קסטיאל AS-IS – סניף חמישי

החנות החדשה של קסטיאל AS-IS, אחות לעוד ארבע חנויות של המותג, נפתחה בחודש דצמבר במתחם עופר בחוצות המפרץ ומציגה קונספט נפלא של עיצוב מוקפד אך נגיש.

88 שיתופים | 132 צפיות

קסטיאל AS-IS ממשיכה להתרחב – פותחים סניף חמישי בחיפה.  הפריטים ב"קסטיאל AS-IS", מציגים קולקציה מובחרת ומוקפדת שמקורה בייצור עצמי וביבוא וכוללת פתרונות לחדרי שינה, פינות אוכל, חדרי מגורים, משרדים ופרויקטים מיוחדים. בעוד שבקסטיאל כל רהיט מיוצר בהזמנה אישית ללקוח ספציפי, בקסטיאל AS-IS אפשר ליהנות מאותה איכות ואחריות אך במוצרי מדף נגישים וזמינים.

המעצבים בסניפי קסטיאל AS-IS מלווים את הלקוחות בבחירת הרהיטים ביחס לתכנון הבית ומייעצים בבחירת הפריטים בהתאמה לסגנון האישי של כל לקוח .

הסניף בחוצות המפרץ משתרע על 800 מ"ר ועוצב בידי דפנה קסטיאל, המעצבת הראשית של בית קסטיאל.

דפנה מספרת על התכנון והעיצוב הייחודי של הסניף והקונספט של קסטיאל AS-IS:

הסניף החמישי ברשת בנוי על שטח של 800 מ"ר ועוצב כהמשך לקו העיצובי החדש של קסטיאל AS-IS ומרחיב את הבשורה העיצובית של קסטיאל לאזור הצפון ובעתיד לאזורים נוספים כחלק מהתרחבות הרשת.

החלל הממוקם בקומה העליונה של מתחם חוצות המפרץ שימש בעבר כמועדון ריקודים, עמד נטוש במשך מספר שנים והתגלה כחלל תעשייתי גדול ומרשים במיוחד.

למעשה מדובר בהאנגר שניצלנו את ממדיו הרחבים וגובהו הרב בעל תקרה אלכסונית מרשימה כרקע ל- 18 חדרי תצוגה בנויים בלוקים חשופים עם מעברי אור שיוצרים משחקי אור וצל בין החדרים.

במרכז החנות כיכר אשר תשמש כמרכז לאירועים, מפגשים ושיחות בנושא עיצוב.

קסטיאל AS-IS רשימת סניפים:

חנות הקונספט במתחם קסטיאל, רח' משה מאור 2, תל אביב.

חנות פולג, רח' הגביש 10, א.ת. פולג נתניה.

חנות בילו, רח' בוסי סנט ג'ורג' 15, קריית עקרון.

חנות ראשון לציון, רוז'נסקי 1, אזור התעשייה החדש.

חנות חוצות המפרץ מתחם חוצות המפרץ קניוני עופר, מפרץ חיפה .