נתניה-תל אביב: חנויות עיצוב חדשות

וולף אנד סגל, חנות חדשה להלבשת הבית
וולף אנד סגל, חנות חדשה להלבשת הבית

בואו להציץ ל"וולף אנד סגל" - חנות העיצוב החדשה של זיווה וולף בקניון פולג, ו-"Yooletta" - בוטיק הנייר היחודי של עמי גואטה ואסף יולזרי בתל אביב

88 שיתופים | 132 צפיות

מה שהלב רוצה – חנות חדשה להלבשת הבית

חלל החנות החדשה של זיווה וולף שימש אותה בשבע השנים האחרונות כעורכת דין. תחילתו של המהפך בחייה התרחש כבר לפני שלוש שנים, כשהחליטה ללכת אחרי לבה ולהתמקד בתחום עיצוב הבית. חלקכם אולי מכירים את המוצר הראשון שאיתו השיקה את המותג שלה, "וולף אנד סגל" – מפות מ־PVC מוקצף. מאז עברה כברת דרך ובחודש שעבר פתחה חנות שבה היא מציעה למכירה מגוון פריטים לבית. מלבד מפות, ראנרים ופלייסמטים עשויים PVC, תמצאו שם גם פריטי טקסטיל צבעוניים לבית של המותג הספרדי Desigual Living, מסגרות במגוון רחב של גדלים, צורות וצבעים, כריות ושרשראות דגלים בסריגת קרושה, מגבות וחלוקי חמאם העשויים כותנה דקה ולא יתפסו הרבה מקום בתיק או בארון.

וולף אנד סגל, קניון פולג, אמנון ותמר 6, רמת פולג, נתניה, 3264429־052

וולף אנד סגל, חנות חדשה להלבשת הבית
וולף אנד סגל, חנות חדשה להלבשת הבית

עולם של נייר – חנות חדשה למוצרי נייר

Yooletta היא יציר הרוח של עמי גואטה ואסף יולזרי. אהבתם למכשירי כתיבה, למוצרי נייר מעוצבים ולשאר דברים יפים הביאה אותם לפתיחת בוטיק נייר ייחודי. בחנות החדשה של השניים רהיטי וינטג' ישנים מונחים זה על זה ויוצרים מידוף מגוון שמתאים לרוח המותגים – יש בהם מן הנוסטלגיה. תוכלו לרכוש שם ניירות עטיפה ויצירה בשלל הדפסים מקסימים, וואשי טייפ, ערכות חותמות עץ בקופסאות פח, מחברות מעוצבות, כרטיסי ברכה, פתקיות דביקות ועוד.

Yooletta, מסריק 19 תל אביב, 6168446־03

Yooletta בוטיק הנייר הייחודי צילום: יעקב מהגר
Yooletta בוטיק הנייר הייחודי צילום: יעקב מהגר