מה למדנו מהריאליטי פורנו החדש?

צילומי מסך מתוך הסדרה "The Sex Factor"
צילומי מסך מתוך הסדרה "The Sex Factor"

בסדרת המציאות האמריקאית "סקס פקטור" מחפשים את כוכבי הפורנו הבאים. צפינו בגילטי פלז'ר המחרמן כדי ללמוד איך לחמם את חדר המיטות גם בלי מצלמות מסביב

88 שיתופים | 132 צפיות

 

אחרי שגילינו כוכבים ב"כוכב נולד", שפים ב"מאסטר שף" ואנשים שבטוחים שהם הולכים עם האמת שלהם ב"האח הגדול" הגיע הזמן לקחת את החיבה שלנו לתוכניות ריאליטי טראש צעד אחד קדימה, למקום שבאמת מעניין אותנו: המיטה. "סקס פקטור" היא סדרת רשת שעלתה במאי האחרון. כמיטב מסורת הריאליטי היא כוללת עשרה מתמודדים מצודדים, שופטים שמשמשים כמנטורים לעת מצוא, וילה יוקרתית וכמובן – ג'קוזי מפואר. אבל כאן מחפשים את כוכבי הפורנו הבאים של ארצות הברית בלי להתנצל או להעמיד פנים. בתוך עטיפת הריאליטי המוכרת יחכו לכם תכנים מיניים – חלקם בוטים, חלקם קשים לצפייה – אבל כולם מחרמנים לאללה.

העובדה שנתוני הצפייה בפורנו רק עולים ניכרת בצוות השופטים, שמורכב כולו משחקני פורנו שהפכו לכוכבי ענק רק בשנים האחרונות – שמות כמו קיירן לי, אסה אקירה, לקסי בל וטורי בלאק. וכך, בתחושה של "אם את לא יכולה להילחם בהם – הצטרפי אליהם" שמנו בצד את הביקורת הפמיניסטית על פורנו וניגשנו לצפות בעונה הראשונה של הסדרה במטרה ללמוד משהו מועיל.

צילומי מסך מתוך הסדרה "The Sex Factor"
צילומי מסך מתוך הסדרה "The Sex Factor"

 

מין אוראלי לא חייב להיות יותר מביך מלחיצת יד

ב"סקס פקטור" לא מבזבזים זמן. פחות מ־10 דקות מתחילת הפרק הראשון המתמודדות מתחילות להעניק למתמודדים מין אוראלי ולהפך. וזו רק הדרך הידידותית שלהם להכיר אחד את השנייה, כן? המשימה הראשונה מגיעה כמה דקות אחרי זה ויוצרת ניגוד משעשע: זו משימת נשיקה צרפתית, כזו שמתנשקים לפני שהבגדים יורדים. דווקא המשימה הרומנטית למחצה מעלה את מפלס המבוכה, או כמו שהיטיבה לתאר את העניין אחת המתמודדות: "זה יהיה ממש מוזר להתנשק עם הפרטנר שלי. אמנם כבר שכבנו והוא ירד לי אבל עדיין לא התנשקנו".הפתיחה הדי מצחיקה הזו בעצם מבהירה לנו שמין הוא בסך הכל צורה של תקשורת, דרך להביע את עצמנו. השחרור והקלילות שבהם המתמודדים מעניקים זה לזה מין אוראלי לפני שבכלל הכירו לגמרי, מרעננים והופכים את כל העניין הזה שנקרא סקס להרבה פחות מסובך. בקיצור, בפעם הבאה שאתן מתלבטות לגבי מין אוראלי (לקבל או להעניק) נסו לדמיין שזו בסך הכל לחיצת יד.

כבדו את הווייב

ב"סקס פקטור" אפשר לראות חניקות, קשירות, הצלפות, מין אוראלי, מין אנאלי וכמעט כל מה שאתן מעלות על דעתכן וגם מה שלא. אבל – וזה אבל חשוב ואפילו מעודד – גם בסדרת פורנו ללא שום יומרות פמיניסטיות מדגישים את עניין ההסכמה. במילים אחרות: לא זה לא. גם כשיש מצלמות מסביב. ריאליטי פורנו הוא מגנט ללא מעט וירדוס, דושבאגס וסתם מטרידנים (כמעט כמו נשים במרחב הציבורי!), והם אכן מגיעים. אבל צוות השופטים לא עושה להם שום הנחות בנושא וגם המתמודדים עצמם מדיחים בזה אחר זה מתמודדים קריפים שחוצים את הגבולות. בקיצור: תיהנו, אבל במקביל תדאגו שההנאה שלכן לא תפגע באחרים.

צילומי מסך מתוך הסדרה "The Sex Factor"
צילומי מסך מתוך הסדרה "The Sex Factor"

 

למקומות, היכון צא. או: הפכו את הסקס שלכן לתחרות כיפית

חלק מהריגוש בתוכניות ריאליטי מגיע מהאלמנט התחרותי והאתגרי שבהן, ומה שעובד ב"הכוכב הבא" וב"אמזונס" עובד גם פה ויעבוד גם אצלכן. באחת ממשימות המין האוראלי מטרתה של הבחורה היא לגרום לבחור לגמור. המטרה של הבחור: לא לגמור. הסיטואציה האינטימית ולעתים אפילו מביכה מקבלת תפנית של 180 מעלות ונראית כמעט כמו עוד משחק ממסיבת כיתה כשמסביב לזוג עומדים המשתתפים, מעודדים ומתלהבים, ובפינה ניצב שעון עצר קטן. את הריגוש הזה בדיוק אתן יכולות להעתיק. אתן לא חייבות עוד חמש בחורות עירומות שיעודדו אתכן (למרות שלפעמים גם זה יכול להיות נחמד), אבל תחרות מול בן הזוג לגמרי יכולה לשדרג את העניינים. במקום להתבאס על חוסר הסנכרון ביניכם, אפשר להפך את הסקס למשחק ולהחזיר קצת מהריגוש של תחרויות הילדות למשחקים של הילדים הגדולים.

בלי לחץ

בגלל שהסדרה היא לא סט פורנו מהוקצע אלא הצצה למאחורי הקלעים שעמוס בחובבנים, אפשר להיתקל בסיטואציות שלא בהכרח נראה בסרטים אבל בהחלט קורות לכל אחד ואחת מאיתנו.
מתבאסת שהבחור שלך לא תמיד מצליח לתפקד? כמעט בכל פרק אחד מהבחורים סובל מאין אונות זמנית. אם כשאצלנו זה קורה הדבר גורר כעס, זעם, עצבים ותסכול, דווקא בסדרת פורנו זה אחד הדברים הכי טבעיים ולגיטימיים בעולם. במקום להתעצבן פשוט אמצי את הטקטיקה של מנטור הפורנו של הגברים, קיירן לי: גשי לבחור שלך, חבקי אותו חיבוק מרגיע ולחשי לו באוזן "go to your happy place", כשאת יודעת שבקרוב גם את תגיעי למקום השמח שלך.

שונאת אותו? שכבי איתו

עם כל הכבוד למשימות של נשיקות, מין אוראלי ותחרות גניחות אורגזמה, ל"סקס פקטור" מגיעים בשביל הדבר האמיתי – והוא אכן בא. זוגות זוגות מפגינים המתמודדים את ביצועי הסקס שלהם, אבל הרי אי אפשר שהכל ילך חלק (או במקרה הזה: רטוב). מסתבר שהמתמודדים האחרונים במשימה – אדריאן ובאדי – כבר שכבו זה עם זו. באדי טורח לספר לכל המתמודדים שאדריאן היא "הסקס הכי גרוע שהיה לו בחיים", ואלוהי הריאליטי (כלומר, העורך) דואג שאדריאן תשמע את זה רגע בדיוק לפני שהם אמורים לצלם את סצנת הסקס שלהם.
מדמיינות סקס אגרסיבי ויצרי שנותן לכל השנאה ההדדית להתפוצץ? מעולה, אבל כמו בחיים האמיתיים גם כאן עשר הדקות הראשונות הן תערובת של מבוכה, סלידה ורצון כללי להיעלם. אז מגיעים המנטורים ומבהירים למועמדים שהדרך הכי טובה לפרוק שנאה היא סקס, וזה אכן עובד. אז בפעם הבאה שאתן רואות את האדיוט שזרק אתכן אבל חתיך למות, היו המנטוריות של עצמכן. בכל זאת, מדובר בדרך הכי טובה לפרוק מתחים.

זייפי עד שתצליחי

סימון דה בובואר אולי הייתה מתהפכת בקברה, אבל ב"סקס פקטור" מוכיחים שאת לא נולדת כוכבת סקס, את נעשית אחת כזו. והדרך לשם רצופה גניחות מזויפות, מבוכה, זיעה ושאר נוזלי גוף. וזה בדיוק מה שכל כך סקסי. הזוכה בתוכנית, בלייר ויליאמס, דואגת להצהיר כמעט בכל פרק שהיא הגיעה לכאן פשוט כדי לעשות סקס. אז בפעם הבאה שאתן עושות סקס, תדאגו לעשות באמת רק את זה. בלי לחשוב יותר מדי ובלי לדמיין איך אתן נראות מהצד. כי אתן כנראה נראות מלוכלכות ומזיעות. ומה אתן יודעות, זה לוהט.

צילומי מסך מתוך הסדרה "The Sex Factor"
צילומי מסך מתוך הסדרה "The Sex Factor"

 

אביזרים שיהפכו את הסקס שלך למשימה מנצחת בתוכנית ריאליטי

1. באט פלאג עם הקדשה purpletwistcom ב־etsy במחיר 58 ש"ח

באט פלאג עם הקדשה | צילום: יח"צ
באט פלאג עם הקדשה | צילום: יח"צ

 

2. כרית theshedoutlet ב־etsy במחיר 46 ש"ח

כרית | צילום: יח"צ
כרית | צילום: יח"צ

 

3. משחק קלפים לזוגות adamsandeves במחיר 139 ש"ח

משחק קלפים לזוגות | צילום: יח"צ
משחק קלפים לזוגות | צילום: יח"צ

 

4. צעצועי מין לזוג annsummers במחיר 105 ש"ח

צעצועי מין לזוג | צילום: יח"צ
צעצועי מין לזוג | צילום: יח"צ