מי שמביט בי מאחור: המדריך המלא למין אנאלי

מתוך הקליפ "אנקונדה" של ניקי מינאז'
מתוך הקליפ "אנקונדה" של ניקי מינאז'

למה כל אחת חייבת לנסות אנאלי לפחות פעם אחת, איך מתגברים על הפחד והמבוכה ומה הופך את האורגזמה האנאלית לאחת הלוהטות שאי פעם תחווי?

88 שיתופים | 132 צפיות

"לפני שנה וחצי התגרשתי והחלטתי שאני אנסה אנאלי ואראה על מה כל המהומה", מספרת סיגל (38) על הסקס האנאלי הראשון שלה.

ומה גילית?
"או הו, עולם שלם".

סקס אנאלי הוא אכן עולם שלם – מהסיפורים המפחידים שכל אחת מכירה על אקטים שהשתבשו והשמועות על אורגזמות מטורפות, ועד העובדה שלהבדיל מסתם סקס יומיומי אנאלי דורש לא רק הכנה מוקדמת אלא גם לא מעט פעמים בן זוג רגיש ומתחשב. בנוסף, על פי הקלישאה, סקס אנאלי הוא משהו שגברים נורא רוצים ומפנטזים עליו ונשים לא.

"לצערי הרב זה נכון מאוד", אומרת היועצת הזוגית והסקסולוגית לימור בנדל. "נכון שמבחינה פיזית בחדירה אנאלית איבר המין של הגבר הרבה יותר עטוף והחיכוך יותר חזק, אבל זה לא רק זה".

אז למה באמת כל כך הרבה גברים אובססיביים דווקא לאקט הספציפי הזה?
"במילה אחת? פורנו. מראים שם עומקים באורך הגלות. זו פנטזיה שהיא לא מחוברת למציאות והיא גורמת לאנשים לעשות טעויות קשות באנאלי".

החדשות הרעות הן שתעשיית הפורנו כנראה לא תשתנה בקרוב. החדשות הטובות: בנדל מעידה שב־10־5 השנים האחרונות היא פוגשת הרבה יותר נשים שמתלהבות לא פחות מסקס אנאלי. החדשות העוד יותר טובות: "זו אחת האורגזמות המדהימות ביותר", אומרת בנדל. אבל – וזה אבל חשוב – היא מוסיפה: "יש דרך נכונה ודרך לא נכונה לעשות אנאלי. כשעושים את זה בדרך הנכונה זה מענג ומטריף ויביא אותך למקומות שאת מעולם לא חווית מהגוף שלך".

בלי קיצורי דרך

הכלל הראשון של סקס אנאלי? לעולם לא מתחילים עם איבר המין. הדרך הארוכה לאנאלי מושלם, מסבירה בנדל, מתחילה בכלל בשינוי תפיסה: "התובנה שזה משהו בשבילך ולא בשביל בן הזוג".

משם אפשר להמשיך לשלב הבא: "את לא עושה אנאלי עד שאת הולכת לשירותים. ברגע שהתרוקנת – אין כלום בחלחולת. כלום! נשים נורא מפחדות שיצא קקי אז חשוב לי להדגיש שזה איבר נקי לחלוטין. אחרי השירותים נכנסים למקלחת ושוטפים את האזור בצורה יסודית עם אצבע".

מילי (47) מספרת שבגלל החשש הזה במשך שנים ארוכות לא נהנתה מסקס אנאלי. "זה לא הגעיל אותי או משהו – זה פשוט לא היה לי נעים, היה לי תמיד את החשש הזה".

אז איך פתאום נדלקת על אנאלי?
"הכרתי בן זוג אחר, הרבה יותר נעים ומתחשב, וגם למדתי לעשות חוקן לפני. אני לוקחת את הצינור הארוך של הטוש, פותחת אותו ושוטפת איתו את האזור. זה לגמרי מבטל את התחושה שאולי יצא קקי במהלך האקט ואז אני משוחררת ויכולה ליהנות".

אחרי שאת מרוקנת ונקייה מגיעים למיטה. כאן הגיע הזמן לומר שלום להתמכרות הסקס הבאה שלך: רימינג! "מדובר בליקוק בצורה מעגלית של פי הטבעת", מסבירה בנדל. "באזור יש עצבובים בדיוק כמו בדגדגן. ברגע שבן הזוג ילקק לך את פי הטבעת את תרגישי רטובה מאוד, מגורה מאוד ורטטים קטנים של אורגזמה יתחילו לעלות מפי הטבעת ולהתפשט לכל אורך הגוף".

ומה קורה אם בן הזוג עושה לי רימינג ואני לא נהנית?
"מי שלא תיהנה כנראה שלא באמת נמצאת שם, ועושה את זה בשביל בן הזוג. אם את מוצאת את עצמך מוצפת בפחדים ובמחשבות באמצע האקט אני ממליצה על טכניקה של נשימות – לשאוף דרך האף ולנשוף דרך הפה 10 פעמים ובמקביל להבין שזה גם עונג בשבילך".

אחרי הרימינג השלב הבא הוא אצבעות. מתחילים עם אצבע אחת ואם צריך אפשר להשתמש בחומר סיכה או כל שמן שהוא טוב לגוף. ההמלצה של בנדל: שמן שקדים או שמן זרעי אבוקדו. מחוץ לתחום: וזלין ושמן תינוקות שעלולים לגרום לדלקות. בשלב זה, מפרטת בנדל, "בן הזוג מתחיל להחדיר אצבע אחת כמה פעמים בצורה מעגלית. ברגע שאת מרגישה שזה נעים וכיף לך אפשר לעבור לשתי אצבעות וכן הלאה. אחרי כמה פעמים פי הטבעת יתחיל להיות יותר ויותר רפוי. ברגע הזה אפשר לעבור לחדירה וגם אז בהקשבה מלאה של הגבר לבחורה, בהקשבה לעונג שלה, לרצונות שלה ולגבולות שלה. בנוסף, בסקס אנאלי זו את שמזיזה את עצמך על האיבר של הגבר".

כלל אחרון אבל לא פחות חשוב: לעולם לא לגמור בפי הטבעת. זרע לא אמור להיות באזור והוא עלול לגרום לדלקות לא נעימות בכלל.

מתוך הקליפ "אנקונדה" של ניקי מינאז'
מתוך הקליפ "אנקונדה" של ניקי מינאז'

לדבר עם אלוהים

ניסית לעשות אנאלי עם בן הזוג, התקדמת לפי כל השלבים אבל עדיין לא נהנית? דבר ראשון, אומרת בנדל, לא חייבים להמשיך באותו ערב: "המון נשים מקיימות יחסי מין, לאו דווקא אנאליים, ממקום שהוא מרצֶה. אני רוצה שנשים יבינו שכל מגע שהוא לא מדויק עבורן זה כמו טראומה קטנה שנצרבת בפנים. אישה צריכה לעשות את זה מהמקום שנכון לה".

בנוסף, היא אומרת, "אפשר לעשות קודם חדירה וגינלית ורק אחרי שגמרת ואת רגועה לעבור לאנאלי. המלצה נוספת היא שבזמן שאת מחדירה אותו אלייך, תאונני ותביאי את עצמך לאורגזמה דגדגנית. האורגזמה החיצונית של הדגדגן מתחברת עם האורגזמה הפנימית של האנאלי ואז את עפה על מולטי אורגזמה. את מדברת שם עם אלוהים".

"התחושות באנאלי הן כל כך הרבה יותר חזקות מבסקס רגיל", אומרת שירן (39), שמספרת שהייתה "בקטע של סקס אנאלי" מאז שהתחילה להיות פעילה מינית. "אם הייתי צריכה להגדיר את זה – זה משהו כמו בין להזדיין לבין לעשות אהבה. סקס שהוא כמעט חייתי. יש בו משהו מאוד בסיסי, ראשוני. אבל במקביל הוא לא חייב להיות כוחני".

להרבה נשים זה כן נשמע ככה – כסקס שהוא נורא כואב או נורא מביך.
"בסופו של דבר העניין הוא להיפתח רגשית עם מישהו שאת מרגישה בנוח איתו. אני גם יכולה לספר שדווקא באנאלי התנוחה המועדפת עליי זו מיסיונרית. פיזית גם אני יכולה לגרות את עצמי ולגמור יותר בקלות ונוח ומעבר לזה – הקטע של לראות את בן הזוג, להרגיש קרובה אליו. זה החלק המהותי".

אז את ממליצה לנשות ישראל לנסות אנאלי?
"אני ממליצה לנסות הכל. אולי מחכה לך משהו מדהים ואת אפילו לא יודעת?"