את לא כמו כולם

המגמה הזו סוחפת גברים ונשים בכל העולם - חיפוש אחר חתימה אישית, ניחוח שמשקף את הזהות השונה שלנו, האופי והאישיות הייחודיים. כל מי שבורח מהמראה והניחוח השולטים ברחוב ימצא את עצמו בעולם המסחרר של בשמי הנישה

88 שיתופים | 132 צפיות

כמעט כל מעצב בינלאומי גלובלי השיק לעצמו קו של בישום. אתם מכירים את הניחוח. מנגד לבשמים המוכרים והמזוהים התפתח קו בישום ייחודי המיוצר על ידי מקצוענים המתמחים אך ורק בבישום. אלה הם בשמי הנישה.

יצור ארטיזנלי, ההיפך המוחלט מייצור המוני, סדרות קטנות, חומרי גלם מעולים. הכל מאד סלקטיבי ומובחר, מה שעושה אותם לנחשקים יותר. כך נהגו אצילי אירופה לבחור בקפידה את הבושם שאוצר בתוכו את הזהות שלהם. והמגמה הזו חוזרת כתגובת נגד וגלובליזציה.

הניחוחות נרקחים מחומרי גלם נדירים, כאלה שלא נמצאים בבשמי המיינסטרים. אנינות הטעם הזו מאפשרת ליהנות מחתימת ריח אינדיבידואלית, משהו שהוא רק שלך.

החיפוש אחר בשמי הנישה היא מלאכת אוצרות. בבוטיק ״אינדיבידואל״ בנווה צדק יש למעלה מ18 מותגים עם תווי ניחוח מסיעירים. מאחורי כל בושם מקופל סיפור שהופך אותו לחד פעמי. כל זה הופך את הבשמים ליצירות אמנות קטנות ומקוריות, מעוררות זכרונות ותשוקות.

״אינדיבידואל״, בוטיק בשמי הנישה בנווה צדק, מציג אוסף ניחוחות נדירים, שנאספו בקפידה מרחבי העולם. החלל המעוצב מזמין להתנסות, ללמוד, ולמצוא את הבושם שהוא רק שלך.

M.micallef  – איך מריח אושר?

הוא היה בנקאי גרמני מצליח, היא היתה ציירת ופסלת שכוכבה זרח בשמי האמנות. לפני 20 שנה ג׳ופרי ומרטין מיקלף החליטו להגשים את האהבה הגדולה שלהם לניחוחות וצללו לעולם הבישום.

בני הזוג מיקלף שוטטו בעולם, חקרו חומרי גלם אוריינטליים, מדבריים, מזרחיים, והתחילו לברוא עולם חדש של ניחוחות.

הקומפוזיציות של תווי הריח הן לא צפויות. היסודות הארומטיים נדירים ומיוצרים בסדרות קטנות, בשיטה ארטיזנלית, ידנית ומקצועית. מחומרי הגלם ועד החותמת על הבקבוק, הכל נעשה בעבודת יד, לפי מסורות צרפתיות של מותגי היוקר.

ג׳ופרי הביא את הידע העסקי שלו, מרטין את הנשמה והיצירתיות וביחד הם מציגים את סדרות הבישום שלהם ב-54 מדינות ברחבי העולם.

באינדיבידואל – בוטיק בשמי הנישה בנווה צדק – אפשר להכיר כמה מהסדרות הקטנות ומעוררות ההשראה . למשל Ananda –   ניחוחות מסע חוצה חושים ומרומם של תמציות פרחים ופירות, כשתמיד-תמיד יש נגיעה של תו לא צפוי. יסוד של הפתעה… הבקבוקים מעוצבים ברכות מעודנת, עם נקודות חן של אבני סברובסקי שמעניקות מגע של יוקרה.

אננדה בסנסקריט היא אושר עילאי. כך גם הניחוח.