10 מתנות שכל יולדת רוצה

המתנות שכל יולדת רוצה באמת
המתנות שכל יולדת רוצה באמת

שכחו מהפרחים ומהחליפות לניו בורן. תתחילו לחשוב בשוברי מתנה, מגשי פחמימות ושעת בייביסטר על חשבון החברה הכי טובה. אלה המתנות שכל יולדת באמת רוצה ו(לפעמים) לא מעזה לבקש

88 שיתופים | 132 צפיות

בואו נשים את זה על השולחן- יולדות טריות לא רוצות עוגות חיתולים. נכון, זה נראה מגניב כשמעלים את זה לאינסטגרם ויש ויצ' של גאווה כשמנסים לדחוף את זה לאוטו יחד עם הסל קל, התיק והתינוק שכרגע שחררתן מבית החולים, אבל הוא עובר מהר מאד. במקום זה את נשארת עם חיתולי טטרא מיותרים, מגבות שכבר קנית לפני חודשיים ודובון שיצטרף לעשרת חבריו. בקיצור, עזבו עוגות חיתולים. אלו המתנות שיולדות באמת רוצות:

1. גיפט קארד לפארם\\רשתות המזון\\חנויות תינוקות

אולי המתנה המופלאה מכל, תלוי כמובן בסכום שתטעינו בו. הגיפט קארד מאפשר חופש פעולה, חופש מחשבה ובעיקר מונע מהיולדת הטרייה למצוא זמן להחליף את השמיכה העשירית שקיבלת. עם הגיפט קארד אפשר לקנות ויטמינים לתינוק, חיתולים (ע"ע) , קרם החתלה\\תמ"ל ואפילו בושם. כי יגיע הרגע שבו אמא שלך תיתן לך פס של שעה ואת פשוט תשבי במעבר של הסופר פארם ותצאי משם עם בושם של כריסטינה אגילרה.

ההמלצה שלנו: גיפטקארד של 500 ₪ לאמפם, לא תאמינו כמה מהר הוא עף כשמתחשק שוקולד בשתיים בלילה.

שמפו לתינוקות של ג'ונסון אנד ג'ונסון, 23.40 ש"ח | צילום: יח"צ
שמפו לתינוקות של ג'ונסון אנד ג'ונסון, 23.40 ש"ח | צילום: יח"צ

2. שעתיים של בייבי-סיטר חינם

זו מתנה קצת טריקית, כי היא דורשת ממך הקרבה, אומץ לב וחברות אמת. אבל אי שם, בין השבוע השלישי לשבוע החמישי, היולדת הטרייה רק תרצה זמן לעצמה. למניקור, פדיקור או לשבת על הספסל בשדרה ולבכות (מבוסס על סיפור אמיתי). שחררי לה את השעתיים האלו. באהבה.

ההמלצה שלנו: ההצעה הזו שמורה לחברות טובות בלבד, או כאלו שכבר חנכו עולל פרטי או שניים. לאימהות טריות גם ככה קשה לשחרר, אז כדאי שתבואי עם ניסיון והמלצות מבית.

כובע של נו נו נו, 75 ש"ח | צילום: כפיר זיו
כובע של נו נו נו, 75 ש"ח | צילום: כפיר זיו

3. פחמימות במקום פרחים

בשלב מסוים, אחרי שכל האוכל שאמא שלו הביאה נגמר ושירות המשלוחים של התאילנדי למטה כבר לא חוזר אלייך, את נהיית רעבה, תשושה ומתפקדת בעולם על גזר לא מקולף ושקית פופקורן למיקרוגל. זה הזמן להזמין עבורה מגש פחמימות הביתה ולהזכיר לה שבהנקה לא סופרים קלוריות.

ההמלצה שלנו: במאפיית לחמים התל אביבית מציעים 'מארז יולדת' ב-160 ₪ (לא כולל משלוח) עם מגש עתיר פחמימות כמו מקלות גבינה, עוגיות פיננסייר, פלוטים ועוגת ריקוטה או קראנצ' שוקולד. אבל ביננו, גם מגש פיצה מהשכונתית יספיק.

מארז יולדת של לחמים, 160 ש"ח | צילום: יח"צ
מארז יולדת של לחמים, 160 ש"ח | צילום: יח"צ
האגיס ליטל בייביז לניו בורן | צילום: יח"צ
האגיס ליטל בייביז לניו בורן | צילום: יח"צ

4. חיתולים. אריזה משפחתית

אם יש משהו שהורים צעירים צריכים בטירוף ואף פעם לא מעיזים לבקש – אלו חיתולים. והמון. תינוק טרי מחסל חיתולים בערימות והחיתולים מצידם מחסלים את העו"ש. אפשר לעטוף את החיתולים עם סרט, לקבל חותמת ה"מתנה" וחכו לחיבוק של היולדת הטרייה.

ההמלצה שלנו: האגיס ליטל בייביז לניו בורן – אלו החיתולים של הביוקר, כך שהם עוברים נהדר בתור מתנה לא-רשמית אבל יש להם גם שני יתרונות עיקריים עבור תינוקות טריים שהופכים אותם לשי מושלם: אל"ף – פס חיצוני שמשנה את הצבע כשהחיתול מלא ויכול לאותת להורים המותשים על צורך בהחלפה. בי"ת – יכולת ספיגה מרשימה לשבועות הראשונים שטרם נתקלנו בה במותגים אחרים. (מחיר מומלץ – 25.50 לחבילה של 36 חיתולים)

אל-סבון לתינוקות של ג'ונסון אנד ג'ונסון, 23.40 ש"ח | צילום: יח"צ
אל-סבון לתינוקות של ג'ונסון אנד ג'ונסון, 23.40 ש"ח | צילום: יח"צ

5. מסאז' שישכיח ממך את כאבי הגב

זו מתנה לטווח הארוך שהיולדת הטרייה תוכל להתנחם בה בעוד לילה לבן ורצוף משברים, כי הנה, יש שובר למסאז' שאוכל לנצל בכל עת. כאבי הגב הרצופים שמופיעים, ההתכווציות ברגליים כי היא נרדמת רק בעמידה ובשירה ובעיקר המתח האינסופי שמצטבר בין השכמות לכתפיים – כל אלו יפוגו – לשעה קלה – עם המאסז' הנכון

המלצה שלנו: "כולה" מבית קום איל פה בנמל תל אביב הוא בית טיפולים לנשים בלבד שמציע שפע של טיפולים ועיסויים שיגרמו לך להרגיש שוב בחיים. אפשר לבחור שובר לטיפול פנים או מניקור-פדיקור אבל הספציאליטה של המקום היא העיסויים. מומלץ להזמין עיסוי שוודי של 60 דקות פלוס ארוחת בוקר (365 ₪ או 340 ₪ ללא הארוחה. השובר תקף לשנה) ולהעביר את הסלולר על שקט. בקשו את חגית. תגידו שאנחנו שלחנו אתכן.

קרם החתלה של סבון, 59 ש"ח | צילום: דן לב
קרם החתלה של סבון, 59 ש"ח | צילום: דן לב

6. לקט סדרות

בשלב מסוים, את מבינה שכבר לא תשני. לעולם. ושכל העולם ממשיך בשגרת חייו, את בעיקר משתרכת בין המקרר לספה ותוהה לאן נעלמו נעורייך. זה הזמן להשתמש בכל הזמן הפנוי-אך-לא-חופשי הזה ולערוך מרתון סדרות שחברותייך האהובות דאגו לארגן עבורך. נתראה בעוד חמש עד עשר שעות מעכשיו.

ההמלצה שלנו: הו, יש כל כך הרבה סדרות ששווה לשקוע בהן, אבל אלו אולי הסדרות שפספסת – the nick עם קלייב אואן, על בית חולים בתחילת המאה ה-20. "גיהנום על גלגלים" – הגבר הכי סקסי בעולם עוזר לבנות רכבת במערב הפרוע. "כולנו ביחד" – איך החיים שלך יראו עם הילד השני והזוגיות שמחרחרת למוות ולסיום "הרומן". היצירה האחרונה של חגי לוי על בגידות, שקרים, עיירת קיץ ועור חשוף.

קרם קלנדולה איכותי של חברת וולדה, 49 ש"ח. יעיל נגד תפרחת חיתולים | צילום: וולדה גרמניה
קרם קלנדולה איכותי של חברת וולדה, 49 ש"ח. יעיל נגד תפרחת חיתולים | צילום: וולדה גרמניה

7. ערכת טיפוח לתינוק

זוכרת שהגעת לבקר את חברתך האם הטרייה, רחרחת את התינוק וציינת בסיפוק ש"איזה ריח מדהים זה, אין, אין, הלוואי והיו מייצרים את הריח הזה". אז זהו, שמייצרים אותו. במקום לקנות את סלסלות הקש המזדקנות מהמדף בסופר עם מוצרי טיפוח עבשים, תרכיבי לה סל טיפוח פרטי עם תכשירים שבאמת משתמשים בהם.

ההמלצה שלנו: קרם קלנדולה איכותי של חברת וולדה, שעושה פלאים לתפרחת חיתולים (49.90 ₪). קרם החתלה של סבון עם ריח מדהים (59 ₪). סבון ושמפו לתינוקות של ג'ונסון אנד ג'ונסון (23.40 ₪) ומגבוני האגיס באריזות שישיה שיסגרו לה את פינת ההחתלה (מחיר מומלץ 15 ₪).

חליפה לתינוק של נו נו נו, 175 ש"ח | צילום: כפיר זיו
חליפה לתינוק של נו נו נו, 175 ש"ח | צילום: כפיר זיו

8. החליפה של המגניבים

מתעקשת לקנות בגדים לתינוק? סבבה. אבל תעשי את זה בחן. קודם כל – תקני כבר מידה 3-6, כי היא קיבלה מספיק פריטי ניו בורן מפה ועד גן חובה והיא לא תספיק להלביש לו את הכל לפני שהוא קופץ מידה. בנוסף – לכי על המותגים שהם יוצאי דופן מספיק כדי לעורר קריאות התפעלות בגן הציבורי וגם יתרמו קצת לאפיל המקצועי.

חליפה לתינוק של נו נו נו, 230 ש"ח | צילום: כפיר זיו
חליפה לתינוק של נו נו נו, 230 ש"ח | צילום: כפיר זיו

ההמלצה שלנו: NUNUNU – מותג אופנה ישראלי לתינוקות וילדים שנמכר בכל העולם ואהוב על סלבריטאים מהזן ההוליוודי. בנו-נו-נו הולכים חזק על סצנת השחור-לבן-אפור ומציעים פריטים איכותיים ומעוצבים שימשיכו גם לילד הבא. פריטים לדוגמא – כובע – 75 ₪, אוברול קצר – 230 ₪

כובע של נו נו נו, 75 ש"ח | צילום: כפיר זיו
כובע של נו נו נו, 75 ש"ח | צילום: כפיר זיו

9. מובייל לעגלה\\למיטה

אמא קיבלה אוניברסיטה, קיבלה טרמפולינה, קיבלה משטח פעילות ומה לא נשאר – מובייל. אולי מה שיציל את האם החדשה מלילות ללא שינה או לפחות יקנה כמה שעות (דקות?) של שקט כשהתינוק מתמסטל מהקולות והצבעים שסביבו.

ההמלצה שלנו: מובייל סמוט' אנד גרוב של טייני לאב שמלווה את התינוק מגיל אפס ועד גיל שנה (בפונטציה) בלי להימאס ומציע שלל מנגינות שמתרגלים אליהם במשך ארבעים דקות (409.90 בשילב. 330 ₪ לחברי מועדון). גם מובייל מוזיקלי שמש הצליח לרתק תינוק בתחילת חייו למשך שעה לפחות והיה שווה כל שקל (90 ₪ בטויס אר-אס).

מובייל סמוט' אנד גרוב של טייני לאב, 409 ש"ח | צילום: יח"צ
מובייל סמוט' אנד גרוב של טייני לאב, 409 ש"ח | צילום: יח"צ

10. טייקאווי וחיות אחרות –

בשלב מסוים תתחיל ההריונית לנדוד בסביבה המוכרת ולגלות את שטחי המחיה החדשים שלה, קרי הקניון והפארק הקרוב. זה הזמן להעניק לה כרטיסייה משולמת מראש במיצייה הקרובה לביתה, לפתוח לה חשבון טייקאווי במקסיקנית או לארגן לה (בהשתתפות כלכלית של חברות נוספות) חוג שחייה חינם לתינוקות. היא תאהב אתכן

ההמלצה שלנו: כרטיס קפה נטען של רשת קפה-קפה או ארומה עם סכום מכובד יכולה לחולל פלאים גם במצב רוחה השפוף וגם ביכולת האינטראקציה שלהם עם אנשים אחרים. היא תודה לך. את תודי לנו.