כתבה

גיליון יולי 2016 – מגזין "את"

88 שיתופים | 132 צפיות
גיליון יולי של "את" בדרכו למנויות ולדוכני העיתונים.
בשער: צללנו לראש של אניה בוקשטיין, הנציגה שלנו ב"משחקי הכס" בהפקה וטקסט חשופים במיוחד.
במגזין: פרויקט מיוחד מסביב לשעון: מיכל אנסקי, ח"כ אורלי לוי-אבקסיס, ענת הראל, מירי נבו ועוד נשים מרשימות ועסוקות גילו לנו את הסודות שלהן לניהול הזמן. וגם: לא הפסקתם לדבר על "מגש הכס" ועל "צל של אמת -מי רצח את תאיר ראדה"? זה הזמן להכיר את רינת קליין, האישה שעומדת מאחורי הסדרות הכי מדוברות על המסך.
באופנה ובטיפוח: לו"ז צפוף מחייב מלתחה תכליתית – פריטים על זמניים שילוו אתכן מבוקר עד ערב; טיפולי אנטי-אייג'ינג חדשניים שיעצרו את הזמן גם בלי התערבויות פולשניות; התלתלים שוב פה – האם זה סוף עידן ההחלקות? ופאר טסי כמו שעוד לא ראיתן בהפקת אופנה מיוחדת שצילמה תמר קרוון.
במדורים: במקום להילחם במחזור בואו נלמד לנצל אותו לטובתינו; מדור הוראות הפעלה ילמד אתכן איך לקבל יותר מ-100 לייקים לפוסט; סקס הוא הספורט הכי כיפי ועכשיו זה מדעי; 21 דברים לעשות עם הילדים במזגן של הבית.טורים אישיים של לינוי בר גפן, עדי עוז ונסטיה ליסנסקי; המלצות ספרים ואירועי תרבות לחודש יולי; "ביגטיים" עם האירועים והכוכבים של החודש, "מה שאת רוצה" – רשימת החשקים המעודכנת שלך וגם ספיישל גלידות שיצנן לכן את הקיץ במוסף "גורמה" המצורף למגזין.
 cover-at_pat

להזמנת מנוי עם מארז הפתעות חודשי

לרכישת מנוי חודשי ל"את" במחיר מיוחד

בשער אניה בוקשטיין
צילום דודי חסון
ניהול קריאייטיב טל קליינבורט
סטיילינג בן זייגר
איפור ושיער ענת רזמוביץ במוצרי MAC
שיער עינת סברלו
עיצוב גבות מושיק טקו

ריטוש תמונה קרן סעד

בגד ים אמריקן אפרל