אקלקטי: פריטי עיצוב חדשים לפברואר 2015

סט חבקים למפיות בעיצוב אוזני בעלי חיים | צילום: יח"צ
סט חבקים למפיות בעיצוב אוזני בעלי חיים | צילום: יח"צ

חיבור מקורי בין עולם הספרות לעולם האופנה, הטרנד הגיאומטרי משדרג בקלות את הבית וערכה ייחודית לקילוף סברס. כל מה שחדש וחשוב בתחום העיצוב המקומי

88 שיתופים | 132 צפיות

סיפור תפור

המותג הניו יורקי Out of Print מחבר בדרך מקורית ונפלאה את עולם הספרות ועולם האופנה: עיצובי כריכות ספרים איקוניות מודפסים על גבי תיקי בד, חולצות, קלמרים, מחברות, כיסויים לנייד ועוד. החברה מבצעת שיתופי פעולה עם אמנים, סופרים והוצאות ספרים כדי שתוכלו להתהלך ברחובות כשעליכם מתנוססים עיצובי כריכות של יצירות מופת ספרותיות כמו "מלכוד 22", "גאווה ודעה קדומה", "ארץ יצורי הפרא", "נשים קטנות", "מובי דיק", "1984" ועוד רבים וטובים. על כל מוצר שתרכשו, אגב, החברה תורמת ספר, בשיתוף עמותת Books for Africa, לקהילות שבהן הגישה לספרים מוגבלת. מחירים: תיקי בד, 89 שקלים; חולצות, 110 שקלים.

להשיג בלעדית בחנות הספרים המגדלור, לבונטין 1 תל אביב, 6868225־03

hamigdalor.co.il

כריכות ספרים איקוניות מודפסות על בד | צילום: יח"צ
כריכות ספרים איקוניות מודפסות על בד | צילום: יח"צ

לחתוך סברס

דנה רגב, סטודנטית שנה ד' במחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל, היא מושבניקית הרגילה לשוטט בשדות ליד ביתה ולקטוף סברסים. במסגרת קורס סטודיו היא עיצבה כלי להכנת ערכה מסורתית לקטיף סברס העשוי מעץ, פליז, אלומיניום ונירוסטה, בטכניקה של חריטה וגילוף. הכלי הוא למעשה סיכת ראש הנפתחת ובתוכה סכין ופותחן, בשני קצותיה של הסיכה יש מוטות פליז המאפשרים את הכנסתה באופן חלק לשיער ואחיזה איתנה של הסברס. מחיר: 800 שקלים בהזמנה אישית.

להשיג ב-dannna.regev@gmail.com, 058-7508565

ערכה מסורתית לקטיף סברס | צילום: סיוון אסקיו
ערכה מסורתית לקטיף סברס | צילום: סיוון אסקיו

עיצוב עם קריצה

רשת סוהו השיקה 30 מוצרים חדשים שעוצבו על ידי מותגים ומעצבים ישראלים, בהם סטודיו OTOTO , Monkey Business ו־Peleg design. המוצרים הפונקציונליים מעוצבים באופן יצירתי ומשעשע וגרמו לנו לחייך: מצקת למרק המעוצבת בהשראת המפלצת מאגם לוך נס, סט חבקים למפיות בעיצוב אוזני בעלי חיים (דוב, ארנב ואייל), תחתית להנחת סירים בעיצוב קוביות משחק "שבץ נא", ווים הנתלים על מוט בעיצוב קופים וכלי סכו"ם או מפיות בעיצוב סירה. במסגרת ההשקה, עד אמצע פברואר, יוצעו המוצרים החדשים ב־10־20 אחוזי הנחה באתר האינטרנט ובסניפים.

להשיג ברשת סוהו, 6881080־03, home.sohocenter.co.il

סט חבקים למפיות בעיצוב אוזני בעלי חיים | צילום: יח"צ
סט חבקים למפיות בעיצוב אוזני בעלי חיים | צילום: יח"צ

אמבטיה טבעית

ויה ארקדיה משיקה את Neutra – מותג בוטיק של חברת Arnaboldi הוותיקה לכיורים, אמבטיות, אגניות וריצוף מאבן טבעית בגימורים שונים ובמרקמים מעודנים וכן ריהוט ואביזרי עיצוב מגולפים מעץ איכותי. אפשרויות העיצוב באבן רבות, והתוצרים הם אריחי תלת ממד עם תאורת לד, אריחים לחדר אמבטיה, אריחי SILK המדמים מגע משי ועוד. בתהליך הייצור משולבות עבודת יד וטכנולוגיה מתקדמת, שבה עוברים המוצרים ציפוי סילרים, מהטובים בעולם.

להשיג בבלעדיות במתחם העיצוב של ויה ארקדיה, הלח"י 7־9 בני ברק via-arkadia.co.il

מותג הבוטיק Neutra | צילום: יח"צ
מותג הבוטיק Neutra | צילום: יח"צ

יוצאים מהקווים

הטרנד הגיאומטרי השואב השראה מן הטבע לא מחייב אתכם לעשות שינויים מרחיקי לכת בסלון. אפשר להסתפק בכריות חדשות שיכולות להקנות מראה נקי ומעודכן. קולקציית הכריות מבית המותג האיטלקי Arper עוצבה על ידי הסטודיו הספרדיLievore Altherr Molina המשתף פעולה מזה שנים רבות עם המותג. על בדי הכריות הדפסים גיאומטריים ואורגניים שניתן להשיג במגוון צבעים; הדפס המדמה ורידים של עלה, הדפס בהשראת יהלום, הדפסים גיאומטריים רקומים וכרית עם הדפס רישום של ינשוף. מחיר: מ-1,040 שקלים.

להשיג בפיטרו ריהוט משרדי, הסדנא 13 חולון, pitaro.co.il

קווים גיאומטריים בקולקציית הכריות של Arper | צילום: יח"צ
קווים גיאומטריים בקולקציית הכריות של Arper | צילום: יח"צ