בטן חטובה אחרי לידה

מורידים את הקילוגרמים העודפים | צלם: שאטרסטוק/ Shutterstock
מורידים את הקילוגרמים העודפים | צלם: שאטרסטוק/ Shutterstock

רגע אחרי הלידה והשמחה על האושר החדש בחיינו, הקילוגרמים העודפים מתחילים להציק. העייפות ומחסור בזמן לא משאירים כמעט מקום לספורט. החדשות הטובות הן שיש גם שיטות אחרות ומהירות הרבה יותר. יורדים בגדול

88 שיתופים | 132 צפיות

גל גדות, רותם סלע, ימית סול ויעל גולדמן הן מבחינתי תעלומה אחת! למי שלא ניחשה מה משותף לכל הארבעה חוץ מהעובדה שהן שייכות לעשירון הסלב בארץ, הרי שכולן קיבלו את כל החבילה, גם ילדים וגם נתוני גוף מוצקים וחטובים מאי פעם. אני רק אוכל להניח שזה הגנים של אמא או סבתא או שהמטבוליזם שלהן אימץ תכונות של ילד מורעב. במחשבה שנייה, אני ארשה לעצמי להניח שהן נעזרות בשיא הטכנולוגיה של ימינו, ולא- זו בהחלט לא בושה.

סקרנו עבורך את הפתרונות החדשים ביותר למיצוק בטן אחרי לידה ללא ספורט וללא ניתוח:

1. "בודי טייט"

בשיטה זעיר פולשנית מאוד יעילה בשם "בודי טייט" – מכשיר המאפשר המסה ממוקדת בגלי רדיו ועיצוב האזור המטופל. זהו טיפול זעיר פולשני, להמסת השומן ומיצוק העור. הטיפול נעשה בהרדמה מקומית ומאפשר להמיס שומן בכמות ובמהירות גדולה בהרבה מאשר בכל דרך אחרת, ובהרבה פחות זמן החלמה ותופעות לוואי מכל שאיבה אחרת.

הטיפול בבודיטייט גם נותן מענה למיצוק העור, באמצעות אלקטרודה חיצונית המבצעת תהליך כיווץ העור, על מנת שלא יישאר רפוי לאחר הטיפול והלידה.הטיפול פועל באמצעות גלי רדיו – RF- פעולת גלי הרדיו מחממת באופן אחיד ומהיר את השומן וממיסה אותו. המכשיר מבצע גם שאיבת השומן הנמס החוצה, כאשר הוא במצב נוזלי. החום סוגר במקום את כלי הדם לכן הפעולה מינימלית ללא דימום, כיווץ העור יגרום לגוף לייצר סיבי קולגן חדשים במקום שבו התבצע הטיפול, ובכך יגרום למיצוק העור באותו אזור.</p>

2. REACTION

שיטה חדשה המבטיחה מיצוק הבטן באופן בלתי פולשני: ה- REACTION הוא מכשיר חדשני לעיצוב ומיצוק העור, והוא משלב גלי רדיו וואקום שמעודד את מערכות הצמיחה הטבעיות של הגוף בכדי ליצור שיפור של הצלוליט, רפיון העור וסימני המתיחה בצורה בטוחה ואפקטיבית.

ייחודיות המכשיר היא שישנו פטנט להעברת גלי הרדיו בכדי לגרות את סיבי הקולגן והאלסטין הקיימים וכן לעורר את הפיברובלסטים לייצור מוגבר של קולגן. פעולה זו משפרת את מראה העור שיראה מוצק ואלסטי יותר. השילוב של גלי הרדיו עם הוואקום גורמת לשלושה תהליכיםשונים: חימום הרקמות העמוקות, מתיחה מכנית ועיסוי מכני של הרקמות.

3. וולה-שייפ 3

מכשיר חדשני של "סינרון מדיקל" שזכה במקום הראשון בכנס AMEC שנערך בפריז. הוא מבצע שלוש פעולות: מיצוק העור, הצרת היקפים וטיפול בצלוליט. הטיפול במכשיר, משלב 4 טכנולוגיות שונות: אנרגייתRF( תדרי רדיו), אנרגיית אור (אינפרא – אדום), אנרגיה מכנית של ואקום, עיסוי של הרקמה, לצמצום היקפים ושיפור רקמת השומן.

3VelaShape עוצמתי במיוחד, ופועל באנרגיות גבוהות, פי – 2.5 יותר מקודמיו, ועל כן מאפשר להניב תוצאות בטיפול אחד בלבד. ניתן לבצע את הטיפול גם כסדרה, לנוחות המטופל והמטפל. זהו טיפול קל למטפל ולמטופל, אינו פולשני ואינו כרוך בתופעות לוואיכלשהן. 3VelaShape מאושר ע"י ה-FDA וה- CE כמכשיר המיועד להצרת ההיקפים. יעילותו של המכשיר הוכחה במחקרים קליניים שבוצעו בארה"ב.

4. מכשיר ה-UltraShape

זהו פיתוח ישראלי ייחודי, לפירוק תאי שומן באמצעות אולטרה סאונד ממוקד, באופן בטוח ובלתי פולשני, למטרת עיצוב הגוף, הצרת היקפים והפחתת צלוליט. הפך ללהיט בן לילה כשהוצג לראשונה והומלץ על ידי אופרה ווינפרי. אישור ה- FDA שקיבלה החברה בימים אלה, יאפשר פריצת דרך משמעותית לשוק האמריקאי. הultraShape– מבוסס על פירוק (הרס) תאי שומן המתבצע בטכנולוגיית אולטרה-סאונד ממוקד בפולסים, באפקט מכני טהור מבלי לגרום לנזק לרקמות אחרות. אביב אורן, מנהל תחום עיצוב הגוף ב"סינרון מדיקל" מסביר כי הגרסה המשודרגת כוללת ידיות בשני גדלים לטיפול אופטימלי באזורי הגוף השונים. זהו טיפול אידאלי וממוקד לאזורי הבטן, מותניים וירכיים.
ה- UltraShapeהמשודרג- מציע חוויית טיפול בטוחה ונוחה, ומיועד לטיפול מרפאתי אשר מאפשר למטופלים לצמצם היקפים על ידי פירוק מצבורי השומן בגלי אולטרה סאונד ממוקד. המכשיר פועל בטכנולוגייתVDF הייחודית, המאפשרת לראשונה לכוון גלי אולטרה סאונד לשלושה עומקים שונים באותו טיפול, ובכך לטפל בשכבת שומן גדולה יותר בכל טיפול.


לצד החידושים הטכנולוגיים עומדת לרשות המעוניינות השיטה הקלאסית:

5. מתיחת בטן

ניתוח מתיחת בטן הינו הפתרון האידאלי להשגת בטן שטוחה, מתוחה ונטולת עודפי עור ושומן. הפופולריות של ניתוח זה ידועה בעיקר בקרב נשים לאחר ש"סיימו" ללדת. אולם יש לציין כי ניתוח מתיחת בטן לכשעצמו , אינו מהווה פתרון של השמנת הבטן. לכן, לרוב רצוי לשלב מתיחה יחד עם שאיבת שומן, שתאפשר גם לאנשים מלאים יותר לעבור הליך זה בהצלחה.
אנשים הסובלים מבטן רפויה, שמנה או מציקה, ישיגו בנוסף לשיפור האסתטי, שיפור פונקציונלי משמעותי בתפקוד היומיומי, בביטחון ובתחושת נינוחות..

הטיפים באדיבות רונן גלזינגר, מומחה לכירורגיה פלסטית וחבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית