גאווה לאומית: הישראלית הראשונה שחצתה את תעלת למאנש לבדה

אבישג טורק. צילום: באדיבות ספידו
אבישג טורק. צילום: באדיבות ספידו

אחרי משחה מפרך של 45 ק"מ רצופים שנמשך למעלה מ-13 שעות אבישג טורק עשתה היסטוריה. כרגע היא בעיקר עוד לא מעכלת את ההישג האדיר ולא חושבת על היעד הבא אבל מבטיחה: "אני אישה שאוהבת אתגרים"

88 שיתופים | 132 צפיות

 

בזמן שאנחנו בעיקר שוחות מחדר ממוזג אחד לשני, השחיינית הישראלית אבישג טורק עשתה הערב היסטוריה כשהפכה לאישה הישראלית הראשונה שחצתה את תעלת למאנש לבדה. את המשחה עשתה טורק למען עמותת MAKE A WISH, המגשימה את משאלות לבם של ילדים החולים במחלה מסכנת חיים והיא לא עשתה זאת לבד, אלא יחד עם התמיכה של חברת ספידו שאימצה את טורק כשחיינית של המותג.

אחרי מסע שחייה מפרך של 45 ק"מ רצופים שנמשך 13 וחצי שעות סיפרה טורק בריאיון טלפוני למגזין "את": "אני עוד לא ממש מעכלת. אני מרגישה כאילו אני מסתכלת מהצד. יש מלא עדים להישג אבל אני עוד לא מעכלת. היה לי בעיקר המון מזל. זה אתגר מאוד מסובך וגם מאוד יקר, היה לי פשוט מזל שספידו עזרו לי ואימצו אותי. אני לא יודעת אם בנסיבות אחרות הייתי יכולה לגייס את כל הכסף שהייתי צריכה. אז כרגע אני בעיקר מלאה הכרת תודה".

ויש כבר תיכנון ליעד הבא?
"עוד לא אבל אני אישה שאוהבת אתגרים."

אבישג טורק | צילום: באדיבות ספידו
אבישג טורק | צילום: באדיבות ספידו

 

חברת ספידו ישראל שתמכה בפרויקט של טורק לאורך כל הדרך ותרמה לה את כל הציוד הנדרש, אף יצרה עבור פרויקט התרומה מהדורה מוגבלת של כובעי ים ובגדי ים לגברים ולנשים שנמכרו באופן בלעדי לטובת הפרויקט ומימושו. לוגו הקמפיין היה "הכוח להגשים את החלום". ולאבישג טורק בהחלט היה לא מעט מהכוח הזה.