משדרגים את המיסיונרית

צלם: אילוסטרציה: ingimage
צלם: אילוסטרציה: ingimage

התנוחה המיסיונרית מאפשרת מפגש פנים אל פנים וחילופי מבטים רומנטיים של בני הזוג. הסקסולוגית לימור בנדל מציעה כמה שדרוגים ליום שבו הסקס הופך למונוטוני והעיניים פוזלות לצדדים

88 שיתופים | 132 צפיות

הביולוג האמריקאי אלפרד קינסי הגדיר מחדש את המפגש בין המינים על פני המיטה, ופרץ לתודעת הסקס העולמית ב-1948 עם ההוצאה לאור של ספרו "ההתנהגות המינית של הזכר האנושי", בה תבע את המונח ״התנוחה המיסיונרית״. בתנוחה, המומלצת על ידי חז״ל, האשה שוכבת על הגב והגבר רכון מעליה והיא נחשבת לרומנטית מבין התנוחות, שכן היא מאפשרת לזוג להביט זה בפניה של זו, להתנשק, להתחבק, ללטף וללחוש מילות אהבה האחד לשנייה במהלך הסקס. גם אם המיטה שלכם לא ממוקמת בממלכת הרומנטיקה, המיסיונרית הוותיקה מתאימה למי שלא ניחן בגמישוּת מופלאה או ביכולת לבצע תנוחות אקרובטיות.

אבל לפעמים עם החיכוך שנוצר מהתנועה המונוטונית של ״קדימה-אחורה״ נולד גם השיעמום.  הסקסולוגית והיועצת הזוגית לימור בנדל, מציעה כמה שדרוגים קטנים לתנוחה המיסיונרית, שיהפכו אותה למעניינת יותר ואף עשויות לשפר את האורגזמה הנשית.

1. רגליים צמודות

האשה שוכבת על הגב ברגליים סגורות ואף משולבות, כך שהירכיים יאחזו באיבר המין של הגבר. הדבר יעצים את ההנאה של שני בני בזוג ויגביר את החיכוך.

2. תשומת לב לדגדגן

זוגות רבים מדי שוכבים בתנוחה המיסיונרית ומזניחים את הדגדגן, וחבל. התנוחה המיסיונרית מאפשרת גישה נוחה לדגדגן על ידי שני בני הזוג וכדאי לנצל את ההזדמנות.

3. מוסיפים כרית

אם מניחים כרית מתחת לישבן האשה, הדבר יגביר ויעמיק את החדירה, ויעצים את ההנאה של שני בני הזוג. כדאי להשתמש בכריות בגבהים שונים, כדי להשיג חדירות בזוויות שונות.

4. רגליים על הכתפיים

פוזיציה נוספת המעצימה את עוצמת החדירה, היא כשרגלי האשה מונחות על כתפי הגבר, כשהגבר מתקרב אל גוף האשה עד כמה שניתן (לפי מידת הגמישות). שדרוג נוסף: רגל אחת על כתף הגבר, והשנייה לצידו – ישרה על המיטה. באופן כללי אפשר לנסות לגוון לכיוונים שונים: ברגליים מקופלות וישרות, קדימה או אחורה ובאלכסון. קרוב לוודאי שתמצאו תנוחה חדשה ומפתיעה.

5. בישיבה

הגבר יושב בכריעה על כפות הגליים והשוקיים, והאשה שוכבת מתחתיו.

6. דגש על כפות הרגליים

הגבר אוחז בכפות רגלי האשה במהלך הסקס, מעסה אותן או מוצץ את הבוהן.

7. רגליים אל החזה

האשה מקפלת את רגלי הגבר ומצמידה את כפות הרגליים אל חזו, כך שהן בעצם חוצצות בין שניהם – אמנם מצריך גמישות מסויימת, אבל יעמיק את החדירה.