גדולה מהחלומות: נסטיה מדווחת מהאינסטגרם

מתוך עמוד האינסטגרם elleryland@
מתוך עמוד האינסטגרם elleryland@

יום האישה הבינלאומי מספק לנסטיה ליסנסקי תירוץ לבהות בנשים השוות באמת שמרכיבות את פיד האינסטגרם שלה ובבגדים המושלמים שלהן. כי את תמיד הכי יפה כשלא נוח לך וכשנורא יקר

88 שיתופים | 132 צפיות

 

#השראה

לא מעט זמן אני עוקבת אחרי הפנטזיה המופלאה שמוסיפה לפיד שלי מעצבת האופנה האוסטרלית (והמעצבת האהובה עלי נכון להיום) קים אלרי elleryland@, שבולטת בכתב ידה הייחודי ובגישתה לדמות האישה בת זמננו. היא יוצרת איזון מושלם בין סילואטות עוצמתיות לבין רוך כמעט רומנטי באמצעות וולאנים עצומים מבדים קשיחים וטוטאל לוקים של שמלות על מכנסיים.

. AMANDA . | The new Fall '15 . E L L E R Y . campaign featuring Amanda Murphy | www.elleryland.com

A photo posted by • E L L E R Y • (@elleryland) on

 

#גם אני רוצה

ליום האישה הבינלאומי – שבו אני חוגגת את עצמי, מלבישה את עצמי בבגדים ממש יפים ואומרת לעצמי שאין עלי – אבקש את האאוטפיט של toni_maticevski@ האוסטרלי שמורכב משמלה על מכנסיים (שמתם לב שזה טירוף באוסטרליה?).

 
Shimmering New Year's Eve Look. #maticevski #resort16 #profound #strapless #top #fractured #pant Xx A photo posted by TONI MATICEVSKI (@toni_maticevski) on

מעל החליפה – אל תתבלבלו זה בכלל לא טו מאץ׳, טו מאץ׳ מת בתחילת שנות האלפיים – אוסיף את הבומבר ז'קט של fendi@. הוא גם בצבע זית, הצבע הלוהט של העונה, גם מאפשר לטשטש את גבולות הג׳נדר במלתחה, וגם של פנדי, שזה מה שחשוב בתכלס.

את הלוק החלומי אסגור בנעליים היפהפיות מעמוד המעריצים של סלין (כן, יש דבר כזה), Celine.World@ כי (ואני מצטטת מהספר How to Be Parisian) החיים קצרים מכדי לנעול עקבים נמוכים. חג שמח לי!

#Céline sandals ? Submit your shoe pictures at ?@SKYHIGHHEEL? A photo posted by Céline's World (@celine.world) on

#תופעה

הספקתן להכיר אותי ולדעת שאת מוזות האופנה שלי אני מכתירה על פי שני פרמטרים בלבד: תעוזה ומקוריות. אם נוסיף לאלה כישרון מוזיקלי, הצלחה בינלאומית (כשהמקור הוא פה, אחת משלנו) וזיהוי כדמות אופנתית מרתקת על ידי ״ווג״ וכתבי קודש אחרים מהעולם הגדול – אז בכלל אני מורידה את הכובע וקדה קידה. אפשר לקרא לזה תופעה ואפשר לקרא לה petitemeller@, אפשר לאהוב או לא, להבין או לא את הסטייל החד פעמי של הפרסונה הקטנטנה והעצומה הזאת, אבל אי אפשר להוריד את העיניים מהפיד שלה.

@sundaytimes style ??? @nao_now #Columbus #Vespucchi #Galilei

A photo posted by PETITE (@petitemeller) on

 #טי שירט

החברות הכי טובות ומפורסמות בעולם שלא מפסיקות לייצר סנסציות, הצמד והמותג קארה דלווין וקנדל ג׳אנר, עכשיו גם ראשי תיבות, האשטג וטי שירט! טי שירט CaKe (השם מורכב מההברות הראשונות בשמותיהן של שתי נסיכות האינסטגרם), כפי שתועד בעמוד של it_girls@, הוא הדבר הכי חמוד והכי חברי שראיתי. גם לודה (החברה הפוטוגנית שלי) ואני עובדות על אחת אבל אנחנו לא מצליחות להחליט אם זה NaLu או LuNa. יש הצעות?

 
CaKe lovers ✨ #caradelevingne #kendalljenner A photo posted by Anna Barroso (@it_girls) on

#טיפוח

לאור העובדה שאני כבר בת 34, החלטתי לצאת ממשבצת ה"נערה", לקחת את עצמי בידיים, ולהתחיל להתייחס לעצמי כאישה.  אם חשבתי שלעקוב באינסטגרם אחרי מותגי טיפוח זה שיא השעמום, צדקתי עד שגיליתי את העמוד של glossier@. מותג הקוסמטיקה האלגנטי שנולד מתוך בלוג אופנה יפהפה בעקבות ההבנה שמוצרי טיפוח חייבים ליישר קו עם עקרונות העיצוב והאופנה ולקשט לא רק את עור הפנים אלא גם את המדף באמבטיה.

2016 skin goals ?

A photo posted by Glossier. (@glossier) on

 

#פאשן פוליס

  אין אישה ראויה יותר מביונסה beyonce@ לכיסא הנחשק במדור הזה ולסקירה מדוקדקת של מה בדיוק קורה אצל מי שראנס דה וורלד לשמור את הצמות באורך מטר מהקליפ המדובר האחרון Formation. קונה את הגטו אטיטיוד, מאמינה לו ורצה לפתח לעצמי אחד כזה. אני מלואיזיאנה, ביץ׳!

 
Download "Formation" on TIDAL ??? A photo posted by Beyoncé (@beyonce) on

להשמיד מכנסיים! אני יודעת שאין לה, ובצדק. היחסים של ביונסה עם מכנסיים הם כמו היחסים שלי עם כובעים – ניסינו, זה לא עובד.

להעביר הלאה את בלו אייבי אלי. תמיד רציתי בת מג׳יי זי.

A photo posted by Beyoncé (@beyonce) on