חדשות עיצוב מהארץ – אוקטובר 2014

מתחם עבודה אורבני, חנות אופנה נודדת, טפט-מגנט לדלת, החנות החדשה של אוברזון ועוד

88 שיתופים | 132 צפיות

עובדים ביחד

מתחם עבודה אורבני

נמאס לכם לעבוד לבד מהבית? רוצים לעבוד במקום מדליק בחברת אנשים? במתחם העבודה האורבני והשיתופי מיינדספייס הושקה קומת משרדים חדשה ובה 153 עמדות משרדים מעוצבות. חלל העבודה מיועד לענות על צרכים של עצמאיים, יזמים, אנשי סטארט־אפ, מעצבים וחברות קטנות ובינוניות והוא מתבסס על ערכי יצירתיות ושיתוף. מתחם עבודה פתוח וחדרי ישיבות עוצבו בעץ ובמתכת, חומרי גלם שמחברים בין טכנולוגיה וקהילה. סטיילינג בסגנון וינטג' מתייחס להיסטוריה של העיר הלבנה ויוצר אווירה חמימה. לרשות המשתמשים עומדים תאי טלפון פרטיים, אזורי צ'יל אאוט, מטבח, בר קפה ואזור לאירועים. עיצוב: Studio mu

מיינדספייס, שד' רוטשילד 45 תל אביב, 5850*

mindspace.me

מבזק מקומי - חדשות עיצוב מהארץ

בובה של שמיכה

פריטי טקסטיל לילדים

שרון זיטלבך, אדריכלית בוגרת הטכניון ואימא לשלושה ילדים, הקימה את סטודיו בובה בלה העוסק בעיצוב לילדים. רוב המוצרים של הסטודיו הם מוצרי טקסטיל רכים, נעימים וצבעוניים שנועדו לגרות את הדמיון של הילד ולספק לו אפשרויות מגוונות לפעילות. תוכלו לרכוש אצלה בין השאר שמיכת ארנבון חורפית ונעימה המשמשת גם כאובייקט מעבר נהדר, 140 שקלים; כרית ארנב שניתן לחבר אליה את המוצץ, 60 שקלים; פוף ברווז שכיף לשבת עליו או סתם להניח את הראש, 199 שקלים.

בובה בלה, 6175252־052

bubabella.co.il

צילום: שרון זיטלבך
צילום: שרון זיטלבך

 

זיכרון מסבתא

הדפסים ברוח נוסטלגית

לירון גונן, מעצבת פנים ובעלת הבלוג מיס גרות, משיקה קולקציית הדפסים מקורית לבית ולמשרד, בהומאז' מרגש ועכשווי לזיכרונות הנוסטלגיים שלה מבית סבתהּ. הקולקציה כוללת שתי סדרות של הדפסים – מפית ברקמת איקסים ומפיות קרושה שעברו מניפולציה דיגיטלית ונותקו מהקשרן, כך שהדימוי המופשט של הצבעים והמרקמים יכול לסמל געגוע אוניברסלי. את התצלומים היא מדפיסה על פוסטר בגדלים שונים (70־320 שקלים), על קנבס (250־290 שקלים לגודל 40X30 ס"מ) ועל גלויות (18X30 ס"מ, 45 שקלים לשלוש גלויות). מי שבכל זאת רוצה ליצור הדפס של זיכרון אישי, מוזמן למפגש יצירה אחד על אחד עם לירון.

להשיג בחנות של מיס גרות במרמלדה מרקט או בטלפון 6887045־054

צילום: לירון גונן
צילום: לירון גונן

 

הכישרון של אוברזון

חנות חדשה

בית האופנה המיתולוגי של גדעון וקארן אוברזון עבר שינוי קונספטואלי וויזואלי והפך לבוטיק המשלב אופנה ועיצוב. על מלאכת השיפוץ הופקדה בתו של אוברזון, האדריכלית דנה אוברזון, אשר יצרה חלל מחוספס שמדגיש את העדינות והאסתטיקה של פריטי הטקסטיל ויצירות האמנות המוצגות בו. לצד אופנת עילית ובגדי ים של האוברזונים ניתן למצוא עבודות אמנות ופריטי עיצוב מבית גלריית טאלנטס של גל גאון.

בוטיק אוברזון, גורדון 36 תל אביב, 5243822־03

צילום: עודד סמדר
צילום: עודד סמדר

 

 אופנה עד הבית

 חנות נודדת

כל מי שלא אוהבת או אינה מוצאת זמן לצאת לשופינג אבל גם לא מרגישה בנוח לקנות בגדים באופן מקוון – ודאי תמצא עניין במיזם הבא. חגית גרינברג וטל אופיר הגו רעיון מרענן של בוטיק בגדים אופנתי הממוקם בתוך קרוואן שמסייר לו בארץ ומגיע בכל פעם ללוקיישן אחר. הקרוואן הסולארי שהוסב לחנות מעוצבת, מציע בגדי וינטג' איכותיים ביבוא מאירופה ובגדי מעצבים ומותגים כמו Ulla, אלף אלף, BoBo, תיקים של Twelve Inch ועוד. המחירים: 30־650 שקלים

עדכונים בעמוד הפייסבוק Nomade Boutique או בטלפון 2620398־054

צילום: טל אופיר
צילום: טל אופיר

 

עיצוב ממגנט

טפט לדלת

תמי ואורי דוד הם זוג יזמים אשר במהלך שיפוץ דירתם עלה במוחם רעיון כיצד לחדש את מראה דלת הכניסה המוזנחת מבלי להיכנס להוצאה כספית גדולה. המוצר שהמציאו בני הזוג הוא טפט מגנטי במבחר רחב של דגמים, והלקוח יכול להתקינו בקלות ובמהירות וגם להסירו בכל רגע נתון בלי להשאיר סימנים על הדלת. הטפט מותאם לדלתות סטנדרטיות (90X210) וניתן להזמין עיצוב בהתאמה אישית. המחיר: 549 שקלים.

Funkydoor, 2143888־050, 5570590־050

Funkydoor.co.il

מבזק מקומי - חדשות עיצוב מהארץ

שמח באמבטיה

מותג חדש

באטיו (batio) הוא מותג חדש המתמחה בעיצוב וייצור ריהוט בהתאמה אישית לחלל הרחצה. המותג פתח סניף ראשון ברחוב הלח"י בבני ברק ועתיד לפתוח בהמשך עשרה סניפים נוספים בפריסה ארצית. באטיו מציע ללקוחותיו מגוון רחב של סגנונות, חומרים, צבעים ומידות, כך שתוכלו להרכיב מוצר המתאים לחלל הפרטי שלכם ולטעמכם האישי.

באטיו, הלח"י 27 בני ברק, 5708274־03

צילום: אסף לוי
צילום: אסף לוי

 

רק על הפסים

חיפוי חדש למטבח

חושבים שכבר ראיתם הכל בתחום עיצוב המטבחים? Segmant הוא פטנט חיפוי חדש המציע פתרון מעוצב לחיפוי משטחים שונים במטבח. החיפוי עצמו מורכב מפסי אלומיניום בשילוב מגוון רחב של חומרים כגון עץ, בטון ואבן. מדובר בחיפוי עמיד וחזק ועם זאת גמיש וניתן להשתמש בו לחיפוי ארונות מטבח, משטחי עבודה, קירות, רצפות ועוד.

להשיג בדומיסיל, הלח"י 24 בני ברק, 5444286־03

domicile.co.il

מבזק מקומי - חדשות עיצוב מהארץ

על המרקע

תוכניות עיצוב

לקראת החגים עלו לשידור בערוץ בית+ עונות חדשות לשלוש תוכניות טלוויזיה מוצלחות שעוסקות בעיצוב. ב"שרה בני מוכרת לך את הבית" המשודרת מדי יום חמישי ב־14:00, סוכנת הנדל"ן שרה בני מסייעת ללקוח למצוא את בית החלומות שלו, כאשר שלושת בעלי הנכסים המוצעים למכירה יכולים לבחון את הנכסים של המתחרים ולשפץ את ביתם כדי להפוך אותו למושך יותר בעיניי הלקוח; "מכסחי האמבטיות" המשודרת בימי שלישי ב־14:00 מציגה שיפוצי אמבטיה נועזים ומפתיעים של קבלן השיפוצים מאט מינסאר; ו"מכירה פומבית" המשודרת בימי רביעי ב־14:00 חושפת את האוספים הגדולים והיקרים באמריקה דרך בית המכירות הפומביות מרפי שבו שלט של קוקה קולה נמכר ב־4,000 דולר.

ערוץ בית+, ערוץ 36 ב-HOT, ערוץ 38 ב-Yes

מבזק מקומי - חדשות עיצוב מהארץ

קיפולי מטבח

תחרות עיצוב

חברת המטבחים דקור יזמה תחרות שבמסגרתה נתבקשו המשתתפים לעצב מטבח ודלת כניסה יצירתיים ומקוריים. זוכי התחרות נבחרו על ידי ועדה בראשם של רינה אלקובי, מעצבת ראשית ומבעלי דקור, האדריכל נסטור סנדבנק והאדריכל ומעצב המוצר מוטי דנה. העיצובים שזכו במקומות הראשונים ייוצרו וישווקו באופן מסחרי. במקום הראשון בקטגוריית המטבח זכה מטבח ה"אוריגמי" של מעצבת הפנים לילך אלימלך, אשר תוכנן ועוצב בהשראת אמנות קיפולי הנייר היפנית. בקטגוריית הדלתות זכה האדריכל והמעצב תומר צרפתי, אשר עיצב דלת כניסה מפנלים מודולריים בהשראת שריון צב, פירמידה וקובייה הונגרית.

decor.co.il

מבזק מקומי - חדשות עיצוב מהארץ