השקת הבושם החדש Coach New York

המותג Caoch נוסד במנהטן בשנת 1941 כחברה משפחתית קטנה ומתהדר עד היום בעיצוב וייצור אביזרי אופנה מעור שהפכו אותו לא מכבר לסמל סטטוס וחותמת איכות לסגנון חיים. כמעט 75 שנה אחרי, משיקים ב Coach בושם מרהיב בהשראת קו אביזרי הנשים. שיתוף פעולה עם המנהל האמנותי הנודע – סטיוארט וורווס.

88 שיתופים | 132 צפיות

מותג היוקרה הניו – יורקי משיק בישראל את הבושם החדש Coach New York כמחווה למורשת המפוארת של קו מוצרי העור המשובחים שלו.

לקמפיין הפרסום שצולם ע"י סטיבן מייזל לוהקה השחקנית האמריקאית קלואי גרייס מורץ. מורץ, שכבר עבדה במהלך השנתיים האחרונות עם המותג, מזקקת בעיני רוחו של וורווס את כל המאפיינים האישיותיים של נערת Coach האולטימטיבית:

נערה עם שורשים אמריקאים, שופעת רוח נעורים מודרנית ואותנטית ביופייה הטבעי.

האו דה פרפיום של Coach עוצב בהשראת האנרגיה הספונטאנית וסגנון החיים האורבני של ניו יורק. בושם רווי ניגודים הנפתח בניחוח אגס רענן, מלווה בריח ורדי אלבה לבנים ואלגנטיים המסתיים בתו בסיס של עץ ארז חושני.  הניחוח המיוחד נוצר על ידי אמניות הבשמים סוניה קונסטנט ונטלי גראסיה-סטו.

תווים עליונים: אגס עסיסי, שמן מנדרינות איטלקי, אשכולית אדומה, ליצ'י

תווי ליבה: ורדי אלבה לבנים, שמן ורדים בולגרי

תווי בסיס: עץ ארז לבן, מושק, עץ אלגום, אזוב אלון

כמחווה לקו מוצרי העור המקוריים של המותג, הבקבוק הנשי האובאלי מזכיר רבים מהקודים האיקוניים שלו. פקק התרסיס מעוצב כמנעול מסתובב מזהב המחקה את המנעול שהיה סימן ההיכר המפורסם של תיקיCoach . תג תלוי מעור שחור ומתכת מבריקה מוסיף מגע גימור ייחודי. הלוגו המפורסם של סוס וכרכרה, הסמל הוותיק של אומנות מוצרי העור של coach, חרוט ביד אומן על חזית הזכוכית.

Coach New York

אדפ 90 מ"ל מחיר 363 ₪ // אדפ 50 מ"ל מחיר 282 ₪

להשיג ברשתות הפארם