פיליפ מרטינ'ס בטיפולי Hair SPA

ניתן ליהנות ממגוון טיפולים ייחודיים לתופעות שיער נפוצות בחנויות הקונספט או במספרות המורשות ברחבי הארץ. כל הטיפולים מלווים בעיסוי קרקפת מאזן ומטהר וכל לקוחה יכולה לבחור את הטיפול הנכון לה בהתאם לצרכיה.

88 שיתופים | 132 צפיות

פיליפ מרטינ'ס מותג היוקרה הבינלאומי לטיפוח ולעיצוב השיער מציג טיפולי Hair SPA

המותג מציע מגוון רחב של מוצרי שיער, טיפולי קרקפת וסדרות טיפוליות שונות החל משמפו, מסכות הזנה לשיער וסדרות טיפוח לכל סוגי השיער (טיפול בנשירת שיער, שיער פגום ויבש, קשקשים, סבוריאה פסוראיזיס), צבעי שיער על בסיס שמנים טבעיים ללא אמוניה המצמצמים נשירה ולשימוש מקצועי בלבד, מוצרי עיצוב שיער ומוצרים משלימים. חשוב לציין, כי כל מוצרי החברה מיוצרים ללא פרבנים וללא מלחים SLS על כן, מיועדים לשיער שעבר החלקות מכל הסוגים. מוצרי פיליפ מרטינ'ס נטולי אמוניה, ניקל, עופרת, מתכות וללא שמן סינתטי.

הטיפולים הקיימים:

טיפול אנטי אייג'ינג, הזנה ושיקום לשיער, מגביר את זרימת הדם בבסיס השערה, על בסיס שמן זית ואלוורה המסייעים למולקולות לחדור בקלות לעור הקרקפת ולשיער ומותירים אותו רך ומשיי, מבריק וחזק.

טיפול לנשירת שיער- מסייע בהמרצת זרימת הדם בקרקפת, מחזק את רמת ה- Ph ואת סיב השערה על ידי הזנת מינרלים והובלתו לרמת איזון טבעית ומעודד את התחדשות השיער.

טיפול שמן חוחובה לשיער– מיועד לחיזוק ולטיפול בשיער פגום ויבש לאחר ביצוע פעולות כימיות והבהרה, להזנת הקרקפת והשיער מבלי לפגום בנפח שלו.

טיפול לשיער שומני, דק ודליל- טיפול לניקוי DETOX והחייאת שיער שעבר טיפולים בחומרים כימיים, מעבה את סיב השערה ומותיר אותו רך ונעים למגע. הטיפול מתבסס על ג'ל אלוורה-הטיפול האידיאלי לניקוי קרקפת שומנית ולשיער יבש.

טיפול לקרקפת יבשה– הזנה לקרקפת והענקת לחות על ידי שימוש בשמן חוחובה וחומרים טבעיים ואיכותיים. הטיפול נועד אף לאזן קרקפת מגרדת, או מגורה תוך הזנה מושלמת של השיער.

טיפול לקרקפת שומנית וקשקשים- טיפול באמצעות ג'ל אלוורה טהור המומלץ לחיטוי קרקפת שומנית, מאזן ומחייה שיער שעבר טיפול בחומרים כימיים, ומעניק לו מראה רענן. הטיפול מתאים גם במקרים של כוויות שמש על עור פגוע או מגורה, ולצורך ניקוי ומניעת הופעת קשקשים.

טיפול לפסוריאזיס ולשיער יבש– טיפול משולב של ניקוי והזנת לחות לקרקפת ולשיער יבש, באמצעות שמני זית ואלוורה טבעיים, המזינים ומנקים את הקרקפת. הטיפול מאזן קרקפת מגורה או מגרדת, מזין את השיער ומותיר אותו רענן, מבריק ורך כמשי.

טיפול בסבוריאה ובקשקשים- מגביר את זרימת הדם, מאזן קרקפת מגורה או מגרדת, מנקה את הקשקשים, מעניק הזנה מלאה לסיב השערה ומתיר קשרים. הטיפול מסייע בהרגעת עור מגורה וסבוריאה הודות לשמני זית ואלוורה ומשפר משמעותית את מראה השיער.

שיקום לשיער שעבר טיפולים כימיים- הזנה מיוחדת לשיער ולקצוות יבשים המעניקים לשיער גמישות ברק ורכות באמצעות תמציות צמחים, שמנים צמחיים וחמאת קראטין המספקת חלבון והזנה.

להשיג במספרות הקונספט פיליפ מרטינ'ס בצהלה תל אביב, שוהם וחיפה.

במספרות מורשות בלבד של המותג ברחבי הארץ בכתובת האתר

http://philipmartins.co.il