הילה נחשון נשבעת לא להתחרט

הילה נחשון | צילום: רון קדמי
הילה נחשון | צילום: רון קדמי

הילה נחשון התייצבה על המרפסת כדי לחגוג יום הולדת 36 ועל הדרך לקחה את עצמה לשיחה צפופה על האמת בחייה, על השקרנים שניסו לחרב אותה ומגלה מה המתנה הכי טובה שתוכלו להעניק לעצמכם

88 שיתופים | 132 צפיות

 

לילה. יושבת במרפסת עם בקבוק של בריזר. לימון. אפס אחוז רכיבים טבעיים.

עוד כמה שעות אני הופכת לאישה בת 36. גאד דאם. גליץ׳ במטריקס? טעות של הזמן? איך זה עבר לי כל כך מהר? 36. חתכ׳ת גיל. ואין מה לומר, יש לי רזומה. יש לי שלושה בעלים לשעבר, שני ילדים ואין לי אלוהים. כלומר, עם כל מה שעברתי, ניתן להגיד שהוא גם סוג של אקס. אבל נשארנו יזיזים – לפעמים הוא עוד דופק אותי.

בכל מקרה, בריזר במרפסת, יומולדת. מזג אוויר מושלם. לא קר, כבר לא חם. ותמיד ביום ההולדת שלי או בסביבותיו יורד הגשם הראשון, כאילו מעבירים עליי ניגוב לפני שאני מתבלה בעוד שנה. וואו זאת הייתה שנה מטורפת. אם היו מריצים לי את הסרט של חיי קדימה לפני שנתיים – הייתי אומרת שמישהו פה לקח את הכדור הלא נכון.

אבל מתברר שהחיים הם קרקס מטורף. ואנחנו יכולים להבין את הדברים רק בדיעבד, רק ממרחק הזמן. זאת אולי הקלישאה הכי גדולה, אבל אני מאמינה אדוקה בקלישאות. בכל זאת, ככה זה בחיים, אי אפשר  לחמוק מהבלתי חמיק, אלה שהיו הכי למעלה, מגרדים את התחתית, אלה שלא הייתה להם סיבה לחייך צוחקים אחרונים והרשעים – הרשעים עולזים ומעלים את התמונות לאינסטוש.

ואני? גיליתי שכל הקלישאות נכונות.

#sundaymood

A photo posted by Hila Nachshon (@hilanachshon1) on

וקבלו עוד אחת: גיליתי אותי השנה. ביג טיים. ולהגיד לכם את האמת? למדתי לאהוב אותי. ככה פשוט. סולחת לעצמי על הטעויות ועשיתי לא מעט כאלה. על הבחירות הדפוקות. על הסיפורים שסיפרתי לעצמי, על ההחלטות שלקחתי וגם על אלה שלא. יודעת שלא כולם יאהבו אותי, לא מפחדת יותר מהאמת ולא מתקרבת לשקרנים. הבנתי שאני כבר לא צריכה להוכיח. רק לעצמי. שלא אכפת לי מה יגידו ושאני צריכה תמיד אבל  תמיד להקשיב לאמא שלי. הגברת בגדול תמיד צודקת.

אני מבסוטה על האמא שאני (למרות שיש ימים שאני בטוחה שברגע שאחד מהשניים יקבל רישיון נהיגה הוא בורח ממני על כל כלי ממונע שיימצא ברשותו), מבסוטה על החברה שאני (למרות שבחבר׳ה יש כבר שנים מושג שנקרא ״לעשות נחשון״ – משהו שקשור להברזות – חשה שהם מנסים לרמוז לי משהו, אבל לא ברורה לי הנקודה עדיין… על בת הזוג שלמדתי להיות (למרות שלפי השמועות אני עומדת לשבור את השיא של ליז טיילור – 8 בעלים יו נואו) ותכלס לא מרגישה יותר צורך לנסות ולהיות מה שאני לא.

כן אני ילדותית, יש לי אחלה מצברוח ברוב הזמן (בשאר הזמן אני לפני מחזור), אני מבשלת ליגה, אוכלת כמו נהג משאית, מתה על ארטיק מטרה ומפחדת ממפלצות (אם סיפרו לכם שאין – אז יש. הכרתי באופן אישי) יש לי יומולדת 36 עוד כמה שעות ועד כה היה לא פחות ממרתק. החיים לימדו אותי שהכל יכול לקרות ובדרך כלל זה  גם לא קורה כמו שמתכננים. אז אני אומרת יאללה – ברינג איט און, 36 , אני מוכנה- יש לי בריזר לימון.