חלשה בסקסטינג? כך תעשי את זה נכון

צילום מתוך פרופיל האינסטגרם hental20@
צילום מתוך פרופיל האינסטגרם hental20@

מילים פשוטות, תאורה מחמיאה ובשום אופן לא אימוג'י. מדריך הסקסטינג השלם לשליחת הודעות מיניות לביישניות ולמיטיבות לכת

88 שיתופים | 132 צפיות

סקסטינג (שליחת הודעות מיניות) עלול להשמע כדבר מביך, אבל כשאתן נמצאות בעבודה לפחות תשע שעות ביום וכך גם בן או בת הזוג, הסמארטפון יכול להיות החבר הכי טוב של מערכת היחסים שלכם. אם אתן באמצע ישיבה משעממת או מול לקוח מנג'ס, תמיד נעים יותר לקבל הודעת "אני מת לנשק אותך" מאשר "תזכרי לקנות טחינה". אז איך תעשו את זה נכון? הנה כמה כללי זהב שיהפכו אתכן לחיות סקסטינג.

מתחילות? היצמדו למציאות

העצה הקלה והפרקטית ביותר למי שמעולם לא התנסתה בסקסטינג היא לקחת סיטואציה ספציפית מהעבר, או לחלופין סיטואציה שחוזרת על עצמה בחיי המין, ופשוט לתאר אותה, צעד אחר צעד. בהתחלה תחושו מהוססות, אבל ברגע שהצד השני יזהה את הסיטואציה המוכרת הוא יצטרף לסיפור שנפרש ובלי שתשימו לב תהפכו לשרלוט ברונטה של הודעות הסקס.

תיאורים נדיבים, מילים פשוטות

הקפידו לתאר הכל בזמן הווה, כאילו הסקס קורה ממש תוך כדי שאתן מסמסות, ולהוסיף גם תחושות ורגשות לתיאור. למשל: "אני מתיישבת עליך וכורכת את הרגליים סביבך בזמן שאתה מנשק לי את הצוואר. הנשיקות שלך כל כך מחרמנות אותי". אם מדובר בבן או בת זוג ותיקים, אתן כבר יודעות מה הם אוהבים, ואם מדובר בקשר חדש יותר, התחילו עם מה שאתן אוהבות ובדקו בעזרת שאלות מנחות מה הצד השני אוהב. אם תדבקו בסיטואציות אמיתיות מחיי המין שלכן, זה לא יישמע לכן מאולץ, ותוכלו גם להתלהב תוך כדי מהזיכרונות הממשיים. רק שימו לב שאתן לא נאנחות בחדר הישיבות. פדיחה.

אסור, אבל אסור, להשתמש באמוג'י

צלחתן את השלב הזה, תרגלתן מספיק פעמים והתחלתן להרגיש בנוח? ברכות, זה הזמן להעלות הילוך. בסשן הבא, אחרי שתתחילו עם האהוב והמוכר, אתן יכולות להתחיל לשלב פנטזיות, שיכולות להיות גם רמזים לצד השני לדברים שהייתן רוצות לנסות בעתיד. שימו לב שזה לא הזמן למנף את קריירת הכתיבה היצירתית שלכן וכתבו כמו שאתן מתבטאות במציאות. אפשר לזרוק סמיילי מסתורי וסקסי מדי פעם, בעיקר כשאתן מחייכות לעצמכן, אבל זה לא הזמן לשלוף את מקלדת האמוג'י. אין שום דבר סקסי בציור של פנדה.

אל תמהרו לקו הסיום

ממש כמו באקט האמיתי, גם בסקסטינג לקצב יש משמעות, ואולי אפילו יותר, מכיוון שאתן יכולות לקרוא רק את המילים של הצד השני. אין סיבה למהר, כי בהיעדר מגע פיזי, חוסר סנכרון יכול לצנן את הסיטואציה. גם כאן הפעילו את הדמיון המודרך ותארו פורפליי שיחמם את העניינים. אם אתן מקלידות לאט, שלחו משפטים קצרים כדי שהצד השני לא יחכה יותר מדי זמן למענה. בניית מתח היא חלק מהכיף בסקסטינג, אבל הפוגות ארוכות מדי יכולות לשלוח את הצד השני לעשות כלים.

אל תשכחו לעודד

כשהעניינים מתלהטים, יכול להיות שהפרטנר הנבחר שלך ייכנס למונולוג ארוך של תיאורים וחשקים. גם כאן – ממש כמו במיטה – חשוב לתת אותות עידוד של הנאה. אם אתן ברמת מתחילות, אפשר להסתפק ב״כן כן כן״. זה נשמע גנרי, אבל זה יעודד אותו להמשיך. באותה מידה, תנו בזהירות פידבקים שליליים אם התיאור לא עושה לכן את זה. כדי לשמור על הלהט בלי לבאס את שני הצדדים, פשוט שנו את הנושא בזהירות. הוא מפנטז על אקט שאת לא אוהבת? פשוט עני "אני מעדיפה ש…" והתחילי פנטזיה משלך. הוא יבין את הרמז. כדי לוודא שהוא או היא בעניין של מה שאתן כותבות (וזה חשוב!) שאלו שאלות מנחות, ממש כמו במיטה: "אתה אוהב את זה?", "להמשיך?" וכו'. אם אתן נתקעות לפתע, שאלו את הצד השני מה הוא היה רוצה שתעשו, זו דרך מצוינת לגלות מה הפנטזיות שלו ואולי להפתיע אותו במימוש פיזי שלהן מאוחר יותר.

אין כניסה למיסיונרים: 5 תנוחות הסקס הכי לוהטות

למדו מהסלבס ושלחו תמונות בחוכמה

עכשיו לשאלת מיליון הדולר – מה עם תמונות? יכול להיות שתמונות עירום מעלות לכן קונוטציה שלילית, בעיקר אם אי פעם קיבלתן ללא התראה מוקדמת וללא הסכמה תמונה של איבר המין הזכרי, לא בדיוק מאורע סקסי כשהוא מגיע ללא הכנה מוקדמת או ללא עניין שלכן באיבר המדובר.

אם כבר החלטתן ללכת על זה ולשלוח תמונה סקסית, אל תשכחו שכל תמונה שאתן מעבירות הלאה יכולה למצוא את עצמה בידיים הלא נכונות, לכן אל תשלחו תמונה לפני ששאלתן את עצמכן עד כמה הייתן נבוכות אם היא הייתה דולפת, והכי טוב – השתמשו באפליקציה חכמה שמוחקת תמונות ואל תכללו את הפרצוף שלכן, לפחות עד שהמהפכה הפמיניסטית תצליח והסלאטשיימינג ייעלם מהעולם. אתן לא ג׳ניפר לורנס, אבל לכו תדעו מה יכול לקרות עם התמונות שלכן. אל תשכחו את היתרון הנשי ובמקום לשלוח קלוז אפ לא מגרה על איבר כפי שעושים גברים, שלחו תמונה מרומזת יותר, שאפילו לא חייבת להכיל עירום. מלכת צילומי הסלפי הסקסיים המקומית עדן אברג׳יל ממליצה "להישאר בהלבשה תחתונה כדי להשאיר מקום לדמיון". קים קרדשיאן, האישה שכל כך טובה בסלפי שהוציאה ספר שלם המורכב מצילומים של עצמה, מזכירה את הכלל החשוב ביותר – בחרו בתאורה מחמיאה. אין סיבה שלא לעשות סשן תמונות בבית כדי לבדוק את התאורה והזווית המחמיאות ביותר (אברג׳יל אוהבת להצטלם בזווית ישרה, בעוד קרדשיאן דוגלת בצילום מלמעלה) ולשלוח רק את התמונה המנצחת. בא לכן לשדרג? נסו את השיטה של השחקנית הבריטית קייט בקינסייל. היא מספרת שכשהיא נמצאת רחוק מבן זוגה לתקופות ארוכות על סט צילומי סרט, היא לובשת תלבושות שונות בהתאם לבקשתו והם מנהלים שיחות סקסיות בווידיאו.

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

אחרי שתתרגלו את העניין מספיק, תגלו שסקסטינג יכול להיות פורפליי מעולה לקראת מפגש לוהט או סתם טיזינג כפיי באמצע יום העבודה, אבל הוא יכול להיות גם הדבר עצמו ולהביא אתכן – ואותם – עד לאורגזמה. אל תתפלאו אם תתמכרו לסקסטינג, שיכול בכיף להיכנס לשגרת חיי המין שלכן ולגרום לכן להרגיש הכי סקסיות גם בנסיעה בתחבורה ציבורית באמצע הקיץ ואפילו לחוות רגע אינטימי דרך האצבעות ומסך המגע. מי שאמר שהטכנולוגיה מנכרת כנראה לא קיבל מעולם הודעה מפתה באמצע היום.

סלואו סקס: הדרך הבטוחה ליהנות מאורגזמה במקסימום