תערוכות עיצוב בעולם – דצמבר 2014

Woman Fashion Power
Woman Fashion Power

תערוכה על הכוח הנשי באופנה במוזיאון לעיצוב בלונדון, תערוכת עיצוב בנושא עתידנות וחגיגות יובל למשרד האדריכלים אולסון קונדיג

88 שיתופים | 132 צפיות

 כוח נשי

במוזיאון העיצוב של לונדון מוקדשת תערוכה שלמה לבגדים שלבשו נשים בעמדות מפתח – נסיכות, מנכ״ליות ודוגמניות – ולאופן שבו השתמשו מעצבים שונים באופנה על מנת להגדיר את עמדותיהן של נשים ולשפר אותן. התערוכה Women Fashion Power סוקרת 150 שנות היסטוריה באמצעות 25 נשים בולטות, בהן נעמי קמפבל, הנסיכה דיאנה, ראשת עיריית פריז אן אידלגו, זאהה חדיד ואחרות.

עד 26 באפריל

תערוכת Fashion Power Women בלונדון
תערוכת Fashion Power Women בלונדון

מעצבים את העתיד

בתערוכת CUSP מוצגות עבודותיהם של 12 מעצבים בעלי חזון המציגים פיתוחים יצירתיים לעתיד. כל אחד מהם מגיע מתחום שונה והעבודות שונות מאוד זו מזו: מבנים אדריכליים העשויים בועות סבון וקורי עכביש לצד תוכנות שיסייעו לילדים חולים להתמודד עם הכאב. התערוכה מוצגת ב־State Library, קווינסלנד.

עד 8 בפברואר

תערוכת CUPS בנושא עיצוב עתידני
תערוכת CUPS בנושא עיצוב עתידני

 האנתולוגיה של אולסון קונדיג

במשרד האדריכלים אולסון קונגיד (Olson Kundig), שנוסד ב־1966 על ידי ג׳ים אולסון, יציינו בקרוב חצי מאה של עבודה. לרגל האירוע החגיגי ולאור פעילותו הענפה של המשרד, מוצגת בימים אלו בגלריה הרב תחומית KANEKO באומהה תערוכה רטרוספקטיבית המתמקדת בעבודת המשרד, ובהשפעות האמנותיות, ההיסטוריות והתרבותיות שעיצבו את סגנון התכנון שמאפיין אותו.

עד 3 בינואר

תערוכה של משרד האדריכלים אולסון קונדיג
תערוכה של משרד האדריכלים אולסון קונדיג