כל מה שצריך לדעת על פרסי האופנה 2016 של מגזין "את"

צילום: שי פרנקו
צילום: שי פרנקו

מי המועמדים לפרסים? מי בחר אותם? ואיך אתם יכולים להשפיע על התוצאות? כל מה שחשוב לדעת על תחרות פרסי האופנה 2016 של מגזין "את", שתינעל ב-13 בספטמבר

88 שיתופים | 132 צפיות

 

ההצבעה הסתיימה! מוזמנים להצביע ולהשפיע בתחרות פרסי האופנה 2017 של מגזין "את"

 

תחרות פרסי האופנה 2016 של מגזין "את": מאז הקמתו ב־1967 היה מגזין "את" חלק בלתי נפרד מעולם האופנה הישראלי. לפני שנתיים בדיוק, בגיליון ראש השנה החגיגי, ציינו את התחדשותו של המגזין לאחר שנרכש על ידי המו"ל יובל סיגלר ומונתה לו מערכת חדשה. בשנתיים שחלפו חזר "את" להיות מגזין מוביל, פורץ דרך ומשפיע. בין היתר, מערכת המגזין מתמקדת בתמיכה בשוק האופנה המקומי ובעידוד מעצבות ומעצבים ישראלים. עתה, באותה רוח, המגזין יוזם את תחרות פרסי האופנה בשיתוף Clinique.

הקטגוריות: 13 קטגוריות שונות המשקפות את שוק האופנה המקומי מרכיבות את התחרות. חמש מהן פתוחות להצבעה ולהכרעה של הקהל הרחב ושמונה מהן יוכרעו על ידי פורום אופנה ישראלי חדש שייסד המגזין, המורכב מבכירי תעשיית האופנה הישראלית.

המועמדים: נבחרו על ידי מערכת "את". הקריטריון המרכזי לבחירתם היה הישגים מיוחדים בשנה החולפת. זו אינה תחרות פרסי האופנה של כל הזמנים, ולכן מעצבים ישראלים בולטים רבים אינם מופיעים ברשימה. התרכזנו באלו שהעשייה שלהם בשנה האחרונה הייתה בולטת במיוחד. הערכים שהובילו אותנו בבחירת המועמדים הם חדשנות, מקוריות ואיכות. כמו כן התמקדנו במעצבים שבגדיהם נגישים לרכישה לציבור הרחב. בקטגוריית המעצבים קבענו סף מינימום לפעילות: הוצאת ארבע קולקציות. בקטגוריית המעצבים המבטיחים קבענו סף פעילות של שלוש שנים – מעצב שפועל זמן רב יותר לא יכול היה להיכלל בקטגוריה הזו.

הקטגוריות הפתוחות להצבעת הקהל: דוגמנית השנה, דוגמן השנה, רשת האופנה, עמוד האינסטגרם האופנתי, סטייל אייקון (המצטיינת על השטיח האדום). כולכם מוזמנים להצביע ולהשפיע. התחרות תינעל ב-13 בספטמבר בחצות.

הקטגוריות שעומדות לבחירת פורום האופנה הישראלי: מעצב בגדי הנשים, מעצב בגדי הגברים, מעצב התיקים/הנעליים, מעצב התכשיטים, מעצב שמלות כלה וערב, המעצב המבטיח, צלם האופנה, הסטייליסט.

הטקס: הזוכים יוכרזו בטקס חגיגי שיתקיים בתל אביב ב-25 בספטמבר 2016, בו יחולקו פרסי האופנה במעמד חברי הפורום. בטקס נציין גם את זכרה של רונית אלקבץ. השחקנית הגדולה, שהלכה השנה לעולמה, ואשר שימשה מוזה למעצבים רבים, ובנוכחותה סיפקה השראה תמידית לעולם האופנה הישראלי.

אנחנו שמחים להשיק את תחרות פרסי האופנה של "את" בשיתוף Clinique, שתהפוך למסורת ארוכת שנים, ואנחנו קוראים לקהל הרחב להשתתף איתנו בקידום תעשיית האופנה המקומית, להצביע, להשפיע ובעיקר – לרכוש אופנה ישראלית ובכך להפוך לשגרירים של סטייל כחול לבן.