עיצוב חם ברשת

מדפים מודולריים, אריגים קיליים לפי מיטב המסורת הבוסנית ובלוג העיצוב שזכה לכינוי "מרתה סטיוארט של הדיגיטל". מדור חדש אוסף עבורכם את חנויות העיצוב החמות ברשת

88 שיתופים | 132 צפיות

Poketo

בשנת 2003 הוקמה בלוס אנג'לס, על ידי בני הזוג טד ואדאקן ואנג'י מיונג, חנות הלייפסטייל והעיצוב פוקטו. במרוצת השנים פתחו השניים סניף נוסף בעיר, אך לאחר מכן החליטו, כמו עסקים רבים, שהדרך ליציאה מהשוק המקומי עוברת בפתיחת חנות מקוונת. באתר שלהם, שעושה משלוחים לכל העולם, תמצאו פריטים בשפה עיצובים אחידה וברורה מאוד – נקייה ופסטלית, אך מלווה בקריצות גרפיות ובמשחקי טקסטורות, כאילו היו הפריטים ילדי האהבה של עיצוב נורדי ואמריקן אפרל. מומלץ במיוחד לבדוק את כלי הבית ואת מוצרי הנייר.

ילדי האהבה של עיצוב נורדי ואמריקן אפרל. פוקטו | צילום: יח"צ
ילדי האהבה של עיצוב נורדי ואמריקן אפרל. פוקטו | צילום: יח"צ

 

Muuto

המדפים מדגם Stacked של חברת העיצוב הדנית Muuto הם בגדר לא פחות מפנטזיה עבור חובבי עיצוב רבים, ורק מחירם הגבוה מפריע להגשימה. אם בכל זאת אתם חפצים לפנק את עצמכם בקיר המדפים האלה, בקומפוזיציה מודולרית משלכם, הקונפיגורטור שזמין באתר יעזור לכם להכין עיצוב משלכם, לקבוע מיקומים, לשנות צבעים ולקבל סקאלת מידות ומחירים לתוצאה, לפני ההזמנה.

מדפים מודולריים של Muuto | צילום: יח"צ
מדפים מודולריים של Muuto | צילום: יח"צ

 

מדפים מודולריים של Muuto | צילום: יח"צ
מדפים מודולריים של Muuto | צילום: יח"צ

Design Sponge

בלוג העיצוב של גרייס בוני הוקם ב־2004. אחד הבלוגים הוותיקים בסביבה, שזכה בתואר הכבוד "מרתה סטיוארט של הדיגיטל", הוא כבר לא פחות ממעצמה – במשך השנים הצטרפו אל בוני עובדות, היא הוציאה ספר, החלה להגיש תוכנית רדיו ויזמה סדרה של מפגשים בין נשות עסקים ברחבי ארצות הברית. באינסטגרם שלה תקבלו את האני מאמין העיצובי שלה באופן הישיר ביותר – צבעים פסטליים, ציורי מים, הדפסים אתניים ועוד. לא מדובר בטעם חדשני או פורץ דרך, אבל כיאה לבלוג שהוא עסק של ממש, הצילומים מושקעים והתוצאה המצטברת אסתטית במיוחד.

Dusen Dusen

למרות שמה האירופי, המעצבת אלן ון דוסן ילידת ארצות הברית. הבגדים שהיא מעצבת תחת מותגה Dusen Dusen, המבוססים על דפוסים גיאומטריים בצבעים חזקים, קיבלו דחיפה רצינית כשהחלו למכור אותם ברשת אורבן אאוטפיטרס, וכשסלבס קוליים כמו לינה דנהאם החלו לתמוך בה. השלב הבא הוא עיצוב קולקציית טקסטיל לבית והופעת ההדפסים המשמחים על גבי מצעים, כריות נוי ומגבות. לפי טווח מחירי הבגדים, לא יהיה מדובר בעסק זול, אבל הפריטים בהחלט ישדרגו את הבית. הקולקציה עדיין לא זמינה למכירה אך תהיה זמינה בקרוב. בינתיים ניתן ליהנות מטיזרים באתר ובאינסטגרם של דוסן.

View this post on Instagram

????

A post shared by dusendusen (@dusendusen) on

שטיחים ארוגים

שתי מעצבות המתגוררות בסלובניה החליטו לפנות לקיקסטארטר כדי להחזיר את המסורת הבוסנית של אריגת קילים – שטיח צמר דק בעבודת יד שיכול לשמש גם ככיסוי מיטה – לאופנה. הפרויקט כבר הגיע ליעד המימון, אולם עדיין ניתן לרכוש בו שטיחים או כיסויי כריות. כמות הדגמים מצומצמת אך מגוונת והשתיים מבטיחות שמדובר בפריט שיחזיק לא פחות מ־100 שנים. כיאה לפרויקטים של מימון המונים, יש גם אג'נדה חברתית שלוחצת על בלוטות הרגש – השטיחים נארגים על ידי נשים בכפר קטן בבוסניה והוצאת הפרויקט לפועל תבטיח את המשך העסקתן.

Kobeiagi Kilims

www.kickstarter.com

כיסויי מיטה, שטיחים, כריות. אריגת קילים בחסות Kobeiagi Kilims | צילום: יח"צ
כיסויי מיטה, שטיחים, כריות. אריגת קילים בחסות Kobeiagi Kilims | צילום: יח"צ

 

אריגת קילים חוזרת לאופנה. Kobeiagi Kilims | צילום: יח"צ
אריגת קילים חוזרת לאופנה. Kobeiagi Kilims | צילום: יח"צ