היהלום של עולם היופי

מדי מאמינה שיש צורך בשינוי אמיתי של אורח החיים של לקוחותיה על מנת להנות מתוצאות מקסימאליות

88 שיתופים | 132 צפיות

במגדל יוקרה במערב ראשון לציון נפתחה קליניקת בוטיק לטיפולי פרימיום שמציבה סטנדרט חדש בתחום האנטי אייג'ינג, ומצליחה להשתוות לקליניקות היוקרתיות שרואים בבירות אירופה.

מדי מיכאלי היא אשת העולם הגדול, דמות שהיית רוצה ללמוד ממנה ולהיראות כמוה, אשר מהווה מקור השראה לנשים רבות לאיך לחיות אורח חיים נכון.

מדובר על אישה בת 50 עם מראה שלא מצליח להסגיר את גילה הביולוגי, היא הבעלים של המרכז אנטי אייג'ינג החדש.

מדי, מקפידה על איכות ללא פשרות, החל מהמראה שלה והלבוש המוקפד שמשדר יוקרה, ועד לטיפולים עצמם הנעשים בבקרת איכות מהגבוהות בישראל. הגישה הטיפולית שבקליניקה, מדברת על טיפול הוליסיטי וכוללני הנותן מענה למראה החיצוני (פנים וגוף) ועד לפנימיות, לאורח חיים בריא והרגשה טובה וחיונית. לכל לקוחה מותאמת תכנית טיפול אישית שנבנית באופן אינדיבידואלי עבורה לפי צרכיה הפיזיים ואישיותה, התכנית נבנית ע"י מס' מומחים החל מייעוץ גנטיקאי על מנת להתאים את הטיפול לגנטיקה האישית שלה, ייעוץ תזונתי מתזונאים בכירים, נטורופתים, רופא נשים בכיר ועוד. מיטב המומחים בכל תחום עובדים בשיתוף פעולה מלא עם הקליניקה של מדי וזאת על מנת להעניק ללקוחותיה את המענה המתקדם והטוב ביותר.

"כיום לא מספיק לבוא לטיפול פנים בודד, לכן אני דואגת לתת טיפים ועצות ללקוחותיי כיצד נכון להתנהל, לאכול, לטפח את עצמן עם כלים מעשיים לחיי היום יום ובעצם אני נותנת להן את הידע לו הן זקוקות בכל מה שקשור ללייף סטייל וטיפוח".

מאיפה הגיעה גישת הטיפול הזו?

"אני טסה המון בעולם ומבקרת בקליניקות גדולות ומובילות, שבחלקן הכוכבות של הוליווד נוהגות להפקיד את גופן ופניהן באופן קבוע. אני לומדת ומעשירה את הידע בכל רגע נתון ומאמינה שעל מנת להוביל, צריך להתעדכן ואני דואגת להביא לישראל את קדמת הטכנולוגיה. בקליניקה מוצעים הטיפולים החדשניים ביותר לצד מכשור מתקדם. בנוסף אני גאה להגיד שנציגים ממדינות שונות מגיעים אליי לקליניקה על מנת ללמוד את הטיפולים שאני מבצעת על מנת ליישם אותם אצלם".

ומה הבשורה הבאה?

"בקרוב יושק ליין מוצרים חדש על שמי, שכבר נמצא בפיתוח ומחקר ארוך והולך ליצור מהפכה של ממש בתחום האנטי אייג'ינג. מדובר על תכשירים פעילים שיכולים לסייע באופן משמעותי לשיפור מרקם העור ולקבלת תוצאות של מראה צעיר יותר ומטופח לפנים ולגוף. חשוב לי להבליט את היופי האישי של כל אישה ואישה שנכנסות אליי למכון".

ואכן התוצאות מדברות בעד עצמן, אחוז שביעות הרצון מהטיפולים הינו מהגבוהים בתחום, הלקוחות "מתמכרות" ומקשיבות לכל מה שמדי מייעצת להן… והמחמאות מגיעות בהתאם.

 

Forever Young Face and Body

מיכאלי, נשואה ואמא ל-3, החליטה אחרי לימודי מנהל עסקים ושנים רבות של מגורים באוסטריה ובהונגריה, להביא את בשורת האנטי אייג'ינג שלה לכאן, בדגש על טיפולי גוף ושיקום העור.

השיטות, הציוד והתכשירים שברשותה מבטיחים תוצאות מוצלחות במיוחד לטיפול בחטטת, פיגמנטציה, רגישות גבוהה של העור וכן מגוון טיפולים בתחום האנטי אייג'ינג לכל חלקי הגוף: פנים, צוואר, גוף וידיים, וכל זאת, ללא התערבות כירורגית. טיפול הדגל במכון הוא טיפול ייחודי להצרת היקפים, טיפול בצלוליט, מיצוק העור וניקוי פסולת מהגוף שמתבצע בשיטה שייחודית למדי מיכאלי.

שיטת הטיפול הייחודית של מיכאלי Forever Young Face and Body זוכה להתעניינות רבה בחו"ל בקרב מכונים ומטפלים.

 

פרטי קשר: מדי מיכאלי

רחוב החלמונית 25/25, ראשל״צ

050-2901111

www.medi-m.co.il

פייסבוק:  מדיקוסמטיקס קליניקה לטיפולים קוסמטים רפואיים

צילום: אמיר יהל