מותג החמאה הדני LURPAK חוגג 115 שנה

המותג משווק בלמעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם ונמכר בישראל בהצלחה כבר 15 שנים. בשנה האחרונה רשם עלייה של 14% בהיקף המכירות

88 שיתופים | 132 צפיות

LURPAK מותג החמאה הדני חוגג 115 שנים ברחבי העולם ובישראל.

מוצריLURPAK  מיוצרים בדנמרק על ידי חברת  ,ARLA קונצרן מוצרי החלב הגדול בדנמרק ומהגדולים בעולם.

לאורך כל תהליך היצור של LURPAK משלבים שיטות מסורתיות עם טכנולוגיות חדשניות תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים וללא חומרים משמרים. ל-LURPAK מגוון סוגים של ממרחי חמאה וחמאה: ללא מלח, במליחות קלה, ומופחת כולסטרול. LURPAK spreadable ממרח דני עשיר קל למריחה, ו-LURPAK Butter חמאה דנית משמנת מפוסטרת. ממרח החמאה הוא שילוב של חמאה ושמן קנולה איכותי המעניקים טעם ומרקם ייחודי, קל למריחה, עשיר וארומטי.

בישראל בשנת 2016 המותג LURPAK רשם עלייה במכר של 14% והשיג נתח שוק שיא תוך חיזוק ערכי המותג, הגדלת החשיפה והמודעות. מגמת העלייה נרשמה לאורך כל השנה וצפויה לעלות גם בשנת 2017. התחזקות המותג ממצבת אותו כשחקן שני ודומיננטי, אחרי תנובה ולפני טרה, כל זאת לצד ירידה דרמטית של מובילת הקטגוריה. כיום, עומד שוק החמאה בישראל על חלוקה של; 59% לתנובה, 16.5% ללורפק, 5.3% לטרה, 3.5% לשופרסל, 3.2% לאלוויר.

לאחרונה, וילי פוד החלה בשיתוף פעולה עם השף אבי ביטון כיועץ קולינרי מיוחד לחברה ולמותג החמאה הדני.LURPAK  ביטון יסייע לחברה לבסס את מוצריה בשוק המזון הישראלי ויעביר לצרכנים את חוויית הבישול המשודרגת.

אודות וילי פוד:

וילי-פוד אינטרנשיונל בע"מ הינה יבואנית המזון מהמובילות בישראל, עם מגוון של למעלה מ-600 מוצרים ומותגים מובילים אותם מייבאת החברה, מחברות וספקים שונים מהשורה הראשונה ברחבי העולם. מוצרי וילי-פוד ידועים באיכותם הבלתי מתפשרת ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. כך הפכה וילי-פוד לסמל של איכות בקרב לקוחות החברה בכל העולם.

וילי-פוד חולשת על מגוון קטגוריות מזון רחב משימורי פירות וירקות, טונה, אורז, פסטות, חמאה וגבינות איכותיות ועד למוצרים אתניים וייחודיים ביניהם אורז בסמטי הודי DAWAT ועוד.