חורף חם

צילום: חיים שוורצנברג
צילום: חיים שוורצנברג

מתי בפעם האחרונה עשיתם משהו טוב בשביל מישהו אחר? עמותת 'צער בעלי חיים' מזמינה אתכם לרכוש מנורת חימום לחורף לחיות מחמד שננטשו או לאמץ את אחת מהן למשפחה שלכם

88 שיתופים | 132 צפיות

החורף הגיע וכלבים וחתולים רבים עלולים לא לשרוד את הקור העז והגשמים. לכם יש הזדמנות לשנות את המצב בשתי דרכים: תוכלו לרכוש מנורת חימום שתחמם את חיות החמד בכלובים של אגודת 'צער בעלי חיים' (בעלות של 200 ש"ח) או לאמץ חיית מחמד שתוסיף לכם הרבה שמחה למשפחה.

רוצים לאמץ חבר חדש?

הכירו את הכלבים והחתולים שיכולים להצטרף למשפחה שלכם-את כל המתוקים שבתמונות ועוד רבים אחרים תוכלו לאמץ באגודת צער בעלי חיים בישראל, רחוב הרצל 159 תל אביב. טל': 4553*.

שעות פתיחה: א'-ה': 08:00-20:00 יום ו': 08:00-14:00 , שבת: 11:00-14:00

אנחנו נמסנו, עכשיו תורכם:

לוקה– כלבת פג סיני גזעית בת 8 שנים, מקסימה וחכמה. כלבה מתוקה שרק רוצה הזדמנות שנייה לחיים מאושרים ומלאי אהבה עם בעלים שיבין את צרכיה.

צער בעלי חיים

מילי– כלבת טרייר מעורבת בת 3 חודשים, שובבה ותזזיתית. גורה מקסימה ויפהפייה שצריכה מישהו שילמד, יחנך ויאהב אותה. עדיין לא מחונכת לצרכים.

צער בעלי חיים

ברבוס– פקינז מעורב בן 5 שנים, עדין ורגיש. חולם על בעלים שיראו לו עולם מלא בחום ואהבה. כבר מחונך לצרכים, רגיל לדירה, אבל מעדיף בית ללא ילדים.

צער בעלי חיים

פולי– כלבה מעורבת בת שנתיים וחצי, חברותית וקופצנית. כלבה לבבית שמייחלת למשפחה חמה ואוהבת שתיתן לה אהבה כל החיים. כבר מחונכת לצרכים.

צער בעלי חיים

אפריל- פינצ'רית מעורבת בת 4 שנים, רגישה ואוהבת. זקוקה לבעלים אוהבים ומלטפים שילמדו אותה את החוקים. עדיין לא מחונכת לצרכים.

צער בעלי חיים

נושי- חתולה פרסית גזעית טריקולורית בת 3.5 שנים. חתולה מתפנקת בעלת פרווה ארוכה ונעימה שזקוקה לטיפוח. תשמח לבעלים שמכירים את הגזע ואת צרכיו.

צער בעלי חיים

שושנה– בורדר קולי מעורבת בת 11 חודשים, גדולה ומרשימה. כלבה שובבה שכבר מכירה את החוקים, עברה אילוף בסיסי וחינוך ותשמח לבעלים שיוציא אותה לריצות ומשחקים.

צער בעלי חיים

קוצה– פקינזית גזעית בצבע חום בת 5 שנים, עדינה ומתוקה. חולמת על משפחה שתכיר את צרכי הגזע ותאהב אותה והפעם לכל החיים. עדיין זקוקה לחינוך.

צער בעלי חיים

נלי– כלבת לברדור מעורבת בצבע בז' בת שנה, אוהבת ומתוקה. עדיין חוששת ומבקשת בעלים שיאהב אותה עד אין קץ, יוציא אותה לטיולים ארוכים ויחנך. רגילה לבית עם חצר.

צער בעלי חיים

סקאי- כלב מעורב בצבע חום-לבן בן 8 חודשים, אנרגטי ופעיל. כלב חמוד וחברותי, צעיר ונמרץ, שצריך משפחה שתוציא אותו לטיולים ארוכים לצורך הוצאת אנרגיות. עוד לא מחונך לצרכים.

צער בעלי חיים

אור– חתול מעורב בצבע אפור-לבן בן 3 חודשים, שובב ומתוק. גור מקסים שרוצה מישהו לבלות איתו את היום במשחקים ואת הלילות בליטופים. הוא מבטיח לאהוב בחזרה כל החיים.

צער בעלי חיים

יסמין– חתולה מעורבת בצבע לבן עם כתמים שחורים בת 5 חודשים, ידידותית ומדהימה. חתולה רכה למגע וסקרנית מחפשת את האחד שייתן לה חום, אהבה והזדמנות שניה לחיים.

צער בעלי חיים