מונולוגים מהוואגינה: גברים, קבלו את המדריך המלא לסקס אוראלי

היינו מתחלפות עם האבטיח הזה | צילום מסך מהקליפ Watermelon Sugar של הארי סטיילס
היינו מתחלפות עם האבטיח הזה | צילום מסך מהקליפ Watermelon Sugar של הארי סטיילס

מה הטעויות הכי נפוצות, למה זה מביך אתכם, ומה נסגר עם הרוק? כולכם מבינים בנשיקות, אבל חשבנו להזכיר לכם הגברים, את השפתיים שאנחנו הכי אוהבות

88 שיתופים | 132 צפיות

במציאות שבה אחוז ניכר מהנשים מדווחות כי אינן גומרות מחדירה אלא מגירוי חיצוני של הדגדגן, מפתיע שגברים רבים, או לפחות אלה שנקרו במסלול הגילויים המיניים של חברותיי ושלי, קצת מתבלבלים כשהם פוגשים את הוואגינה שלנו פנים אל מול קליטוריס. אולי אלה האגדות האורבניות על כך שיש שם שיניים, אולי המסתורין האופף את המקום ואולי דווקא היחס הטעון שלנו לוואגינה שלנו, העוצמתית והנפלאה אך גם המוסתרת ואפופת המרקמים, הניחוחות והשיימינג, הם שמונעים מאיתנו לדרוש מהפרטנר להיבלע בין רגלינו עד שנגיע לסיפוקנו.

ובכן, גבירותיי וגבירותיי, הגיע הזמן שנגיד בקול את המונולוג מהוואגינה שלא נשמע מספיק: אנחנו רוצות גמירה אוראלית מפוארת, אנחנו רוצות שתתייחסו אליה כאילו היא שווארמה חמה עם טחינה נוזלית ואתם אחרי ריצת מרתון. אבל איך עושים את זה נכון? הכל, כמובן, תלוי בלשון, איבר מין בפני עצמו שלא תמיד זוכה להדרכה הנכונה, לא בדיבור ולא בשיחת עומק עם ואגינות.

״הלשון היא כלי מאוד ורסטילי ומשמעותי בגוף שלנו, ולרוב אנחנו לא מתייחסים אליה כחלק מהותי וחשוב במשחק המיני״, אומרת ד״ר שאנה כץ, סקסולוגית מקולורדו המגדירה את עצמה כ״סוטה מקצועית״, שבשנת 2012 פרסמה את ״Oral Sex That'll Blow Her Mind״ – מדריך מצולם לאורגזמות דגדגניות אוראליות (מתברר שאפשר לקנות אורגזמות ב־17 דולר!), ושני ספרים נוספים ב־2014: ״מפת התענוגות״ – מדריך האישה למין לוהט והרפתקני יותר, ו״100 תנוחות לסקס לסבי״ – מדריך לנשים שאוהבות נשים.״יש אנשים שאוהבים קצת לשון בהתמזמזות, ואחרים פשוט לא עושים איתה כלום״.

אז מה עושים איתה, דוקטור?
״צריך לזכור שלשון יכולה להיות חזקה ונוקשה או רכה ורגועה, וכל אחת מהאופציות האלה מעניקות אפשרויות כפולות כשמלקקים בחושניות את הפרטנר בצוואר, בפטמות, בעצמות הירך, במפשעה וכמובן – כשטורפים את הוואגינה שלכן. אחת הטעויות הנפוצות שאנשים עושים כשהם יורדים לפרטנרית זה שאין להם מספיק התלהבות ומחויבות למשימה. כל אחד יכול ללקק או למצוץ, אבל אם אתם הולכים על זה עם התלהבות ומסירות אמיתית, עם ביטחון שאומר ׳אני הולך על זה כי אני נרגש מהעובדה שאני הולך לעשות לך טוב׳ – זה מה שיהפוך אתכם לפרטנרים מענגים באמת״.

זה הזמן, סיסטרס לשלוח לבן הזוג את המדור הזה כי ביקשנו מהדוקטור טיפים תפעוליים לפרטנר שרוצה לצלול למטה ולהגמיר אותנו עם הלשון:

1. התייחסו לוואגינה כמו אל שעון. לקקו אותה בכיוון השעון ונסו לעקוב אחר השעה, כלומר המיקום, שהיא הכי אוהבת.

2. הדגדגן הוא אכן חלק חשוב מהסיפוק המיני, אבל זה לא אומר שהוא דורש את מרב תשומת הלב. עבור מרבית הנשים הדגדגן יוצר גירוי חזק, ולכן הוא יותר קינוח מאשר אפרטיף. התחילו את הבילד-אפ מבחוץ, מהשפתיים החיצוניות, לאט פנימה. וכשאתם כבר מגיעים לדגדגן עם הלשון היו קשובים לתגובות שלה, לשפת הגוף ולקולות הבוקעים ממנה.

3. אל תשכחו את הפורפליי. לעתים קרובות אנשים לא משקיעים מספיק זמן בחימום: נשיקות, גירוי הפטמות והחזה, נשיכות עדינות בירכיים הפנימיות ועוד הם כולם חלק מזלילת ה־Y, אז חכה עד שהפרטנרית חמה ומתנשפת, מתחננת שתרכון אל בין רגליה, במקום לרדת לשם ישר ולהרוג את המוג׳ו.

4. לוקיישן הוא עניין מהותי, ולא צריך לשמור מין אוראלי למיטה. אם יש לכם שולחן אוכל חסון, נסו את זה שם. אם יש בריכה בנמצא, הושיבו את הפרטנרית על קצה הבריכה תוך שאתם זוללים אותה מתוך הבריכה. רדו לבת הזוג תוך שהיא צופה בסרט מעורר, שלבו קשירות, כל מה שיאפשר לה להירגע וליהנות מהעונג שאתם מבקשים להסב לה.

5. ואם היא בעניין של אנאלי – שמנו אצבע אחת והכניסו אותה לשם במקביל.

6. לנשים רבות יחס טעון לגופן בכלל ולוואגינה בפרט, מה שגורם לנו להיתקע בראש כשמישהו תקוע לנו בין הרגליים. תנו לפרטנרית את התחושה שאתם נרגשים מהאקט והרעיפו מחמאות תוך כדי.

7. פנו זמן. רוצים להסב לה הנאה אמיתית? אל תמהרו. גמירה טובה יכולה להגיע אחרי 10, 20 ואפילו 30 דקות. אם אתם צריכים הפסקה, אל תהססו להעביר אותה כשאתם מעסים או מנשקים חלקים אחרים בגוף שלה.

8. יש הרבה דרכים לגשת למין אוראלי, מליקוק ועד נשיקות ומציצה, ולכל אחד מהם יש טיימינג משלו. לשון נוקשה מרגישה אחרת מלשון רכה: זו הרכה מכסה שטח רחב יותר בעוד הנוקשה היא יותר אינטנסיבית ומורגשת, ולכן מתאימה לשלב מתקדם יותר.

 

מיסיונרית או דוגי? מה התנוחה שאת אוהבת אומרת עליך