שרה סאמפאיו נבחרה לשגרירת היופי של MOROCCANOIL®

סאמפאיו תככב בקמפיין פרסומי חדש של המותג המוביל בתעשית מוצרי הטיפוח, המועשרים בשמנים.

88 שיתופים | 132 צפיות

חברת Moroccanoil®, החברה הבינלאומית והמובילה בתחום מוצרי הטיפוח המועשרים בשמן, מכריזה על שיתוף פעולה עם דוגמנית העל הפורטוגזית שרה סאמפיו כשגרירת היופי החדשה של המותג. שרה מגלמת את היופי, הסטייל והבטחון ,המהווים השראה על המותג היוקרתי Moroccanoil, המציע מוצרים איכותיים לשיער ולגוף , המבוססים על פורמולות נוחות לשימוש ובעלות ביצועים. הצלם הידוע נורמן ג'ין רוי אחראי על הצילומים בהופעת הבכורה שלה בקמפיין, כפנים החדשות של המותג במודעות פרינט ודיגיטאל.

שרה התגלתה בגיל 15 במהלך תחרות דוגמנות בפורטוגל ומהר מאוד הוכרזה כ"פלא השמיני של העולם". כיום היא מתגאה ב- 5.1 מיליון עוקבים שיש לה באינסטגרם. היא גם מוכרת בעולם כ"מלאכית של ויקטוריה סיקרט" וגם כדוגמנית הפורטוגזית הראשונה אי פעם, שהופיעה בגליון בגדי הים היוקרתי ה"ספורטס אילוסטרייטד".

שרה, בת ה- 25 מתגוררת כיום בניו יורק וניתן לראות אותה במגזינים מאוד נחשבים כמו Vogue, Elle ועל המסלולים של מעצבים מובילים וידועים בשבוע האופנה כמו: באלאמיין, דולצ'ה וגבאנה, ורסאצ'ה, מיסוני ומארק ג'ייקובס.היא גם מתנדבת פעילה בארגון בשם "הצילו את הילדים", ארגון בינלאומי, לא-ממשלתי המקדם את זכויות הילד, מקל ומסייע לילדי תמיכה במדינות מתפתחות.

קמפיין הפרסום החדש של Moroccanoil לוכד את יופיה של שרה מכל זוית ,על רקע מראות המציגים את פאר הים התיכון. על עיצוב השיער המדהים שלה במהלך הצילומים אחראי מעצב שיער הידוענים רנאטו קאמפורה. מודעות הפרינט של Moroccanoil יופיעו במגזינים כמו: Elle, Harper’s, Bazaar, InStyle, , Glamour.

למידע נוסף אודות Moroccanoil ועל שגרירת היופי החדשה ,שרה סאמפאיו , בקרו באתר המורשה של החברה בכתובת moroccanoil.com או בפלטפורמות החברתיות של המותג: @Moroccanoil #ArganEveryDay.

אודות Moroccanoil®: סיפור הצלחה על מותג אייקוני ואופנתי ,עם דחף לחדשנות ומרדף בלתי פוסק לפיתוח מוצרי טיפוח מועשרים בשמנים, קלים ונוחים לשימוש,המבוססים על פורמולות בעלות ביצועים גבוהים. Moroccanoil® היא החברה החלוצה בתחום אשר החלה את השימוש בשמנים במוצרי הטיפוח לשיער שלה. השמן הטיפולי מסדרת מוצרי Moroccanoil יצר באז עולמי סביב שמן הארגן וסלל את הדרך לקו נרחב של מוצרי פרימיום ,המציעים פתרונות לכל סוגי השיער. לאחר דרישות חוזרות ונשנות השיקה חברת Moroccanoil® סדרת מוצרי גוף Moroccanoil Body™ וסדרת מוצרי שיזוף והגנה Moroccanoil Sun™. סדרת מוצרים יוקרתית הנותנת מענה מכף רגל ועד ראש, בהשראת הים, החול, הבריזה והניחוחות של הים התיכון. כל סדרת המוצרים מבוססת על פורמולות המכילות שמן ארגן, המהווה את סימן ההיכר של החברה. הפורמולות הייחודיות בסדרת המוצרים מזינות את העור ומותירות אותו בוהק בצורה טבעית ויפה שלא ניתן לעמוד בפניה. המותג Moroccanoil נולד בעשור האחרון וכיום ניתן למצוא אותו בלמעלה מ-65 מדינות ברחבי העולם. את סדרת המוצרים ניתן למצוא בסלונים מורשים ומכוני ספא יוקרתיים. לפרטים נוספים בקרו אותנו באתר המורשה של החברה בכתובת Moroccanoil.com .להצצה אל מאחורי הקלעים עקבו אחרינו בטוויטר @Moroccanoil או הכנסו לערוץ היו טיוב שלנו והצטרפו לשיח בפייסבוק.