יופי, אסתטיקה ושיק צרפתי: Lancôme כאן כדי להישאר

לנקום לא הולכת לשום מקום. צילום: שאטרסטוק
לנקום לא הולכת לשום מקום. צילום: שאטרסטוק

עם מעל ל-80 שנות סגנון צרפתי מוקפד, בלנקום יופי הוא הרבה מעבר לעומק העור, הוא רגש המעורר את כל החושים, והוא משהו שהמותג עושה כדרך חיים

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

ב-1935 הקים ארמאנדפטיז'אן הצרפתי את חברת לנקום, כשבחזונו הפצת בשורת האלגנטיות, היופי והשיק הצרפתים לעולם. המוטו השאפתני הזה, שבבסיסו תרבות הקוסמטיקה והאופנה הצרפתית, כבש את העולם בסערה ועד 1955, 98 מדינות ברחבי העולם כבר מכרו מוצרים של לנקום.

בין הישגיו הגדולים של פטיז'אן הוא פרס שקיבל על תרומתו לתעשיית הבשמים והקוסמטיקה בשנות ה-60, והיום, מעל 80 שנה אחרי הקמתו, המותג ביסס עצמו כמוביל העולמי בשוק הקוסמטיקה היוקרתית, עם נוכחות ב-135 מדינות ברחבי העולם.

[tmwdfpad]מאז ומעולם, הצהירה לנקום שיופי הוא הרבה מעבר לעומק העור – הוא רגש של ממש, שבא לידי ביטוי בהתעוררות של כל החושים, כל הגילאים וכל הצבעים. כדי לענות על הצרכים האלה, לקחה על עצמה לנקום את המשימה לענות על צרכי הנשים בכל העולם ולהציע להן שגרת טיפוח המתאימה להן בכל גיל ומקום – עם 16 מרכזי מחקר, 3,000 מדענים ופרסומים במגזיני המחקר הנחשבים ביותר – לנקום הופכת את המטרה הזו לאפשרית.

סמל האלגנטיות והסטייל הצרפתיים. צילום: יח"צ
סמל האלגנטיות והסטייל הצרפתיים. צילום: יח"צ

לנקום היא המותג המוביל בשוק האנטי אייג'ינג, תחום האיפור היוקרתי והבישום. את מוצר האנטי אייג'ינג הראשון שלה מכרה כבר בשנת 1942, ומאז סוללת את הדרך לקוסמטיקה של העתיד. 40 שנה של חיפוש מתמיד אחר שלמות הפכו את המסקרות של לנקום לכאלה שמטפסות לשיאי מכירה – בכל שנייה נמכרות בעולם שתי מסקרות של לנקום. את סדרת השפתונים האיקונית שלה, ל'אבסולו ברוג', מכירים בעולם כבר עשרות שנים, והיא מסמלת בפני נשים בכל העולם את האלגנטיות והסטייל הצרפתיים יותר מכל מותג אחר.

לסצנת הבישום פרצה לנקום בתערוכה העולמית בבריסל בשנת 1935, ולא הפסיקה להפתיע בריחות שמצלחים להיות קלאסיים אך מותאמים לשוק המשתנה, לראייה הבושם לה-וי-א-בל שיצא ב-2012 כבר ביסס את מעמדו כבושם האהוב על מאות מליוני נשים ברחבי העולם.

הפרזנטורית של לנקום: כריזמטית, רגישה, עצמאית, מושכת ועדכנית תמיד. צילום: יח"צ
הפרזנטורית של לנקום: כריזמטית, רגישה, עצמאית, מושכת ועדכנית תמיד. צילום: יח"צ

כמו הורד בעל עלי הכותרת הרבים המסמל את המותג, כך אלף הפנים של הנשיות אותה לוקחת על עצמה לנקום לייצג. הדוברות של לנקום, נשיות ושובות לב, מאז ומתמיד לא ייצגו רק את מוצרי החברה, אלא גם את ערכי הליבה של המותג; נשיות בעלת אופי יוצא דופן עם כשרון המעניק להם את היכולת לעורר ולהקסים נשים אחרות. מאיזבלה רוסליני, דרך דריה וורבווי ופנלופה קרוז ועד קייט ווינסלט וג'וליה רוברטס – הנשיות שלוקחת על עצמה לנקום לייצג דומה בערכיה למוצריה האגדיים –  משתנה, כריזמטית, רגישה, עצמאית, מושכת ועדכנית תמיד.