יש חיים לפני הסקס

משחק מקדים לא חייב להיות עונש בשביל הפרטנר שלך. הנה 5 דברים שיגרמו לו לרצות להתענג על כל תחושה

88 שיתופים | 132 צפיות

יש איזו שמועה עקשנית, שמסתובבת כבר שנים, שלפיה בחורים לא ממש מתים על משחק מקדים, וכל מה שהם צריכים כדי להיות מוכנים ומזומנים לדבר האמיתי הוא ליטוף פה ונשיקה שם. תשמחי לשמוע שזה ממש לא נכון.

מקור הטעות הוא בעובדה שבחורים זקוקים למשחק מקדים מסוג שונה מזה שבחורות בדרך כלל אוהבות.

"מדובר בשיטות גירוי שלוקחות בחשבון את הדרך שבה עובד המוח הגברי ואת האזורים הארוגניים הספציפיים לגופו", מסבירה ד"ר קרול אלטמן, מחברת הספר You Can Be Your Own Sex Therapist.

אז בדקנו מה עושה את זה לגברים, ואיך בדיוק כדאי להדליק אותם בדקות היקרות שקודמות לאקשן המרכזי.

חמישה דברים שהגבר שלך משתוקק אליהם:

לראות אותך באמת ערומה

גם אם כבר התפשטת מול הבחור שלך בעבר, יש סיכוי לא רע שהוא אף פעם לא ממש התענג על מראה גופך הערום יותר מכמה שניות. אולי את ממהרת להתפשט כשהתשוקה משתלטת עלייך, או שהגוף שלך צמוד מדי לשלו, כך שהוא לא מצליח לסקור אותך במבטו כמו שצריך. לא משנה מה הסיבה לכך שהוא לא התענג על כל סנטימטר בגופך – הגיע הזמן שזה יקרה, כי מדובר באחד הדברים הכי מגרים שקיימים.

"כשגבר רואה דימוי סקסי כלשהו, רמות הטסטוסטרון בגופו עולות והדחף המיני שלו מרקיע שחקים", אומרת ד"ר אלטמן. "ככל שמראה העיניים המלבב הזה יימשך זמן רב יותר, כך יגבר הגירוי שהוא ירגיש".

מלבד זאת, העובדה שהוא מביט בכזאת הערצה בגופך תגרום לך להרגיש כמו שפנפנת מין נחשקת. התפשטי בעודו שוכב על המיטה ומביט בך. אל תכבי את האור ואמרי לו שאת מרשה לו להסתכל אבל לא לגעת. עשי סיבוב קטן, כדי שהוא יוכל לצפות בך מכל מיני זוויות, ואז התקרבי אליו, לכמה מבטים מקרוב.


לא משנה מהי הסיבה לכך שהוא לא התענג על כל סנטימטר בגופך – הגיע הזמן שזה יקרה

אם מתחשק לך למקד את תשומת לבו באזור מסוים בגופך, את יכולה פשוט להעביר עליו את אצבעותייך או לאחוז בו בכפות ידייך. את יכולה גם לכסות מעט את האזור, על ידי לבישת חזייה מתחרה או מכנסונים. "כשתסירי סוף סוף את פריט הלבוש האחרון, הוא ירגיש כאילו הוא רואה משהו אסור, וזה דבר מגרה מאוד בפני עצמו", אומרת ד"ר אלטמן.

לשמוע עד כמה הוא מגרה אותך

שכבי על המיטה, לצד הבחור, עוד לפני שנגעתם זה בזה, וספרי לו בלחישה כמה הוא מגרה אותך. "רוב הגברים לא רגילים לשמוע דיבורים רכים וחושניים, וזה יוצר אצלם המון ציפייה", אומרת איבון פולברייט, מחברת הספר The Hot Guide to Safer Sex.

אל תחששי להיות בוטה ולספר לו, למשל, על זרמי העונג הנעימים שאת מרגישה שם למטה. הצלחת לכשף אותו? עכשיו העבירי את אצבעותייך בקרבת אזוריו המוצנעים. "המחווה הגופנית, שמרמזת על העומד להתרחש, תדליק את התשוקה שלו", היא אומרת.

להרגיש גירוי ביותר מאיבר אחד בו זמנית

אחרי שהצמדת את שפתייך בעדינות לשלו, דחפי את הלשון שלו לתוך הפה שלך. "הגבירי את עוצמת הנשיקה בהדרגה, על ידי ליקוק ואז מציצה של קצה הלשון שלו", אומרת ד"ר ג'וי דיווידזון, מטפלת מינית ומחברת הספר Fearless Sex.

"נשיקות מהסוג הזה מרמזות על תשוקה חייתית, שגברים נורא אוהבים". בזמן שאת מסעירה אותו בפיך, הניעי באטיות את ידך לכיוון מפשעתו ואחזי אחיזה רפויה באיברו. "עברי לאחיזה הדוקה ותקיפה יותר ככל שאיברו מתקשה בכף ידך", אומרת ד"ר דיווידזון. דואט התחושות הזה של החלק העליון והתחתון של הגוף יוביל אותו לעונג בלתי נתפס.

69, אבל על הצד

את כבר יודעת שתנוחת ה-69 הרגילה – שבה את שוכבת מעל הפרטנר שלך ואתם מענגים זה את זה במין אוראלי – היא תנוחה מנצחת. מה שלא בטוח שאת יודעת זה שקיימת בעייתיות ביכולתו של הבחור למקם את עצמו בזווית שתגרום לך להרגיש מדהים, בלי שזה יסתיים בצוואר תפוס.

הנה גרסה קצת שונה של 69: את והבחור שוכבים על הצד, כשהפנים שלך מול האגן שלו ולהפך. כל אחד מכם מכופף ברך אחת, באופן שיוצר מעין מסגרת משולשת. "זה יעניק לו גישה נוחה יותר לאיבר המין שלך, מה שיאפשר לו לענג אותך במשך זמן רב יותר, וגם לצפות בהבעות על פנייך ולראות את האושר המוחלט שמשתלט עלייך", אומרת ד"ר דיווידזון.

גירוי של הקצה בלבד

והנה הוכחה לזה שהמשחק המקדים לא בהכרח נגמר כשהחדירה מתחילה. התחילי בלהעניק לו אור ירוק לחדור אלייך באטיות. כשאת מרגישה את קצה האיבר שלו בנרתיק שלך, כווצי את שרירי רצפת האגן – אותם שרירים שאת מהדקת כדי לעצור את זרם השתן – כדי למנוע ממנו לחדור יותר לעומק.

"הכיווץ הזה עוטף את החלק הרגיש ביותר באיבר המין הגברי בלחץ של חמימות ולחות, ויוצר תחושה מרטיטה של עונג צרוף", אומרת ד"ר דיווידזון. המשיכי לכווץ ולשחרר את ההידוק בקצב קבוע. "כל הידוק נוסף יקרב אותו לשיא, אבל לא מספיק בשביל לאבד שליטה. שיטות הכיווץ האלה ישגרו אותו לרקיע השביעי", היא מבטיחה.


טפסי עליו כשאת ערומה לגמרי, הצמידי את גופך לשלו והתחילו ולנשום נשימות עמוקות בקצב מתואם, במשך דקה אחת לפחות

דברים סקסיים לעשות לפני הסקס

הצעות מעניינות שיאפשרו לכם להתענג גם על הרגעים שלפני:

  • לאמץ מנהג קבוע, משהו נעים שתעשי תמיד לפני סקס. למשל: למרוח קרם על כל הגוף ולשכב על המיטה עד שהוא נספג לגמרי. גופך יקשר, בסופו של דבר, בין החוויה של מריחת הקרם לריגוש שבא אחריה, מה שיגרום לגירוי מיידי.
  • לשלוח אחד לשני הודעות טקסט שובבות, שיתחילו מרומזות ("יש לך את השפתיים הכי סקסיות בעולם") וימשיכו נועזות יותר ויותר.
  • להפשיט אחד את השני באטיות. להוריד לו את החולצה ולבלות כמה דקות בהענקת נשיקות קטנות באזור המותניים, לפני שאת מורידה לו את המכנסיים. לתת לו להוריד לך את החולצה ולנשק אותך מסביב לחזייה – באזור הכתפיים והמחשוף.
  • להיכנס לאמבטיית קצף משותפת, ובה לשתות יין, לחפוף זה לזה את הראש ולעסות את הקרקפת בשמפו ריחני.
  • לטפס עליו כשאת ערומה לגמרי, להצמיד את הידיים והרגליים שלך לשלו ולנשום נשימות עמוקות בקצב מתואם, במשך דקה אחת לפחות.