כך תשרדי את עונת החתונות ותישארי בחיים

החתונה המלכותית | צילום: AFP PHOTO/HUGO BURNAND/CLARENCE HOUSE
החתונה המלכותית | צילום: AFP PHOTO/HUGO BURNAND/CLARENCE HOUSE

איך להתמודד עם הדביקות הממוסדת, עם צילומי המגנטים ועם העקבים? המדריך המלא לאורחת המתחילה

88 שיתופים | 132 צפיות

קול ששון וקול שמחה, כל חתן וכל כלה בטוחים שהם פתיתי השלג הייחודיים והיחידים שהחליטו להתחתן. חתונות הן כמו מגפה, חתונה אחת הופכת לשלוש, ולפני שתשימו לב אתן פותחות תוכנית חיסכון על שם אושרם של זוגות מאוהבים שרוצים להקים בית בישראל.

רגע לפני שאתן מפתחות קמטי מרמור שמצטלמים זוועה במגנטים של חתונות, כדאי להשלים עם הגזרה הכלכלית ומשאבת הזמן ללא תחתית ולקוות שבקרוב גם אתכן יקללו לקראת יומכן המאושר.

אחרי הסינון הראשוני ובחירת החתונות ההכרחיות ביותר (מעגל שלישי ומעלה), שריינו תקציב של לפחות 300 ש"ח אם אתן באות לבד, וכפול אם אתן באות פלאס ואן. אם מדובר בחברה ממעגל ראשון, פני את הלו"ז למסיבת רווקות, צילומים של סרטי חתונה מביכים, מני־פדי, פריזורה ושופינג! חרתו על לוח לבכן: כל חתונה דורשת אאוטפיט משלה גם אם מדובר בקהל מוזמנים שונה לחלוטין, כי, ובכן, האינטרנט. יחד עם זאת, יש דרכים מתוחכמות ויצירתיות למחזר את השמלה בלי להסגיר את עצמך בפיד, כמו משחק מוגזם של אקססוריז ושילוב פריטים נוספים – מומלץ לפאשניסטות מתקדמות עם חוש סטייליניג משובח, כדי שלא תראי כמו תאונת אינסטגרם.

אחרי שהפנמתן את כל הקורבנות שהעונה עומדת לגבות לא נותר אלא להרים כאילו אין מחר. הזמן שתבלו בפיזוזים ברחבה ומינגלינג בבופה עומד ביחס ישר למידת הקרבה לזוג, כך שאם זו החברה הכי טובה שקלו לשכור נדל"ן מול הדי.ג'יי ולהביא נעליים נוחות לשעות הקטנות של הלילה. אם אין לכן ולו שיחת ווטסאפ אחת עם מי מבני הזוג, כשהשעון מראה 22:45 אתן רשאיות לגשת, להרעיף מחמאות ולחתוך אפילו בלי תירוץ. אם אתן שם על תקן הפלאס ואן של מי שאין לו ולו שיחת ווטסאפ אחת עם הזוג המאושר, אתן משוחררות גם ממילות הפרידה. אספו את חפציכן וחכו בסבלנות ביציאה.

עונת החתונות יכולה להיות תיק וקנס כלכלי, אבל זאת גם הזדמנות להוציא מהעז מתוק. הכוונה היא כמובן לשושבין החמוד של החתן. זה, ולצאת מוקדם מהעבודה בימי חמישי כל שבוע שני לסירוגין. מזל טוב!

החתונה המלכותית של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון ב-2011 | צילום: Gettyimages
החתונה המלכותית של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון ב-2011 | צילום: Gettyimages

טיפים לאורחת

1. קורעות את הרחבה? יש שלב בערב שבו העקבים הופכים להיות אויבים. דאגו לשים בתיק כפכפים מתקפלים, הרגליים שלכן יודו לכן.

2. מפקידות את התיק בשמירת חפצים? שמרו ארנק קטן שמכיל טלפון (לרגעים המשעממים), טישו (לנגב את הדמעות) ושפתון (שישמש גם כסומק).

3. יצאתן לארג'יות ורשמתן צ'ק על סך 555 ש"ח? בררו לפקודת מי לרשום אותו. אם אין לבני הזוג חשבון משותף, הם יתקשו להפקיד צ'ק לפקודת שניהם.

4. נתפסתן בעדשתו של צלם המגנטים? אין טעם להילחם, הוא לא ישחרר בלי תיעוד מביך. שלחו לו חיוך ענק וקוו שהעותק שלכן הוא היחיד.

5. התור לשירותי הנשים מופרך ואין לכן מראה? גם המצלמה של הטלפון תעזור לכן לבדוק אם משהו תקוע בשיניים. רוב הסיכויים שאחרי מנה של קבבוני טלה עם עשבי תיבול משהו אכן נתקע.