לו. נקודה.

20. קמים להתקלח מיד אחרי שגומרים

כדאי שתדעו שזה לא כיף גדול. זה נותן את ההרגשה שאתם חושבים שמה שעשיתם עכשיו זה דבר מלוכלך. אתם יכולים לחכות 5-10 דקות ולהשקיע בליטופים, בזרוע מחבקת כשראשנו מונח על החזה שלכם, ולמתקדמים – בכפיות. חייבים להוריד את הקונדום? תורידו בעזרת מגבון לח שהכינותם מראש, ושימו בצד. חוץ מזה שלא יקרה שום דבר אם תישארו איתו עוד כמה דקות…
ובהזדמנות זו אני פונה גם לנשים – זה נכון שכדי למנוע דלקות ושאר בעיות כדאי ללכת לשירותים אחרי סקס, אבל גם זה יכול לחכות כמה דקות. יש גם גברים שנעלבים כשאתן קמות מהמיטה ברגע שהכל נגמר…