הצגות ילדים בסוכות

צילום: אילן בשור
צילום: אילן בשור

החופש הארוך דורש מההורים למצוא תעסוקה לילדים והצגות הן פתרון מעולה: המחיר לרוב לא יקר והערך המוסף גדול. 5 הצגות מומלצות לחג

88 שיתופים | 132 צפיות

 1. בגדי המלך החדשים

עיבוד של תיאטרון הקרון לסיפורו של הנס כריסטיאן אנדרסן . ההצגה מעוררת מחשבה ודמיון, דנה בצדק חברתי וצרכנות יתר באמצעות חפצים ישנים הזוכים בחיים מחודשים. חפצים מעולם התפירה הם הדמויות בהצגה. גלילי חוטים הם נתיני הממלכה בקופסת כלי תפירה.המלך- עשוי חוטי זהב, עסוק בקניות, ולשר האוצר – צנצנת מלאה בכפתורי זהב ההולכת ומתרוקנת.זוג חייטים, המגיעים על גבי מגהץ – ההופך למכונית ספורט, מציעים למלך "דיל": בגדי קסם שרק חכמים יכולים לראותם תמורת כל אוצר הממלכה.

לאחר ההצגה תתקיים סדנת קולאז' אישי, הכוללת: צילום דיוקן בשחור-לבן, הכנת מצע בעזרת משטח חלק, צבעים, בדים, חומרי טבע ופלסטלינה.

מתי: שבת, 11.10 בשעה 11:30
כמה: מחיר הצגה: ילד/ה מגיל 5 ומעלה- 40 ש"ח , מלווה 30 ש"ח. מחיר לסדנת היצירה: 15 ש"ח
איפה: המוזאון הפתוח לצילום בגן התעשייה תל-חי
טלפון להזמנות: 04-6816702

 

צילום: דאפי ספונר
צילום: דאפי ספונר

2. קופיקו- "צוחק מי שצוחק אחרון"

"צוחק מי שצוחק אחרון", מחזמר חדש ורב משתתפים, המציג סיפור עלילה מקורי ומצחיק הנכתב ע"י אסף אשתר, הולחן ע"י יובל שם טוב (יובל המבולבל) בבימויו של אודי גוטשלק.

ב"צוחק מי שצוחק אחרון" קופיקו ומשפחת לזר מתרגשים לקראת הקונצרט החגיגי של אורנה ועוזרים לה להתכונן. השכנה שושנה לא אוהבת את הרעש ומזמינה לוכד חיות מיוחד שמנסה לתפוס את קופיקו השובב. קופיקו עושה להם קרקס ומצליח בעזרת טריקים משעשעים והרבה חוכמת ג'ונגל להפוך את מאמציהם לחסרי תועלת.

מתי: לכל אורך חודש אוקטובר
כמה: כ-70 ש"ח
איפה: בכל רחבי הארץ
ללוח ההופעות המלא

צילום: אילן בשור
צילום: אילן בשור

 

3. יובל המבולבל- מר עגבנייה

מר עגבניה – הלהיט מערוץ ״הופ״ עכשיו על הבמה בהצגה חדשה, מרהיבה ומדהימה עם כוכב הילדים מס׳ 1 של ישראל – יובל המבולבל. בהצגה משולבים שירים אהובים ומוכרים לצד שירים חדשים.

מתי: לכל אורך חודש אוקטובר
כמה: 80 ש"ח
איפה: בכל רחבי הארץ
ללוח ההופעות המלא

צילום: אילן בשור
צילום: אילן בשור

4. ניצה שאול- צליל הקסם

איך באך לא שכח – סיפור ילדותו של יוהן סבסטיאן באך. עלילה מרגשת ומשעשעת המספרת את סיפור ילדותו של יוהן סבסטיאן באך. מתח, הומור ומוסיקה נפלאה שהיא חלק בלתי נפרד מסיפור חייו. בתוכנית קטעים נבחרים מהסוויטה השנייה של באך לחליל, "אריה" ועוד. בהשתתפות נגנים, זמרת, רקני להקת סבוטאז' בכוריאוגרפיה של דימה בורכוב.

מתי: 12-14.10
כמה: 75-85 ש"ח לכרטיס
איפה: בית האופרה – המשכן לאמנויות הבמה, שד' שאול המלך 19, ת"א
ללוח ההופעות המלא

5. חיים נחמן ביאליק- מעיל הפלאים

"ספר השירים של ביאליק", הצגת ילדים מאת "אל המשורר", להקה ישראלית שהוקמה במטרה להעניק רוח חדשה ליצירתו של חיים נחמן ביאליק, הינה מפגש ספרותי-מוסיקלי עם שירי הילדים המוכרים והאהובים של המשורר הלאומי ח"נ ביאליק. בהצגה לומדים הילדים על משמעותן של המילים בשירים, על מקומו של הקצב ועל כוחו של הדמיון.

מתי: 11/13/14.10
כמה: 55 ש"ח לילד, 35 ש"ח למבוגר
איפה: בית העיר ובית ביאליק, ת"א
טלפון להזמנות: 03-5253403

צילום: דור קדמי
צילום: דור קדמי