בעל הבית השתגע: נסטיה מדווחת מהאינסטגרם

צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של @theimpossiblemuse
צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של @theimpossiblemuse

הטמפרטורות ירדו במעלה אחת ונסטיה ליסנסקי nastyalisansky@ כבר רצה לאוורר את בגדי החורף שלה, כלומר, להסתער על מלתחה חדשה. פונפונים, פאצ'ים, חוסר סימטריות ואנדרוגיניות, החורף הזה האופנה הופכת למופרעת במיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

# השראה

במציאות שבה טרנדים ממחזרים את עצמם, נראה שהחידוש האופנתי נמצא דווקא באובייקט, במוזה. רק החודש עוררה סערה השתתפותה של דוגמנית עם תסמונת דאון על מסלולי שבוע האופנה בניו יורק, והצטרפה לשלל דוגמנים אנדרוגינים, בגילים שונים (מילדות בנות 12 ועד ג'ואן דידיון בת ה־80 לסלין), או בעלי מראות מיוחדים כמו וויני הרלו (הסובלת ממחלת עור ויטיליגו) ושון רוס (הלבקן) שהיו שם לפניה. אפשר לטעון לניצול ציני על ידי קודקודי התעשייה שלפעמים צמאים לזעזע יותר מכל דבר אחר, אבל אי אפשר להתעלם מהיופי ומהעוצמה הטרגית המשתקפים מהצילומים של הדוגמנית האמריקאית קטועת הרגל לורן ווסר, או בשמה האינסטגרמי, המוזה הבלתי אפשרית theimpossiblemuse@.

https://instagram.com/p/7LkGEssc2e

# גם אני רוצה

חייבת החורף את הסוודר המושלם של אלכסנדר מקווין worldmcqueen@. מתה עליו למרות ובגלל הקאט־אאוט הבלתי שמיש בכתף אחת. אז בהצלחה למצוא דרך ללבוש אותו! (לא נורא, תביאו, אני אסתדר).

View this post on Instagram

Alexander McQueen Pre AW15 #AlexanderMcQueen

A post shared by Alexander McQueen (@alexandermcqueen) on

עם הסוודר אלבש ג'ינס פאצ'ים של VOGUE שאני רואה בפיד ומחפשת כבר חודשים. לאחרונה נצפה בעמוד הרשמי fashion_week@. מי שמכיר, אנא כתבו למערכת, או יותר טוב תקנו לי ואחזיר לכם.

קאט־אאוט א־סימטרי, אוברסייז ופאצ'ים בגודל שלטי חוצות לא יהיו שלמים ללא המוקסין הוורדרד (!!) והנוצץ (!!) של @lfshoesofficial. זהו! יש אאוטפיט. אפשר לכבות את המזגן.

# תופעה

כמו רובכם, אני עוקבת אחרי קיארה פרני, קים קרדשיאן, שאנל, דיור ועוד מוסדות פאשן־אינסטגרם הכרחיים אך בנאליים, המתחזקים את עמודי האופנה הממלאים את רוב הפיד שלי. בזמן האחרון מתרחבת תופעה חדשה: מגזינים ממלאים לי את הפיד באופנה נועזת הרבה יותר מעוד חצאית ג'יבנשי המתפקעת על קים קיי. אחד המגניבים הוא המגזין "סי הד" cheadsmagazine@ , מגזין גרמני המכריז על אג'נדה של תרבות הנעורים וחוגג אותה בצילום, אופנה, מוזיקה, סקס ותרבות מנקודת מבט נשית, מרעננת, ואולי קצת נוסטלגית. אז כן, יש מי שיצקצקו ויגידו שהפרינט מת (נראה לכם?? מגזין "את" חי ונושם ונחשב לאחד המגזינים החשובים בארץ!) אבל זה ממש לא נכון. האופי הייחודי של עשיית מגזין, יחד עם המעמד היוקרתי המשויך לפרינט, יוצרים עמודים מסוגננים ומלאי עומק ותוכן ששומרים על אסתטיקה גבוהה. וברור שבהזדמנות הזו אל תפספסו את העמוד שלנו ב־atmagazine@.

# מייד אין איזרעל

כנוסעת מתמידה, כזאת שמתייחסת לשהות שלי בארץ כקונקשיין ארוך בהמתנה לטיסה הבא, אני ממליצה להשקיע באביזרי טיסה, כמו נרתיק לדרכון עם ראשי התיבות שלכם של המעצבת הישראלית שרון בן זראי jem_sharonbenzaray@, המרחיבה את מותג התכשיטים הקולי שלה (jem) צעד אחד קדימה (לדיוטי פרי!).

View this post on Instagram

Good morning Cannes Films Festival 2015

A post shared by JEM By Sharon Benzaray (@jem_sharonbenzaray) on

# אקססורי

עכשיו (כשבראש שלי) כבר תכף חורף, קבלו את האקססורי האולטימטיבי: כמה שיותר מאויר, עם סניקרס, עקבים, או מציץ מהמגפיים: מותג הגרביים הפוטוגני happysocksofficial@ עושה מצב רוח טוב כשמתגעגעים לשמש או לגשם, תלוי מה בא לכם. אני בחרתי את שלי ב־story_online@.

# טרנד

מצד אחד, טרנד קיצי. מצד שני, יש טרנדים ששווים רילוקיישן לצד השני של כדור הארץ. כך אני מרגישה (ואורזת תוך כדי לאוסטרליה) לגבי תת טרנד הפונפונים ממקורות שבטיים מגוואטמלה וממקסיקו שמרים כל אאוטפיט. אז בתקופה שהחוק היחיד בעולם האופנה הוא שאין שום חוק, אין שום סיבה לאכסן את הפריטים האלה בבוידם עד הקיץ אלא להיפך, תתפרעו בשילובים שווים ומקוריים, ככה לקשמיר בחורף לא יהיה משעמם לבד. מלמעלה:
1. adikastyle@
2. yosuzi@
3. elinalinardaki@