"ניצול גברים? הפוך": שורדת הזנות חושפת את האמת מאחורי סיורי הזנות של בוקי נאה

האמנית סשה קורבטוב מכוסה בכרטיסי ביקור של זנות  | צילום: וננה בוריאן
האמנית סשה קורבטוב מכוסה בכרטיסי ביקור של זנות | צילום: וננה בוריאן

אחרי שכתב הפלילים בוקי נאה טען שזנות היא בכלל "ניצול גברים" - גל אמת, שורדת זנות, יוצאת נגדו בפוסט האשמה חריף: "לא משנה כמה יטען כי מדובר בעולם של ניצול גברים - הפוך הדבר. גם נאה בעצמו קוצר רווח בעולם של בצע ושדיים". קראו את הפוסט המלא

88 שיתופים | 132 צפיות

 

ביום שני האחרון קבע בית המשפט כי לא ניתן עוד להפעיל מועדוני חשפות באזור הבורסה ברמת גן, מדובר בפסיקה חשובה שעשויה להשפיע על גורלם של כלל מועדוני החשפנות והזנות בארץ.

יום לאחר מכן התראיין כתב הפלילים בוקי נאה בתוכנית הרדיו של דרור רפאל ומתן חודורוב ב-103 FM והתבטא נגד הפסיקה: "יש בחורות בעולם הזה שרוצות להרוויח הרבה כסף ולנצל גברים שמוכנים לשלםכדי לגעת בחזה של אישה. מועדון חשפנות זה לא ניצול נשים, זה ניצול גברים. באה בחורה לעבודה לעשות הרבה כסף והיא עושה חנדל'ך לגברים שרוצים שהיא תקפץ עליהם והיא מנצלת אותם".

בראיונות עמו נוהג נאה לציין את היכרותו עם תעשיית הזנות והנשים שפועלות בה. מזה מספר שנים הוא מפעיל סיורים במסגרתם הוא לוקח קבוצות מאורגנות לאזורי זנות ומראה להם, כביכול, את מאחורי הקלעים של תעשייה. תעשייה שבמסגרת נאנסות מדי יום מאות נשים.

גל אמת הייתה בעבר חלק מתעשיית המין בתשלום. בשנה וחצי האחרונה היא נותנת הצצה בלתי אמצעית לעולם הכואב הזה בעמוד הפייסבוק שלה. אמת, שנפגשה עם נאה בעבר במסגרת הסיורים שלו, העלתה פוסט חריף נגדו וחשפה מה באמת עומד מאחורי הפעילות שלו.

"בוקי היה מגיע עם קבוצה ומזמין את אחת מהרקדניות לראיון קצר על העבודה: כמה גברים את רואה בערב? איפה הם שמים לך את כל הכסף, בחוטיני? אז אם אני אתן לך 20 שקלים, את תעשי לי ריקוד?" תיארה אמת בפוסט והמשיכה: "ותמיד אני סטודנטית בזוגיות, תמיד טוב לי עם העבודה, אסור לי לדבר על החדרים, כאן כולן מאושרות וחיות בהרמוניה".

"לא משנה כמה יטען כי מדובר בעולם של ניצול גברים, אני אומרת שהפוך הדבר. והראייה לכך היא שגם נאה בעצמו הוא עוד קוצר רווח ממין זכר בעולם של בצע ושדיים. לא רק כלפי בוקי נאה וההתבטאויות הקשות שלו יש בי כעס. גם על אלה שבוחרים לשלם כסף על הסיורים האלה. מדובר בעיקר בועדי עובדים כמו חברת החשמל וארגון המורים, אנשי פיננסים והיי טק. אנשים שמנצלים את הערב החופשי שלהם והכסף המשותף שלהם בכדי לקבל סיור בגן החיות ולראות את סבלם של הקופים ואריות".

את הפוסט החריף סיימה אמת בפנייה ישירה לנאה: "יש לי רק דבר אחד לומר לך בוקי נאה- לא משנה כמה תפקוד את המקומות האלה ותתיימר להבין את מורכבות החיים של אלה המצויים בהם, אין לך מושג קלוש.מעולם לא היה לך. אז אולי די לדבר בשמן של חשפניות וזונות? כאמור, יש לנו פה"

נאה, בתגובה, כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אין אף אשה בעולם שהלכה לעבוד כחשפנית כדי שאני אשלם לה 100 ש"ח עבור ראיון על הבמה מול אנשים. אין גם אף זונה כזאת. אף אחד גם לא הולך לשדווד כדי שבבוא היום אני אראיין אותו. כל מי שבחר לשדוד, לגנוב, להיות חשפנית או זונה עשה את זה על דעת עצמו. אני לא מביא אותן לשם. גם כשהוא מבקש/מסכים/רוצה להתראיין אצלי לפני הקהל בטיול שלי תמורת 100 שקל הוא עושה את זה מרצונו הלגמרי חופשי".