לשתף את בן הזוג בפנטזיה?

כדאי לשתף את בני הזוג בפנטזיות המיניות | צלם: mast3r - Fotolia
כדאי לשתף את בני הזוג בפנטזיות המיניות | צלם: mast3r - Fotolia

האם כדאי לשתף את בני הזוג בפנטזיות המיניות הכמוסות ומה ההבדלים בין פנטזיות של נשים וגברים? כמה סודות וטיפים מחדר המיטות

88 שיתופים | 132 צפיות

לימור בנדל, יועצת זוגית, מגשרת וסקסולוגית, ממליצה לשתף את בני הזוג בפנטזיות המיניות הכמוסות שלכם:

"באחרונה אני מתגרה מהמחשבה שאני צופה באשתי שוכבת עם גבר אחר. עד כמה הפנטזיה סבירה והאם כדאי לי להציע זאת לאשתי?". עולם הפנטזיות המיניות מעסיק רבים מאיתנו בבואנו לחקור את עולם התשוקה המינית. תשוקה מתחילה ממשאלת לב ליצור חיבור מיני עם פרטנר כזה או אחר, והמשאלה יכולה לבוא לידי ביטוי במציאות או להישאר בגדר פנטזיה לא ממומשת.
איבר המין הגדול ביותר הוא המוח, והוא האחראי על ביטוי המיניות שלנו – בדמיון ובמציאות. בראש שלנו אנחנו יכולים ליצור עולם דמיוני בלי לספר לאף אחד. בפנטזיות אנחנו מחליטים מי יהיו הדמויות, איפה האירוע יתרחש, איך המקום נראה ומה קורה בסצנה. כולם אומרים ועושים מה שאנחנו רוצים. אנחנו קובעים את החוקים, והכלל הכי חשוב הוא שהפנטזיה תרגש אותנו מינית.

נשים מנגה וגברים ממאדים

יש הבדלים ברורים בין פנטזיות נשיות לפנטזיות גבריות. נשים מפנטזות על רומנטיקה. הן ידמיינו סצנה מורכבת, עם דמויות, עלילה רגשית שמתפתחת ודיאלוגים בין המשתתפים. לעומתן, גברים שמפנטזים הם ויזואלים מאוד ומכווני מטרה. גברים יראו בראש תמונה שתגרה אותם או תרחיש קצר וענייני.

לשתף או לא לשתף

רבים מסתייגים מהרעיון של שיתוף בני זוג בפנטזיות מיניות. חלקם חשים שאלה פנטזיות אסורות או מוזרות. ואכן יש כאלה השומעים את הפנטזיה של הצד השני ומתקשים מאוד להכיל אותה. בעל סיפר לי פעם שהוא בהלם מאשתו: בפנטזיה שלה היא מעוניינת שהוא יאנוס אותה כשהיא חסרת ישע. היא בעצם מבקשת ממנו שהוא יכפה את עצמו עליה נגד רצונה וישתמש בכוח רב בעוד היא מתנגדת לו ואף נאבקת בו פיזית. זה פשוט לא הסתדר לו עם האישה הדומיננטית והאסרטיבית שהוא מכיר, והוא התקשה מאוד להכיל את הפנטזיה שלה, ועוד יותר להוציא אותה לפועל.

כשהפנטזיה פוגשת מציאות

עדיין רק מעט מהאנשים משתפים את בני זוגם בפנטזיה המינית, אבל אלה שהביאו אותה לידי הגשמה מתארים חוויה חיובית מאוד. השיתוף עצמו מתואר כמרגש מאוד עבור שני הצדדים. לעתים שיתוף פנטזיות מיניות מעורר מאוד את התשוקה המינית בין בני הזוג. בנוסף, מעצם השיתוף נוצרת תקשורת פתוחה, אוהבת ומאפשרת לשיח מיני. ההבנה של הפרטנרים לפנטזיה מביאה לידי יצירת מציאות שבה שניהם יכולים לתכנן יחד ולקבוע כללים וחוקים הנכונים לשניהם כדי שהפנטזיה תפגוש מציאות מענגת מאוד.

המלצת הסקסולוגית

אני ממליצה מאוד להשתמש בעולם הפנטזיות המיניות כמנוף לתשוקה ולארוטיקה בזוגיות שלכם. פנטזו על מה אתם רוצים! זה רק שלכם! צרו לכם ערב שיתוף פנטזיות ארוטיות. אתם לא חייבים לשתף את הפנטזיה המינית הכי בוטה – התחילו לשתף בפנטזיות העדינות, המכניסות קצת תיבול וגיוון לחיי המין שלכם. ספרו זה לזה מה קורה בפנטזיה. איך אתם מרגישים בבטן, בלב ובגוף. שימו לב לתגובות הפרטנר. האם זה מעורר גם אותו? עצם השיתוף במסתרי הנפש יוצר ריגוש גדול מאוד, ואם שניכם מעוניינים – קבעו חוקים מוסכמים, תממשו ותיהנו!