ציוד חובה לדייט

צלם: אילוסטרציה: ingimage
צלם: אילוסטרציה: ingimage

כל בחורה לוקחת איתה תיק קטן כשהיא יוצאת לדייט, אבל לא כל אחת יודעת מה היא באמת צריכה לשים בו. קבלי 10 פריטים שיעזרו לך לצלוח את הערב בצורה מושלמת

88 שיתופים | 132 צפיות

כשאת יוצאת לדייט, ובמיוחד לדייט ראשון, את רוצה שהכל יהיה מושלם – לכן את משקיעה בבגדים, באיפור ובסידור השיער. אבל מה קורה אם את מגלה לחרדתך שהאיפור נמרח, ששפתייך יבשות או שהלק התקלף ולא שמת לב? הנה כמה מוצרים שיעזרו לך לצאת מסיטואציות מביכות במהלך הדייט ושחייבים להיות בתיק שלך – חוץ מהטלפון הנייד, הארנק והמפתחות, כמובן.

ממראה ועד לקונדום

לפני הכל, שאי איתך תמיד מראה קטנה, שתאפשר לך להימנע ממצבים מביכים של חסה שנתקעה לך בין השיניים, או סתם שתאפשר לך לבדוק מה המצב עם האיפור שלך ולקן כשצריך (ראי בהמשך). טיפ: הטרנד המתקמבק של נרתיקי אודם (כן, כמו אלה של הסבתות) משלב מקום לאחסון שפתון + מראה קטנה.

1. הסיטואציה: המסקרה נמרחה או שהריסים הצבועות שחור לכלכו לך את הלחיים
הפתרון: מגבון ניקוי לעיניים. המצאה גאונית שלא ברור איך לא חשבו עליה קודם. המגבון, שמגיע באריזה אישית, יכול לשמש אותך במקרה שהמסקרה נמרחה ולא שמת לב לפני שיצאת מהבית, או שקרתה לך טעות איפור אחרת שאת חייבת לתקן.

2. הסיטואציה: תקלה באיפור
הפתרון: מקלון לתיקון האיפור. מדובר במקלון שנראה כמו מקלון לניקוי אוזניים, רק שמצדו האחד הוא מחודד, ומצדו השני הוא שטוח. בניגוד למגבון הלח, שיכול לנקות שטחים גדולים יותר, המקלון הוא פתרון מושלם ל"תקלה" נקודתית.


הליפסטיק נעלם? מזל שלקחת ליפגלוס (ועל הדרך בדקי במראה שאין לך חסה בין השיניים)

3. הסיטואציה: שפתיים יבשות
הפתרון: שפתון נגד יובש. אחד הדברים הפחות נעימים הוא להרגיש שהשפתיים שלך יבשות דווקא כשהן אמורות להיות נעימות ומושכות לנשיקה. לכן, גברת, החזיקי תמיד שפתון לחות בהישג יד.

4. הסיטואציה: את מרגישה שהפה שלך יבש
הפתרון: מסטיק מנטה – יפתור את בעיית היובש, וגם יעשה לך ולו חשק להתנשק. אל תשכחי "לכבד" את הצד השני.

5. הסיטואציה: האודם נעלם אחרי הארוחה
הפתרון: דאגי לקחת איתך שפתון או ליפ גלוס. כך תוכלי לתקן את המצב תוך דקה בשירותים של המסעדה, ולגרום לשפתייך להיות (שוב) מזמינות לנשיקה. טיפ: את תמיד יכולה לצאת מהבית עם שפתון עמיד, ואז לקנח בנגיעה קטנה של ליפ גלוס. התחושה היא כאילו הרגע מרחת שפתון חושני.

6. הסיטואציה: נתקעת בלי כסף לטיפ
הפתרון: דאגי שיהיה לך תמיד כסף קטן. בואי נקבע כלל: הגבר משלם בדייט הראשון. נקודה. עזבו אתכן מוויכוח טיפשי נוסח "לא, אני אשלם, זה בסדר". הרי ברור לשני הצדדים שהגבר אמור לשלם (ודרך אגב, גבר שלא עושה זאת הוא פשוט קמצן). קבעי עובדה: "טוב, אתה תשלם הפעם, ואני אתן טיפ". דאגי שיהיו לך לפחות 2 שטרות של 20 ו-2 מטבעות של 10 ש"ח.

7. הסיטואציה: למישו יש טישו?
הפתרון: חבילת טישו קטנה. התרגשת ממשהו, התעטשת, נכנס לך משהו לעין, את צריכה להיפטר מהמסטיק כי אתם עומדים להתנשק – לא חסרות סיטואציות שבהן אנו זקוקות לטישו. אז כדי שלא תמצאי את עצמך מושכת באף (זה לא סקסי במיוחד), קחי איתך חפיסה קטנה של ניירות טישו. ואם אין לך מקום בתיק הקטנטן שלקחת איתך, לפחות קחי נייר אחד או שניים, קפלי אותם יפה ושימי בתיק. חשוב: אל תקחי נייר טואלט.

8. הסיטואציה: האווירה התחממה ואין קונדום בשטח
הפתרון: להחזיק קונדום בתיק. כבר מזמן חלפו הימים שבהם אישה שהחזיקה קונדום באמתחתה נחשבה לזולה. נשיאת קונדום איתך – וכמובן: השימוש בו – ישמרו עלייך מפני מחלות. אז אל תסמכי על הגבר שידאג לקונדום, עשי זאת בעצמך. זה רק יראה שאת דואגת לבריאות שלך (ושלו), ואפילו יעלה את חינך בעיניו.

9. הסיטואציה: גילית שהלק שלך מתקלף
הפתרון: קודם כל כדאי שתדעי שגברים מסתכלים על אצבעות של בחורה (אחרי ציצים, תחת ועיניים), ויש כאלה שאפילו מלטפים את הציפורניים שלה (אל תשאלי אותי למה). לכן עדיף שהציפורניים שלך יהיו ערומות מלק, מאשר שיעטר אותן לק מתקלף. אז אם גילית ששכחת לסדר את הלק שלך, יש פתרון: מגבון לח המכיל מסיר לק. גם המוצר הזה מגיע באריזה אישית, והוא מסיר את הלק בצורה מושלמת. אמנם צריך להשקיע קצת מאמץ מאשר בהסרת לק בעזרת מסיר לק וצמר גפן, אבל הוא עדיין עושה את העבודה.

10. הסיטואציה: ניחוחו של הבושם שלך התפוגג
הפתרון: ריח משפיע מאוד על המשיכה המינית. לכן, אם את מרגישה שהבושם שלך התפוגג, או שאת רוצה "לחדש" את הניחוח שלך, תוכלי לקחת איתך בתיק בקבוקון בושם קטן. מדובר במוצר קצת יותר גדול מאודם, שלתוכו את משפריצה מהבושם האישי שלך ונושאת אותו לכל מקום.