כאן דורכים בכיף: מועדון הדאנג'ן חוגג 13 שנה

צילום: גלעד וינר
צילום: גלעד וינר

מועדון הדאנג׳ן חוגג 13 שנה להיווסדו, וזה הזמן לעשות סיכום של הסטיות שמומשו בין כתליו. כן, גם בבר המצווה הזה יש כיפות, אבל התורה היא אחרת לגמרי

88 שיתופים | 132 צפיות

בחודש נובמבר האחרון חגג הדאנג׳ן, מועדון הסאדו־מאזו הוותיק, ואולי היחיד בארץ, 13 שנה של פעילות פטישיסטית. או במילים אחרות: שנים שבהן המרתף, שהתחיל ביפו ובהמשך עבר לתל אביב, מאפשר לסטיות המקומיות לבצבץ ולחגוג את עצמן בלי בושה ובלי שפיטה. כי מה החיים האלה שווים בלי איזה פליק קטן פה, איזה מצבט פטמות שם ואיזה טיטול על הבר (מה ששמעתם). לרגל המאורע ביקשנו מעמוס לוי, הבעלים של המועדון, לסכם לנו את הפטישים הכי נפוצים שרואים אור בין הקירות האפלים.

פוט פטיש חיבה עזה לכפות רגליים. "הפטיש הכי שכיח גם במועדון וגם באופן כללי. כולל ליקוק של כפות רגליים, ליקוק מגפיים וליקוק העקבים כשמדובר בעקב גבוה. נפוץ גם אצל האנשים הכי נורמטיביים".

מין אנאלי כזה שאישה עושה לגבר באמצעות סטרפ־און. "קורה בעיקר במסיבות סגורות לאנשים שהגיעו למשחקי תפקידים של שולט־נשלט. אחד הדברים הכי מבוקשים אחרי ליקוקי כפות רגליים".

צילום: גלעד וינר
צילום: גלעד וינר

קרוס דרסרים גברים שאוהבים ללבוש בגדי נשים. "יש אצלנו לא מעט כאלה: סטרייטים שאוהבים ללבוש בגדי אישה כולל מגפיים עם עקבים גבוהים, שמלה, חזייה, המשקיעים יחבשו פאה. הם מסתובבים במועדון עם הלבוש הנשי תוך התנהגות גברית לחלוטין. בכל מסיבת פטיש תראי לפחות 50 אחוז מהגברים לבושים בבגדי אישה. יש גם כאלה שמגיעים עם בנות הזוג שלהן והופכים לאישה בתוך המשוואה הזוגית. כנראה שההיפוך של יחסי הכוח מחרמן אותם".

קשירות "מי שאוהב להיקשר אוהב להעביר את תחושת השליטה על עצמו לאדם אחר ולהפוך לחסר אונים, ומי שאוהב לקשור הם אלה שאוהבים לשלוט. הקושרים הם אנשים מיומנים מאוד, יש סדנאות קשירה במועדון כל שלושה חודשים – צריך לדעת את הטכניקה כדי לא לפגוע".

בגדי עור או גומי "מדובר בפטיש מאוד חזק ללטקס, למגע שלו, לעובדה שהוא נצמד לגוף. יש כאלה שלובשים אותו כקונדום שלם על כל הגוף, ויש חולצות, מכנסיים או אוברולים. שכיח יותר אצל נשים".

יחסי שליטה מנטליים "זה מתבטא במכלול פקודות מילוליות: תעמוד, תשב, תלך, תזוז, תעמוד בפינה, רד על ארבע, תשכב על הבר. לא אחת קורה שרואים במועדון מישהו עומד בפינה, נכנס לכלוב ועומד על הברכיים לפני השולטת שלו. לא משהו להזעיק בגללו את המשטרה".

צילום: שירה טל
צילום: שירה טל

אינפנטיליות פטיש שמאפיין לרוב גברים שאוהבים להתנהג כמו תינוקות. "הם מגיעים בלבוש נורמלי ומחליפים בגדים במועדון, כך שפתאום יושב על הבר גבר עם טיטול, מוצץ ובקבוק. הם מתנהגים רגיל, רק הלבוש הוא אינפנטילי".

מציצנות "פטיש קולקטיבי שקיים כמעט אצל כולם. במועדון יש מבוך ובו חללים שבהם יש אקטים: סקס, הצלפות או קשירות. אנשים מסתכלים בחרכים שבקירות, מציצים ונהנים. זו תכונה אנושית חזקה מאוד, ואצלנו אפשר להיות זבוב על הקיר".

סאדו־מאזו "מדובר בעולם שלם. מהצד האחד יש את האוהבים להכאיב: מלקות, סטירות, צביטות עם מצבטים לפטמות או טפטוף שעווה חמה. יש תחום שלם של עינויי ביצים. היה לנו מישהו שהיו מכניסים מסמרים על העור סביב הביצים שלו. מהצד השני, יש את מי שנהנה מכאב פיזי. אני רואה במועדון יותר נשים מזוכיסטיות מגברים. התחום הכי נפוץ הוא ספנקינג, חבטות ביד על ישבן חשוף. אפשר לראות את זה מדי ערב, אגב, זה קורה בכל מקום, לאו דווקא במועדון".

משחקי תפקידים כל משחקי השולט־נשלט: אני שוטר את אסירה, אני רופא את חולה. "התפקידים הפופולריים כוללים מדים, ובדרך כלל הנשים הן השולטות במשחקי תפקידים. בכלל, לאורך השנים אני מוצא שבדאנג׳ן יש יותר נשים שולטות מגברים שולטים".

כתוב בעור ( מאת: מיה נחום לוי)

המעצב הישראלי איליה פליט רותם את עולם האופנה לטובת המיטה

מעצב האקססוריז איליה פליט (33), עוסק בטשטוש הגבולות בין עולמות הסקס והאופנה. הוא יוצר מגוון יוצא דופן של רתמות, מסכות, והלבשה תחתונה העשוים מעור, שמתכתבים עם עולמות הפטיש והשליטה. העיצובים גזורים מתחום יצירת רתמות ואוכפים לסוסים שאותו חקר, והתהוו מתוך למידה שקדנית של מה שהוא מכנה "הסודות האירוטיים של העור". "עור מכיל נוקשות מסוימת יחד עם איכות אסתטית גבוהה", אומר פליט, בריאיון טלפוני מהסטודיו שלו בלונדון. "זה מסקרן אותי ולוקח אותי למקומות פרובוקטיביים בעבודה שלי".

יש אג'נדה מאחורי העיצובים שלך?

"אני רוצה לאתגר אנשים להתבונן מחדש על העולם שאיתו מתכתבות העבודות שלי. האג'נדה שלי היא לגרום לפתיחות בכל מה שלכאורה נראה כנושא שנוי במחלוקת".

חזייה, 1,289 ש"ח | צילום: יח"צ
חזייה, 1,289 ש"ח | צילום: יח"צ
מסכת שועל, 1,555 ש"ח | צילום: יח"צ
מסכת שועל, 1,555 ש"ח | צילום: יח"צ
חזייה, 1,289 ש"ח | צילום: יח"צ
חזייה, 1,289 ש"ח | צילום: יח"צ
מסכת גולגולת שועל, 1,555 ש"ח | צילום: יח"צ
מסכת גולגולת שועל, 1,555 ש"ח | צילום: יח"צ