חדש על המדף

מדריך לשיפוץ ולעיצוב הבית, ספר המספק הצצה לבתיהם של אדריכלים ומעצבים בארץ וספרו החדש של טרנס קונרן - המלצות חמות

88 שיתופים | 132 צפיות

 

 

1. איך לשפץ את הבית מבלי לאבד את השפיות

רכשתם דירה חדשה ואתם רוצים לשדרג אותה? צורכי המשפחה השתנו ואתם חולמים לשפץ את דירתכם הקיימת? הציעו לכם להצטרף לפרויקט תמ"א 38 ואתם לא יודעים איך להתמודד? בספרה החדש מלווה מעצבת הפנים, ד"ר רות בן יקר, את הקוראים בתהליך השיפוץ, על שלביו השונים וסודותיו השונים, ומציידת את הקוראים בכלים מעשיים ובטיפים להגדרות הצרכים וההעדפות, לבניית התקציב ולשליטה בעלויות, לעמידה בלוחות זמנים, לתזמון, לתיאום ציפיות זוגי וכמובן לביצוע. יש לציין כי ויזואלית הספר אינו מושך במיוחד ולמרות השאיפה ליחסי גומלין הדוקים בין הטקסט לתמונות, כוחו (ויש לו כוח) בעיקר בתיאוריה – הוא יסודי, אקטואלי, קל ונוח לקריאה ובהחלט יכול לשמש מדריך מוצלח לשיפוץ.

הוצאה: ראם טכנולוגיות, 120 עמ'. המחיר: 89 שקלים

להשיג בחנויות הספרים ברחבי הארץ

מבזק מקומי-ספרים

2. ביתו של אדריכל

בתיהם הפרטיים של אדריכלים ומעצבי פנים תמיד מעוררים סקרנות – שם הם מביאים לידי ביטוי את הסגנון שלהם – את הבחירות, ההעדפות, את טעמם האישי ואת השילוב של כל אלה באורח החיים שלהם ושל בני משפחתם, ללא תלות ברצונות ובצרכים של לקוח כזה או אחר. בספרה השני, "ביתו של אדריכל", סוקרת העיתונאית שרון היבש 32 דירות ובתים שמראים שהסנדלר ממש לא הולך יחף. בין השאר תוכלו להציץ לבתיהם של האדריכלים פיצו קדם, שרון נוימן ודנה אוברזון, ולראות ולשמוע את הפרשנות המלאה שלהם למושג "בית".

הוצאה: קוראים, 288 עמ'. המחיר: 119 שקלים

להשיג ברשת חנויות סטימצקי

"ביתו של אדריכל" מאת שרון היבש
"ביתו של אדריכל" מאת שרון היבש

3. Plain Simple Useful

ספר פרקטי של המעצב והמסעדן האנגלי הידוע טרנס קונרן (Terence Conran) – מייסד רשת החנויות הביטאט והבעלים של רשת חנויות עיצוב הנושאת את שמו. באמתחתו של קונרן שיתופי פעולה מעניינים עם רשתות כמו מרקס&ספנסר שלהם עיצב קו אקסקלוסיבי להלבשת הבית ו־JCPenney שעיצב לה קולקציית ריהוט, תאורה ואקססוריז לבית. האני מאמין של קונרן נשען על סביבה פשוטה ופרקטית הנובעת מעיצוב על זמני ולא מתאמץ שמשאיר מקום לאישיות של דייריו ולטעמם האישי. הציר המניע של הספר הוא הפעולות וההתרחשויות היומיומיות בבית: בישול, אכילה, שינה, עבודה ומנוחה. תמצאו בספר התייחסות לתאורה, לאחסון, לחללים קטנים במיוחד ואפילו לאופן תצוגת הכלים במטבח.

הוצאה: Corner, 224 עמ'. המחיר: 199 שקלים

להשיג ברשת חנויות צומת ספרים

plain simple useful
plain simple useful