אצבעות ירוקות – אוקטובר

עציץ שמתרחב ככל הצמח גדל, תאורה המדמה את אור ששמש וספר עיצוב ירוק

88 שיתופים | 132 צפיות

העציץ הנדיב 

כולנו מכירים את הסיפור: אנחנו קונים צמח בעציץ ולמשך זמן מה משקיעים בו ונהנים ממנו, עד שיום אחד אנחנו מתעוררים ומגלים שהצמח כל כך גדול שהוא זקוק לכלי קיבול חדש. לנישה הזו בדיוק נכנס Fold Pot של המעצב התעשייתי עמנואלה פיצולורוסו (Emanuele Pizzolorusso), שמייצר עציצים מסיליקון, הניתנים להרחבה עד פי שתיים מנפחם המקורי. השיטה פשוטה מאוד – ביום שבו מגיע הזמן להגדיל את הכלי פותחים את קצוות העציץ ומוסיפים פנימה עוד אדמה. ה־Fold Pot מגיע בערכה של שלושה עציצים ומתאים לשימוש בתוך הבית ומחוצה לו.

עציץ מתרחב

 מהפך

בספר Decorating with Plants: The Art of Using Plants to Transform Your Home, סאטושי קאוואמוטו מסביר כיצד לעצב מגוון רחב של חללים בעזרת צמחים. הספר מלא בדוגמאות שיאפשרו לקוראים לשנות את אווירת הבית בקלות. קאוואמוטו משתמש בצמחים לבית, בפרחים מיובשים, בפרחים מלאכותיים, בצמחים בשרניים ובעצי סחף, ועוזר לקוראים חסרי כל רקע בגינון לעצב חללים באמצעות שימוש בצמחים. הספר מתאים ונותן השראה גם לעיצוב חללים קטנים. להשיג באמזון. המחיר: 21.91 דולר.

 2-p

תנו לגדול בשקט

קולקציית המנורות Solaria מבית המותג האיטלקי KnikerBoker מתאימה לאוהבי הצמחייה הביתית ולמעוניינים באוויר נקי ובסביבה ירוקה. הקולקציה מספקת תנאים אידיאליים לגידול צמחייה בבית, בשל כך שהיא מדמה אור שמש ובכך מאפשרת את היווצרותו של תהליך פוטוסינתזה. הטכנולוגיה החדישה עושה שימוש בנורות הצורכות כמות אנרגיה נמוכה ונחשבות חסכוניות במיוחד. ניתן להשיג כמנורת תלייה, כמנורה שולחנית, כמנורה רצפתית או המיועדת לקיר. המחיר: מ־6,000 שקלים.

להשיג בקמחי תאורה, הלח"י 24 בני ברק

3-p