הדרדסים משתלטים עלינו!

צלם: יחסי ציבור
צלם: יחסי ציבור

הסרט הדרדסים 2 המוצג בימים אלה, מביא איתו שפע של מוצרים בדמותם של הדרדסים, שנועדו להלהיב את הקטנים – וגם את הגדולים. הנה כמה דוגמאות

88 שיתופים | 132 צפיות

אם חיידק הדרדסים לא דבק בכם אחרי הסרט הראשון – אני צופה שזה יקרה אחרי שתצפו עם הילדים בסרט השני – שכבר מסתמן כלהיט הקיץ בישראל ובעולם (בסרט הראשון צפו כ-600 אלף איש בישראל והוא היה הסרט הנצפה ביותר לפני שנתיים).

* קראו גם: 10 סרטי ילדים מומלצים>>

העלילה: אחרי ההרפתקה הראשונה בניו יורק, חזרו הדרדסים לחייהם השלווים בכפר והם מארגנים מסיבת הפתעה לדרדסית היפה לכבוד יום הולדתה. אלא שאת תכניותיהם מסכל שוב גרגמל הרשע, שמככב בינתיים על בימות פריז כקוסם גדול ונערץ. הוא יוצר שני יצורים מרושעים דמויי דרדסים בשם השטותניקים, שבעזרתם הוא מקווה לרקוח את תמצית הדרדסים הקסומה ולהשתלט על העולם. אך כשהוא מבין שיוכל לעשות זאת רק עם דרדס אמיתי, שיגלה לו את הנוסחה הסודית שתהפוך את השטותניקים לדרדסים אמיתיים, הוא חוטף את דרדסית ומביא אותה לפריז.

כשהדרדסים מגלים מה קרה, הם יוצאים להציל את דרדסית ומגייסים לעזרה את חבריהם פטריק וגרייס מניו יורק, שאליהם מצטרפים הפעם הבן בלו וויקטור, האבא החורג של פטריק.

חגיגה של מרצ'נדייז

בדומה לסרט הראשון, גם הפעם צפויה לצופים הצעירים הרפתקה משעשעת מלאת דרדוסים ושאלה גדולה אחת – האם דרדסית תהפוך לשטותניקית, תגלה לגרגמל את נוסחת הקסם ובכך תביא לסופם של הדרדסים?

רוב הסיכויים, בלי לעשות ספוילר – שזה לא יקרה, אחרת מה יהיה עם שלל המרצ'נדייז בדמותם של החבר'ה הכחולים-הקטנים האלה שעלו על המדפים עוד לפני שיצא הסרט בארץ? הנה כמה מהם.

>> עוד בהורים וילדים:
* 10 מסעדות מומלצות לילדים>>
* הגאדג'טים שישנו להורים את החיים>>

מצעים של הדרדסים
מצעים ומגבות לילדים עם הדמויות האהובות של הדרדסים, רשת ורדינון. סט יחיד מלא ב-199.90 שקלים במקום 349.90 שקלים; שמיכת פיקה כותנה, 99.90 שקלים במקום 159.90 שקלים; מגבת כותנה ב-99.90 שקלים במקום 139.90 שקלים, המבצע בתוקף עד 30.9 או עד גמר המלאי.

תיקים של הדרדסים
תיקים של קל גב, באופיס דיפו וברשתות השונות, מ-179 שקלים.

צעצועים של הדרדסים
צעצועים מבית קודקוד – בית דרדסים כולל דמויות מהסרט 180 שקלים, זוג חותמות דרדסים 70 שקלים, זוג דמויות דרדסים 70 שקלים.

מחברות של הדרדסים
ציוד חזרה לבית הספר, פלפוט, מ-5 שקלים.


חליפות וכפכפים, רשת O&H, מ-49.90 שקלים.

דרדסים 2 – ארצות הברית 2013, במאי: ראג'ה גוסנל, הפצה: א.ד. מטלון ופורום פילם, בבתי הקולנוע מ-1.8, באנגלית ובדיבוב לעברית בתלת-ממד ובדו-ממד

* עכשיו בחיים אחרים: מפריכים מיתוסים על תזונה נכונה>>

* עכשיו בחיים אחרים: מדוע כדאי לאכול פירות?

* עכשיו במסע ישראלי: טיול קיצי בבריכות טבעיות נסתרות>>