אצבעות ירוקות

מדריך לגידול פירות אקזוטיים בבית, עציץ שלא זקוק לטיפול וצמח פלפל חדש

88 שיתופים | 132 צפיות

גדל לבד

ב־Pikaplant טוענים שסביבה ירוקה מעודדת יצירתיות ומפחיתה מתח, לכן עיצבו סדרה של עציצים קלים לטיפוח ולאחזקה. עציץ הצנצנת הוא אחד העציצים המרשימים ביותר בסדרה. מדובר בעציץ שלא צריך להשקות אף פעם! הצנצנת היא ביוטופ מיוחד שבו אוטמים זנים נבחרים של צמחים חסינים וסתגלנים. הביוטופ ממחזר במשך כשנה את הלחות ואת האוויר שאטומים בו, וכך משמר את הצמח ותורם ללבלובו.

צילום: Pikaplant
צילום: Pikaplant

פנטסטיק

פנטסטיק הוא עץ פלפל חדש וצבעוני, שילוב של שיח פלפל וקנה עץ שמעניק לו צימוח גבוה ושפע של פירות. ניתן לגדל אותו ליד החלון, במרפסת או בגינה וליהנות מפירות טעימים וטריים – אפשר לקטוף אותם, להוסיפם לסלט או סתם לנשנש. לעתים הוא נוטה לצימוח נמרץ ובמקרה כזה מומלץ להוסיף לו תמיכה. ישנם שני זנים של פנטסטיק: "מדוזה" בעל הטעם המתקתק ו"קוניק" – חריף ומעודן. בלעדי למשתלות חישתיל.

פנטסטיק, צילום: יחצ
פנטסטיק, צילום: יחצ

 גידול פירות בבית

Grow Fruit Indoors מדריך את הגנן המתחיל בגידול פירות אקזוטיים בבית. טוני גרדנר מעודד את הקוראים לזנוח את הירקנים ולגדל פירות אורגניים בבית. לטענתו אפשר לגדל את הפירות כל השנה, ללא קשר למזג האוויר. בספר תוכלו למצוא רשימת פירות אקזוטיים שניתן לגדל בבית, טיפים לגידול עצים טרופיים ננסיים, טיפים לגידול בריא של הפירות ומתנה בהפתעה. ניתן להשיג את גרסת הקינדל באמזון. המחיר: 4.99 דולרים.

Grow Fruit Indoors